Hvad spiser dit barn.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

katrine26

Ja som overskriften lyder hvad spiser dit barn..spørg fordi jeg tænker at jeg er heldig med min søn og det han gider at spise. Snakker tit med mine veninder om at de har store problemer med at få deres børn til at spise nyt og alm mad.

Dette er et udpluk af havd min søn godt gider spise.

sild-feta-spinat-brockelitærte-fisk-cuscus-alle former for grønsager-advokado-indisk-laksepate-hytteost og jeg kan blive ved.

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Ciss

katrine26 skriver:

Ja som overskriften lyder hvad spiser dit barn..spørg fordi jeg tænker at jeg er heldig med min søn og det han gider at spise. Snakker tit med mine veninder om at de har store problemer med at få deres børn til at spise nyt og alm mad.

sild-feta-spinat-brockelitærte-fisk-cuscus-alle former for grønsager-advokado-indisk-laksepate-hytteost og jeg kan blive ved.

Katrine26

Børn er morsomme!

Pigen spiser lever og torskerogn og kogt torsk til den store guldmedalje - men ikke om hun vil røre jordbær med en ildtang!

Lillebror ELSKER rosenkål! - hvor får de det fra? Vi er faktisk nødt til at begrænse ham på det, så han ikke skal blive dårlig i maven. Hvis det står på bordet, spiser han ikke andet.

Ellers er børnene stort set alt ædende, selvom de i perioder er småspiste af enkelte ting. En dag spiser pigen ikke kartofler, den næste er det det eneste hun vil have f eks. Men vi siger, at de skal smage på de andre ting også, og så går det lidt i perioder, hvad de er skeptiske til.

Jeg føler ikke, at vi har problemer.

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

Det er meget få ting Silas ikke spiser.

Hvis bare han selv får lov til at spise det så ryger det hele ned  
Stort set i hvert fald, der er nogle få ting han ikke vil have, men ikke noget vi vil gøre noget ved, for han får bare lov til at smage de ting igen efter en måneds tid eller to så kan det være han vil spise det.

Anmeld

18. januar 2012

K&S

katrine26 skriver:

Katrine26

Anton på 17 måneder spiser stort set alt...! I julen spiste han blandt andet stegte sild i eddike og sildesalat og i dag spiste han rå løg mens han hjalp med at lave mad :-) 

Anmeld

18. januar 2012

katrine26

Ja de små er nogle sjove størrelser..

Oskar gad ikke spise banan da han var helt lille, men nu er jeg nød til at gemme dem væk eller går han helt bananos. vis han ikke må få en.

katrine26

Anmeld

18. januar 2012

2721

Alt indtil videre, der er dag noget ikke hitter og noget han er mere vild med end andet, men han spiser alt, hvad han hidtil er blevet tilbudt

Anmeld

18. januar 2012

Benjamins'mor

Alt undtagen æg.

Anmeld

18. januar 2012

foto på lærred

Da hun var mellem 1-2 år spiste hun næsten alt i hele verden. Nu er hun blevet meget mere kræsen desværre (snart 4)

Anmeld

18. januar 2012

Mor-til-asta-09

katrine26 skriver:

Katrine26

Det eneste jeg er stødt på min datter ikke vil spise er æg og tomat.. ellers spiser hun alt... selv agurkesalat og asier

Anmeld

18. januar 2012

Mother-love

Nu er min datter kun lige knap 8 mdr. Men vi har faktisk ikke ramt noget hun ikke vil have endnu. Hendes virkelig ynglingsspise er grønsagsmos. Hun sidder og hopper i stolen og armene svinger fra side til side. Og så får den ikke for lidt med pludren.

Det gjorde hun også med havregrød en gang. Sådan er det så ikke så meget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.