De første rigtige sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

.. Hvornår køber man dem ? 

Caroline begyndte at gå i mandags (hun har kunnet i over en måned , men har ikke turde ) .. Og jeg synes jo hun skal have nogle sko , så vi kan komme udenfor og gå .. Kan det betale sig at købe vinterstøvler til en som lige er begyndt at gå ? Eller kan man nøjes med nogle tykke sokker i nogle "almindelige" sko ? 

Nogle mærker som I vil anbefale ? (:

Her har vi en skobutik der hedder StarSKo... De er super dygtige.. De tænker ikke mærker og pris, men hvilken sko der passer til dit barn...

Så her er det mærket Superfit, da in datter har en smal fod, så de sidder fint tæt, hvor nogle af de andre mærker var for brede i foden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Caroline begyndte at gå i mandags (hun har kunnet i over en måned , men har ikke turde ) .. Og jeg synes jo hun skal have nogle sko , så vi kan komme udenfor og gå .. Kan det betale sig at købe vinterstøvler til en som lige er begyndt at gå ? Eller kan man nøjes med nogle tykke sokker i nogle "almindelige" sko ? 

jeg har de bløde fra bundgård - men hun går jo heller ikke endnu - så de bruges som "sutsko"

der er købt støvler til hvis hun når at begynde at gå

et par fine støvler i læder fra Berlin der er SUPER bløde i sålen

samt et par fra Kidzjoos - der er også SUPER bløde i sålen

vedhæfter lige billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

jeg har de bløde fra bundgård - men hun går jo heller ikke endnu - så de bruges som "sutsko"

der er købt støvler til hvis hun når at begynde at gå

et par fine støvler i læder fra Berlin der er SUPER bløde i sålen

samt et par fra Kidzjoos - der er også SUPER bløde i sålen

vedhæfter lige billeder

Hvor er de fiiine Hehe

Anmeld

19. januar 2012

janne1986

Begge mine piger har haft de der bundgaard prewalkers... De er rigtig gode....

Den mindste har endda slidt to par op.. De er rigtig gode fordi de går lidt op og hun er hypermobil, så de holder lidt sammen på det hele også

Og synes ik 300 er ret meget for den gode kvalitet

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Hvad størrelse bruger hun? For har tilfældigvis et par røde Bundgaard prewalkers liggende, som Cajsa ikke kan passe mere, og hun har kun brugt dem 3-4 gange, fordi vi samtidig købte vinterstøvler

Det er størrelse 22 det her (yep, hun har store fødder)

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Vi købte Benjamins da han var 10 mdr og havde gået ved støtte i et stykke tid.

Anmeld

19. januar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

Hvad størrelse bruger hun? For har tilfældigvis et par røde Bundgaard prewalkers liggende, som Cajsa ikke kan passe mere, og hun har kun brugt dem 3-4 gange, fordi vi samtidig købte vinterstøvler

Det er størrelse 22 det her (yep, hun har store fødder)

Tror de er for store så Hvad skal du have for dem ? Så kunne vi jo gå ud i butikken og prøve dem Hehe

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Tror de er for store så Hvad skal du have for dem ? Så kunne vi jo gå ud i butikken og prøve dem Hehe

100 kr pp? Jeg kan lige prøve at måle indlægget i skoen hvis det er? Og smide et billede på

Anmeld

19. januar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

100 kr pp? Jeg kan lige prøve at måle indlægget i skoen hvis det er? Og smide et billede på

Det må du gerne

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Det må du gerne

De er godt 13 1/2 cm.. Der skal helst være omkring 1 cm fra spidsen af storetåen, til enden af indlægget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.