Sommerferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

lucas<3

Halløjsa pigerVed godt det er tidligt og der er lang tid endnu, men har i planer om hvad i skal.? (: Mangler lige nogle ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har bestilt sommerhus som vi skal være i den ene af de tre uger vi holder ferie

Anmeld

18. januar 2012

lucas<3

MoarHvidovre skriver:

Vi har bestilt sommerhus som vi skal være i den ene af de tre uger vi holder ferie

Okay Hvor skal i i sommerhus..?

Anmeld

18. januar 2012

musse1

vi tager 14 dage til marmeris  med min mor og hendes mand ,og 1 uge bliver bare ren hygge her hjemme, så tager de to store nok 1 lille uges tid til deres farmor og farfar. ja så er den sommerferie jo næsten væk 

Anmeld

18. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
lucas<3 skriver:

Okay Hvor skal i i sommerhus..?

Det skal vi i Odsherrede. Vi bor i Hvidovre og det er god afstand til, at kører i bil og føle, at man er væk. Børnene er så små, at de bare er glade for, at være sammen med mor og far. Der ligger en af Danmarks bedste strande kort derfra, så det er bare sagen.

Anmeld

18. januar 2012

Laulund87

Vi skal en uge til Italien her til marts så der er ikke penge til det helt vilde i sommerferien

Det bliver måske en tur i campingvogn eller en uge, udenfor sæsonen, i Jesperhus Blomsterpark

Anmeld

18. januar 2012

Lone Jakobsen

vi har bestilt en uges ferie på Bornholm. vi fandt en stor ferie lejlighed gennem Dancenter, så det glæder vi os meget til at prøve.

Anmeld

18. januar 2012

katrine26

Mig og faren skal måske til vig-festival uden børn ellers skal vi bare rundt i det danske sommerland med den lille, skal flytte så der er ikke så mange penge at gøre godt med.

Katrine26

Anmeld

18. januar 2012

lucas<3

Lone Jakobsen skriver:

vi har bestilt en uges ferie på Bornholm. vi fandt en stor ferie lejlighed gennem Dancenter, så det glæder vi os meget til at prøve.

Er det første gang i skal der over.?

Anmeld

18. januar 2012

Lone Jakobsen

lucas<3 skriver:

Er det første gang i skal der over.?

ja som familie er det. både min mand og jeg har været der ovre som børn, og min datter var der ovre sidste år med skolen. men glæder mig til at besøge øen igen og nyde naturen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.