Tror I det er slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Ansemusen

Caroline86 skriver:

føj for pokker for en sms at få tilbage så skulle han da hellere ikke have svaret dig øv!

D gik fra mig og vores datter for præcis en måned siden! Med begrundelsen at han bare ikke havde de samme følelser for mig længere!

Jeg er online hele dagen hvis du har brug for en at snakke med! Jeg ved hvor frustrende og forvirrende en følelse det er at sidde med når man får sådan en besked smidt i hovedet

Indtil videre vil jeg bare sende dig et kæmpe stort kram! Jeg håber I får talt om tingene og finder en løsning I begge kan leve med

Store knus herfra!

Ej søde, er I gået fra hinanden? Tænk ikke at kæmpe for det, men bare pludselig komme med den udmelding

Det gør mig ondt for dig og Laura!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Ansemusen

Det vigtigste er at I lytter til hinanden og giver plads! Du nok især skal give plads til ham, fordi han føler sig presset. Anerkend hans følelser, men fortæl ham ligeledes, at det er helt normalt, specielt efter at man har fået børn, og at det ikke nødvendigvis er bedre et andet sted hos en anden kvinde. Ikke at jeg tror han overhovedet overvejer det. Men for at han ligesom bliver bevidst om, at det er normalt og at det er en naturlig udvikling i forholdet!

Nogle ældre mennesker svarede engang på spørgsmålet om, hvordan de havde formået at holde sammen i så mange år. De svarede at de aldrig var holdt op med at være forelskede på samme tid

Det går op og ned, sådan er det bare, det er der desværre bare alt for få i dag, som kan acceptere!

Jeg håber I finder ud af det!

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

mkb123 skriver:

jeg har lige læst din tråd nu.. Puha en dag du har haft igår, synes det er rigtigt godt, at I fik snakket sammen. Selvom det kan være svært at ændre ting i en hverdag, så synes jeg det er fedt, at han melder klart ud hvad han mangler; nu kan I nemlig gøre noget ved det.

Som en anden skrev, mænd er sgu ærlige.. Og jeg er ikke i tvivl om, at han (stadig) elsker dig meget, ellers ville han ikke være villig til noget.. Samtidig synes jeg også det er godt, at du har fået grædt ud, for det hjælper altså bare!

Håber I finder en god løsning på den ene eller anden måde, og det hele bliver godt igen

Tak 

Nej, jeg er også sikker på at han elsker mig. Tror ikke han kunne finde på at holde mig for nar ellers ;o

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det vigtigste er at I lytter til hinanden og giver plads! Du nok især skal give plads til ham, fordi han føler sig presset. Anerkend hans følelser, men fortæl ham ligeledes, at det er helt normalt, specielt efter at man har fået børn, og at det ikke nødvendigvis er bedre et andet sted hos en anden kvinde. Ikke at jeg tror han overhovedet overvejer det. Men for at han ligesom bliver bevidst om, at det er normalt og at det er en naturlig udvikling i forholdet!

Nogle ældre mennesker svarede engang på spørgsmålet om, hvordan de havde formået at holde sammen i så mange år. De svarede at de aldrig var holdt op med at være forelskede på samme tid

Det går op og ned, sådan er det bare, det er der desværre bare alt for få i dag, som kan acceptere!

Jeg håber I finder ud af det!

Jeg har prøvet at forklare ham at MANGE går fra hinanden mens børnene er små.. Men han gider ikke høre på statistikker 

Synes bare det er vildt svært ikke at presse på. Jeg vil jo gerne vide hvad der foregår i hans hoved! Og hvis han overvejer at gå fra mig, vil jeg sgu hellere vide det nu end om 2 måneder f.eks.  

Anmeld

19. januar 2012

Caroline86

Ansemusen skriver:

Ej søde, er I gået fra hinanden? Tænk ikke at kæmpe for det, men bare pludselig komme med den udmelding

Det gør mig ondt for dig og Laura!

ja, for én måned og én dag siden

Jeg har oprettet en tråd om det i "enlige forældre"

Anmeld

19. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Sidder her og tuder

JEG følte selv at mig og kærestens forhold var ved at blive godt igen. Efter vi fik barn har det jo (selvfølgelig) gået op og ned.. 

Men han har bare været underlig siden weekenden. Han var til julefrokost i lørdags og siden der, har han bare ikke været sig selv. Jeg har spurgt, om han har gjort noget dumt.. Men det siger han, at han ikke har.. Og jeg tror ham - indtil videre i hvert fald.. Jeg er den eneste han har lavet noget med, og han HADER utroskab.. Men alligevel 

I nat blev han så MEGA sur, da vores barn vågnene, og jeg bad ham stå op. Han gjorde det alligevel, men i morges gik han uden at sige farvel. Vi har altid haft den "regel", at vi aldrig går uden at kysse farvel. Jeg lå så i sengen og var ret forvirret.. Kom til at tænke på, at jeg ikke kan huske, hvornår han sidst sagde "jeg elsker dig".. Så jeg skrev til ham, og spurgte om han elskede mig. Og hvad kommer tilbage?! "Jeg vil altid elske dig, men jeg føler bare ikke det samme som jeg har gjort førhen" .. Jeg skulle ikke have sendt den sms! Nu kan jeg sidde og være totalt ødelagt indtil han kommer hjem kl. 18.. 

SELVFØLGELIG føler man ikke det samme, som når man er nyforelsket.. Men jeg elsker sgu ham højere nu, end jeg gjorde inden vi fik barn!

Årh.. Det blev langt. Måtte bare lige ud med det

Der har vi også været tobias er nu to og og vi kan stadig have mini ture hvor man bare lige er træt og sms ja ok eller ligne f.eks. Men der er også  hvor han blever lidt sur osv pga han kommer træt hjem fra arbejde gætter jeg på f.eks.Lyder lidt ligesom din kæreste men det skal du hoppe op og falde ned på manden arbejde og af stå op om natten er de ikke vilde med og slet ikke når vi går hjemme med børne. Her har vi så aftalt han tager i weekenderne og jeg i hverdag men af og til så tager steen også tobias i hverdagen/natten og det må han jo om.Nej man føler ikke helt det samme som før tro du ikke han elsker dig mere ind før nu da i har fået et barn har du overveje af sms ham helt hvad han mener med sin sms.Men ja både vi og mænden kan jo være trætte meget med arbejde ude og hjemme osv. Gør du nået lækkert godt til han kommer hjem f.eks god aftensmad osv.En god ting er i får talt ud om det om det skal være over en sms eller når han kommer hjem er jo op til jer eller begge dele.Ja også have nogle gode hverdags rammer hvad tid i spiser hvem der gør hvad og i weekenden også.

Her er der meget med jeg laver mad den og den dag de ryde af også omvendt og vi spiser kl 17,30 ca og weekenden kl 18 ca og alle hjælpes ad om lørdagen både med maden og ryde af.

jeg er så en del B menneske efter barn nummer 3 her og har så også en bonus søn på 14 som bor hos os men steen er den der er oppe første i weekenden hvis ikke vi skal nået ud af køre osv.

Men jeg syntes du skal få en god snak med ham og sige hvad du tænker og føler og du gerne ville høre hvad han tænker og føler.

Knus Henriette

Anmeld

19. januar 2012

H+S Skjolgborg.

babyboy2012 skriver:

Jeg synes ikke du skal være bange for at det er slut. Det tror jeg bestemt ikke det er ! husk at når mænd siger sådan er det ofte den HELE sandhed ! altså han elsker dig men føler ikke det samme som før. Det betyder jo ikke at han ikke føler noget og vil gå fra dig. 

Jeg synes du skal sætte dig ned og snakke med ham om ALTING og for ALT på bordet. 

Så er jeg sikker på i nok skal finde en løsning ! 

Anmeld

19. januar 2012

4xGreve

Syntes det lyder til at han har en perioede som vi alle går igennem...

Mit råd til jer er at kæmp jer ud af det her sammen, tag på den tur i det sommerhus og lad alt elektronik blive hjemme hvis i skal have noget med så tag f.eks kort og ligende med, men alle de telefoner, computer mm. Kan hurtigt blive en mur imellem et forhold...

Derudover syntes jeg du nu skal vise ham at du virkelig vil ham og elsker ham, gør noget ekstra ud af dig selv, vartag hans behov lidt højre for en perioede, forkæl ham lav noget lækkert til ham osv. Og prøv evt. At lade ham komme hjem til et tomt hus en dag hvor der ligger en sød lille hilsen med et eller andet godt, også hav aftalt med en veninde eller et familie medlem at du og jeres barn bliver og spiser og køre hjem bagefter, så bare se såmskal han nok få øjene op for hvor fantastisk du er og huske præcis hvorfor han elsker dig så højt... Han har nok bare brug for at det er ham, jer og jeres forhold og ikke baby og familien i er blevet der er i centrum... Og tit så glemmer man at gøre de der små ting for hinanden i hverdagen som f.eks at flirte tag hinanden på røven mm. 

Held og lykke med det hele

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Syntes det lyder til at han har en perioede som vi alle går igennem...

Mit råd til jer er at kæmp jer ud af det her sammen, tag på den tur i det sommerhus og lad alt elektronik blive hjemme hvis i skal have noget med så tag f.eks kort og ligende med, men alle de telefoner, computer mm. Kan hurtigt blive en mur imellem et forhold...

Derudover syntes jeg du nu skal vise ham at du virkelig vil ham og elsker ham, gør noget ekstra ud af dig selv, vartag hans behov lidt højre for en perioede, forkæl ham lav noget lækkert til ham osv. Og prøv evt. At lade ham komme hjem til et tomt hus en dag hvor der ligger en sød lille hilsen med et eller andet godt, også hav aftalt med en veninde eller et familie medlem at du og jeres barn bliver og spiser og køre hjem bagefter, så bare se såmskal han nok få øjene op for hvor fantastisk du er og huske præcis hvorfor han elsker dig så højt... Han har nok bare brug for at det er ham, jer og jeres forhold og ikke baby og familien i er blevet der er i centrum... Og tit så glemmer man at gøre de der små ting for hinanden i hverdagen som f.eks at flirte tag hinanden på røven mm. 

Held og lykke med det hele

Det har jeg også tænkt mig Har desværre ingen veninder jeg kan tage til, de er ikke så glade for børn  Men så kan vi jo besøge bedste og oldeforældre (:

Tak 

Anmeld

19. januar 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Det har jeg også tænkt mig Har desværre ingen veninder jeg kan tage til, de er ikke så glade for børn  Men så kan vi jo besøge bedste og oldeforældre (:

Tak 

Syntes det lyder som en rigtig gode ide og det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.