Svær dagpleje opstart :-( Andre med erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Ja det er både kontakt person, dagpleje og den tidligere dagpleje vi havde.. så har hørt mange sige det..

I min verden lyder det som vrøvl og mere som en dp'er der ikke gider have forældre hængende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Den lykkelige

dorthemus skriver:

Det var det også...gik også helt ned på det I min vugger ser vi på barnet og dets behov. Typisk er mor eller far med de første tre dage en time til halvanden. Så går de ind på kontoret et halv times tid en dag og så spiser barnet måske medFør de går hjem. Den anden uge går mor/far en tur igen og så udvider man det forniddagen og frokost med. Går det fortsat godt så kan barnet sove der de sidste par dage og så er barnet forhåbentlig kørt ind. Men de første par uger er sat af til en rolig indkøring og korte dage det er det mest humane over for både barn og forældre

Ok ja den mde lyder også rigtig god!! Med at man lige er væk en halv time og kommer igen også lig er der lidt længere og smutter igen osv..
øv hvor jeg synes det er svært

Anmeld

18. januar 2012

Den lykkelige

dorthemus skriver:

I min verden lyder det som vrøvl og mere som en dp'er der ikke gider have forældre hængende

Hmmm ja måske jeg skal snakke med hende om det imorgen.. at vi måske griber det forkert an..

Anmeld

18. januar 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Hmmm ja måske jeg skal snakke med hende om det imorgen.. at vi måske griber det forkert an..

Jeg synes du skal mærke efter i dig selv og så kræve at indkøringen blir længere...basta! Hendes metode virker jo ikke siden hun skal ringe dit barn hjem hver dag...DU kender din datter bedst

Anmeld

18. januar 2012

Den lykkelige

dorthemus skriver:

Jeg synes du skal mærke efter i dig selv og så kræve at indkøringen blir længere...basta! Hendes metode virker jo ikke siden hun skal ringe dit barn hjem hver dag...DU kender din datter bedst

Ja men igen så ved jeg ikke hvad der er bedst for hende/indkøringen.. hun ville jo nok græde lige meget hvad.. Årh synes det så svrt når man står og er ny i det.. for jeg aner virkelig ikk hvad der er bedst... må se efter imorgen og snakke med hende om hvad vi så gør..

Anmeld

18. januar 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Ja men igen så ved jeg ikke hvad der er bedst for hende/indkøringen.. hun ville jo nok græde lige meget hvad.. Årh synes det så svrt når man står og er ny i det.. for jeg aner virkelig ikk hvad der er bedst... må se efter imorgen og snakke med hende om hvad vi så gør..

Det forstår jeg Jeg har mange års erfaring og ved, at man ikke kan lave et sæt regler der gælder for alle. Ikke to børn er ens og der kommer INTET godt ud af at pace sit barn hurtigere end at det kan følge med i sit eget tempo.

Anmeld

18. januar 2012

Den lykkelige

dorthemus skriver:

Det forstår jeg Jeg har mange års erfaring og ved, at man ikke kan lave et sæt regler der gælder for alle. Ikke to børn er ens og der kommer INTET godt ud af at pace sit barn hurtigere end at det kan følge med i sit eget tempo.

Nej det er rigtig!! Jeg må tale med hende om det.. ihh øv har bare knude i maven over det.. men lader ikke min datter føle det.. men synes det virklig svært.. men man kan jo godt orså det er svært.. hun har kun væretpasset af hendes mormor g morfar 5 gange ca. og ellers har vi jo været sammen non stop i snart 11 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.