Sommerferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

sarahb

uge 29 er afsat til en uge i skagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

An&Jo

egentlig var min plan 14 dage i syden med min veninde og bare ligge og slænge sig i solen, opleve noget kulturelt, og bare få en pause fra hverdagens stress og jag som studerende og enlig mor..

Men så ville skæbnen jo at jeg blev gravid, og tvivler på at jeg i 7 måned vil holde til at ligge 14 dage og slikke sol på det varmeste tidspunkt af året..

Så mon ikke det bare bliver en forlænget weekend herhjemme, eller måske en lille tur til london hvis kroppen tillader det.. tør ikke forudsige hvad kroppen siger til at være gravid den her gang..

ellers kommer det til at stå på afslapning med sønnike, forhåbentlig os en flytning til en større bolig her på kollegiet, så der er plads til den lille ny når den kommer til september.. vi skal helt sikkert en masse ture til stranden og hygge, eller måske vi bare nøjes med friluftsbadet ude i vestbyen, der er ret hyggeligt og børnevenligt, og så kan vi tage bussen derud på ingen tid.. derudover skal vi selvfølgelig os på den årlige udflugt til skagen.. det er SÅ lækkert deroppe..

Anmeld

18. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ska ha en baby... Ej har termin d 3/7 så vi ska nok ik det helt vilde. Regner dog med at sku nogle dage op i min mosters sommerhus, med et hold venner og deres 2 børn. En tur i svigerfars sommerhus med et andet hold venner, ture ud i landets mange dyreparker osv. En tur til svigermor på Fyn med et par overnatninger og lækkert mad bliver det forhåbentlig også til! hva med dig?? Vh stine

Anmeld

18. januar 2012

lucas<3

Lone Jakobsen skriver:

ja som familie er det. både min mand og jeg har været der ovre som børn, og min datter var der ovre sidste år med skolen. men glæder mig til at besøge øen igen og nyde naturen.

Syns det er en dejlig ø og komme til

Anmeld

18. januar 2012

hende-nanna

Nu har jeg jo en seks-syv ugers ferie, men jeg skal følgende:

• To ugers ferie med forældre, søskende og deres familier. Vi ved endnu ikke hvor vi skal hen, men Spanien, Tyrkiet eller Bulgarien - sandsynligvis.
  • Dernæst en uge til Italien (Amalfi) med to veninder.
  • En uge i sommerhus med pigerne fra håndboldholdet.
  • Nogle dagsture til Baboon City (med forældre, søskende og deres familier), bowling, Randers Regnskov, Kattegatcenteret osv. 

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Vi har snakket om at tage en weekend i København, men det er kun ved snakken indtil videre.

Og ellers skal vi på den årlige familie tur til Djurs Sommerland.

Anmeld

22. januar 2012

Laura.

lucas<3 skriver:

Halløjsa pigerVed godt det er tidligt og der er lang tid endnu, men har i planer om hvad i skal.? (: Mangler lige nogle ideer.

Det eneste vi har lavet af planer indtil videre, er en 2 ugers ferie til Kreta i starten af september måned. Nøj, det bliver spændende at have lillefisen med for aller første gang..
Og måske en uges camping et sted i Jylland.. snakken har været oppe og vende flere gange, men det er ikke endeligt besluttet endnu, så nu må vi se..

Anmeld

22. januar 2012

SS82

Vi har ikke helt planlagt sommerferien endnu. Men vi har lige bestilt ferie til egypten her i marts glæder mig. Vi skal bo her....

http://www.startour.dk/rejse/egypten/hurghada/hurghada/blue-village-exotic-aquamarine/?season=vinter-2011-12

Anmeld

22. januar 2012

Laura.

Slott skriver:

Vi har ikke helt planlagt sommerferien endnu. Men vi har lige bestilt ferie til egypten her i marts glæder mig. Vi skal bo her....

http://www.startour.dk/rejse/egypten/hurghada/hurghada/blue-village-exotic-aquamarine/?season=vinter-2011-12

Nice ! Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme dertil..

Anmeld

22. januar 2012

SS82

Laura. skriver:

Nice ! Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme dertil..

Jeg glæder mig også helt sindsygt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.