At dumpe en eksamen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.431 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa...

På mandag skal jeg op til mundtlig eksamen, men jeg har beslutte at dumpe den bevist, da jeg ikke føler at jeg kan stoffet og absolut IKKE vil nøjes med et 02.. - Det er bare svært da det vil være den første eksamen jeg nogensinde vil dumpe..

Er der nogle der har prøvet at dumpe en eksamen bevist?? og hvordan gjorde i det??

For jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det??

Knus

P.s. jeg gider ikke at høre på negative kommentar, og jeg svarer ikke mere dybdegående på hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved at sætningen "Det ved jeg ikke" kan gøre rigtig meget

Anmeld

18. januar 2012

Caroline86

sæt dig ind og sig at du ikke ønsker at gennemføre eksamen!?

Eller lad være med at møde op?

(og jeg ved godt du ikke gider det, men vil da alligevel råde dig til at forsøge at få styr på det? der er længe til mandag jeg hjælper gerne hvis det er en fag jeg ved noget som helst om!)

knus Caroline

Anmeld

18. januar 2012

Gry91

Nu ved jeg ikke hvad det er du skal op i osv., men er plejer man ikke at skulle tage en eksamen om hvis man dumper ?

Så kunne du jo evt. nå at sætte dig ind i stoffet og få en bedre karakter..

Anmeld

18. januar 2012

Gry91

Og som en anden skriver, så er der jo alligevel nogle dage til mandag, så mon ikke med en god omgang terpning, at der kunne falde en god karakter af ?  

Anmeld

18. januar 2012

sne190810

Du kan jo eksempelvis bare svare forkert på alt de spørger om, og hvis du evt skal have et oplæg klar til inden spørsgmålene, sørger du således også bare for at det er rasende forkert.

Men hvorfor ikke bare give den en på øjet, og terpe weekenden igennem, så du er klar til mandag og en god karakter?  Jeg tror på dig!

For i bund og grund er det andet jo både spild af din og skolens tid/penge

Anmeld

18. januar 2012

Darling<3

Kan du ikke gå op til sygeeksamen??

Jeg går op til sygeeksamen istedet for den almindelige, har termin en uge før eksamen, orker ikke at skulle stresse før første fødsel

Anmeld

18. januar 2012

sne190810

... Du kunne jo også bare sygemelde dig, og komme til re-eksamen på den måde.

Anmeld

18. januar 2012

Filuca

Anonym skriver:

Hejsa...

På mandag skal jeg op til mundtlig eksamen, men jeg har beslutte at dumpe den bevist, da jeg ikke føler at jeg kan stoffet og absolut IKKE vil nøjes med et 02.. - Det er bare svært da det vil være den første eksamen jeg nogensinde vil dumpe..

Er der nogle der har prøvet at dumpe en eksamen bevist?? og hvordan gjorde i det??

For jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det??

Knus

P.s. jeg gider ikke at høre på negative kommentar, og jeg svarer ikke mere dybdegående på hvorfor??

Er det en eksamen, hvor du skal trække et spørgsmål? For så kan du vel bare "trække blankt" - dvs. trække spørgsmålet, sige at du ikke ønsker at gå op, og så gå ud af eksamenslokalet igen. Så er du mødt op, og har brugt et eksamensforsøg, men har ret til at gå til reeksamen...

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Filuca skriver:

Er det en eksamen, hvor du skal trække et spørgsmål? For så kan du vel bare "trække blankt" - dvs. trække spørgsmålet, sige at du ikke ønsker at gå op, og så gå ud af eksamenslokalet igen. Så er du mødt op, og har brugt et eksamensforsøg, men har ret til at gå til reeksamen...

Ja jeg skal op og trække mellem 6 cases...  Det vil sige at når jeg har trukket en case kan jeg bare sige "jeg ønsker ikke at gå op" og så gå ud.. ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.