De første rigtige sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Jeg synes det er SÅ svært at finde ud af
Har i købt nogle med rigtig sål under ? Altså ligesom dem der er billede af i tråden ? Eller dem som er mere hjemmeskos-agtige ? :b Hehe

Meget svært.. Det er jo en jungle for førstegangs mødre 

Det er ikke rigtige såler på skoene, så jeg tænker lidt at jeg må ud efter nogle, så hun kan komme med udenfor og gå lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

sofies

Primigi, Ecco el super fit har alle en god hælcap som giver god støtte og det er vigtigt når de begynder og gå. Hun skal jo ikke ud og gå i sne lige med det samme så jeg ville vente med støvler til næste år ...

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

.. Hvornår køber man dem ? 

Caroline begyndte at gå i mandags (hun har kunnet i over en måned , men har ikke turde ) .. Og jeg synes jo hun skal have nogle sko , så vi kan komme udenfor og gå .. Kan det betale sig at købe vinterstøvler til en som lige er begyndt at gå ? Eller kan man nøjes med nogle tykke sokker i nogle "almindelige" sko ? 

Nogle mærker som I vil anbefale ? (:

Jeg havde et par sko fra Bisgaard til at starte med..

jeg gik ind i en butik med ham som havde forstand på fødder og fodtøj og så fandt vi det rigtige par udfra hvordan hans fødder er formet, og efter hvordan han bevæger fødderne når han går..

Så min anbefaling er at du går ned i en skobutik (eller anden butik med erfaring i skosalg) og får en ekspedient til at hjælpe med at vælge de helt rigtige sko..

og nej ingen vinterstøvler til hende i år når hun ikke er rutineret i at gå endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.