De første rigtige sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Det må du gerne

Skal lige ned og handle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

De er godt 13 1/2 cm.. Der skal helst være omkring 1 cm fra spidsen af storetåen, til enden af indlægget

Kan du ikke tage et billede af sålen ? :p

Måler lige hendes fod , når hun kommer hjem fra vs

Anmeld

19. januar 2012

GitteC78

For 1 mdr. siden købte jeg et par Bundgaard prewalker sko til min søn, han har max brugt dem 4 uger. Men pludselig en dag græd han hver gang han havde dem på, så nu render han rundt indenfor kun med hjemmesko.

Vi har ikke købt vintersko, da dagplejemoren har sagt at alt de varme futter til fødderne er fine, når de er udenfor. Det er jo begrænset hvor meget han er ude her om vinteren...

Anmeld

19. januar 2012

bøgelund

Maja_4000 skriver:

.. Hvornår køber man dem ? 

Caroline begyndte at gå i mandags (hun har kunnet i over en måned , men har ikke turde ) .. Og jeg synes jo hun skal have nogle sko , så vi kan komme udenfor og gå .. Kan det betale sig at købe vinterstøvler til en som lige er begyndt at gå ? Eller kan man nøjes med nogle tykke sokker i nogle "almindelige" sko ? 

Nogle mærker som I vil anbefale ? (:

Anna er går os selv nu, og vi har købt vinterstøvler til hende. de bruger dem hver dag i dagplejen. vi har købt ecco..

og så har vi købt et par bundgård, som er lidt lidt mere  almindeligt udebrug.. når vi skal ned og handle, eller ud til vores forældre..  

ligger lige et billede ind af støvlerne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2012

Maja_4000

bøgelund skriver:

Anna er går os selv nu, og vi har købt vinterstøvler til hende. de bruger dem hver dag i dagplejen. vi har købt ecco..

og så har vi købt et par bundgård, som er lidt lidt mere  almindeligt udebrug.. når vi skal ned og handle, eller ud til vores forældre..  

ligger lige et billede ind af støvlerne..

Hvor længe har hun gået ?

Caroline kommer ikke ud i vuggestuen , så synes måske at støvler ville være lidt spild 

Anmeld

19. januar 2012

bøgelund

Maja_4000 skriver:

Hvor længe har hun gået ?

Caroline kommer ikke ud i vuggestuen , så synes måske at støvler ville være lidt spild 

siden 5. januar. det er så skønt.. 

jaa, det kan jeg godt se... Anna går i naturdagpleje, så de er ude hver dag.. men så ville jeg nok vente med vinterstøvler til næste år, og så finde nogle forårssko af en art.. 

Anmeld

22. januar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Kan du ikke tage et billede af sålen ? :p

Måler lige hendes fod , når hun kommer hjem fra vs

Hej, og undskyld den lange ventetid

Her er et billede af sålen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2012

Lunae

Maja_4000 skriver:

Caroline begyndte at gå i mandags (hun har kunnet i over en måned , men har ikke turde ) .. Og jeg synes jo hun skal have nogle sko , så vi kan komme udenfor og gå .. Kan det betale sig at købe vinterstøvler til en som lige er begyndt at gå ? Eller kan man nøjes med nogle tykke sokker i nogle "almindelige" sko ? 

Herhjemme er vi rigtig meget fan af superfit. Jeg ville købe rigtige sko, nu hvor hun går. Bare sørg for at de ikke er alt for stive i det

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Åh Maja, jeg har det samme problem... 

Du ved Isabella går nu, men jeg ved ikke lige om jeg skal købe nogle vinterstøvler til hende, for det er jo stadig begrænset hvor meget hun kommer ud i vuggestuen  Da hun var ude første gang den anden dag havde hun sine sko på - og termofutterne udenover. Hun var væltet lidt, men hun skal også lige vænne sig til både lufferne og flyverdragten 

Vi købte nogle begyndersko til hende i juleferien - og hun går perfekt i dem. Til at starte med gik hun lidt "skævt" på den højre fod, men det har rettet sig efter hun har fået skoene. 

Anmeld

22. januar 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Åh Maja, jeg har det samme problem... 

Du ved Isabella går nu, men jeg ved ikke lige om jeg skal købe nogle vinterstøvler til hende, for det er jo stadig begrænset hvor meget hun kommer ud i vuggestuen  Da hun var ude første gang den anden dag havde hun sine sko på - og termofutterne udenover. Hun var væltet lidt, men hun skal også lige vænne sig til både lufferne og flyverdragten 

Vi købte nogle begyndersko til hende i juleferien - og hun går perfekt i dem. Til at starte med gik hun lidt "skævt" på den højre fod, men det har rettet sig efter hun har fået skoene. 

Jeg synes det er SÅ svært at finde ud af
Har i købt nogle med rigtig sål under ? Altså ligesom dem der er billede af i tråden ? Eller dem som er mere hjemmeskos-agtige ? :b Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.