Sommerferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Laura.

Slott skriver:

Jeg glæder mig også helt sindsygt.

Er det første gang du skal derned ? Håber ihvertfald I får en fantastisk god tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

SS82

Laura. skriver:

Er det første gang du skal derned ? Håber ihvertfald I får en fantastisk god tur.

Ja vi skulle ha været der til sidste år i slut februar - men så blev vi sendt til tenerife i stedet for pga. Alt det ballade der var. Så håber vi kommer afsted denne gang. Tusind tak 

Anmeld

23. januar 2012

Laura.

Slott skriver:

Ja vi skulle ha været der til sidste år i slut februar - men så blev vi sendt til tenerife i stedet for pga. Alt det ballade der var. Så håber vi kommer afsted denne gang. Tusind tak 

Det er altid trist at måtte få aflyst sin ferie, men man forstår det heldigvis godt. Håber I kommer afsted uden problemer.

Anmeld

23. januar 2012

Frk Mig

Jeg tror bare det bliver en uge på camping .. Ellers kunne jeg godt tænke mig at komme i lalandia ..

Anmeld

23. januar 2012

juni76

Slott skriver:

Vi har ikke helt planlagt sommerferien endnu. Men vi har lige bestilt ferie til egypten her i marts glæder mig. Vi skal bo her....

http://www.startour.dk/rejse/egypten/hurghada/hurghada/blue-village-exotic-aquamarine/?season=vinter-2011-12

Vi var samme sted sidste efterår. Der er bare rigtig lækkert.

Men det er et meget stort resort- Glæd jer

Anmeld

23. januar 2012

Hulubulu86

Vi skal til Danmark og besoege min familie (kbh og Esbjerg). Derudover skal vi forhaabentlig til Syrien og besoege mandens familie (tror vi tager der sammen hvorefter manden saa tager tilbage til Dubai mens lillemanden og jeg bliver der et par uger ekstra).

Manden snakker ogsaa om at vi skal til Italien, leje en bil og saa ellers bare tage hen hvor vi vil i en 10 dages tid.

Meeen jeg tror vi noejes med DK/Syrien, orker ikke 6 laengere flyveture med en baby

Anmeld

23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg (og børnene selvfølgelig) skal til England og besøge nogle veninder i en uges tid, regner jeg med.

Derudover regner jeg med at vi skal 14 dage til Algeriet i september, så min datter kan se sin fars familie dernede (hendes far skal også derned på det tidspunkt).

Med to børn og værende enlig tror jeg, det er alt, jeg kan overskue denne sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.