Tror I det er slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Caroline86

føj for pokker for en sms at få tilbage så skulle han da hellere ikke have svaret dig øv!

D gik fra mig og vores datter for præcis en måned siden! Med begrundelsen at han bare ikke havde de samme følelser for mig længere!

Jeg er online hele dagen hvis du har brug for en at snakke med! Jeg ved hvor frustrende og forvirrende en følelse det er at sidde med når man får sådan en besked smidt i hovedet

Indtil videre vil jeg bare sende dig et kæmpe stort kram! Jeg håber I får talt om tingene og finder en løsning I begge kan leve med

Store knus herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Bassemor<3

Jeg synes ikke du skal være bange for at det er slut. Det tror jeg bestemt ikke det er ! husk at når mænd siger sådan er det ofte den HELE sandhed ! altså han elsker dig men føler ikke det samme som før. Det betyder jo ikke at han ikke føler noget og vil gå fra dig. 

Jeg synes du skal sætte dig ned og snakke med ham om ALTING og for ALT på bordet. 

Så er jeg sikker på i nok skal finde en løsning ! 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

føj for pokker for en sms at få tilbage så skulle han da hellere ikke have svaret dig øv!

D gik fra mig og vores datter for præcis en måned siden! Med begrundelsen at han bare ikke havde de samme følelser for mig længere!

Jeg er online hele dagen hvis du har brug for en at snakke med! Jeg ved hvor frustrende og forvirrende en følelse det er at sidde med når man får sådan en besked smidt i hovedet

Indtil videre vil jeg bare sende dig et kæmpe stort kram! Jeg håber I får talt om tingene og finder en løsning I begge kan leve med

Store knus herfra!

Tak 

Han har skrevet, at han IKKE synes vi skal slutte forholdet.. Så er spændt på, hvad han så har tænkt sig.. 

Har fulgt med i din "historie" på sidelinjen.. Håber jeg kan være ligeså stærk som det virker til du er, hvis det ender på samme måde med os 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Jeg synes ikke du skal være bange for at det er slut. Det tror jeg bestemt ikke det er ! husk at når mænd siger sådan er det ofte den HELE sandhed ! altså han elsker dig men føler ikke det samme som før. Det betyder jo ikke at han ikke føler noget og vil gå fra dig. 

Jeg synes du skal sætte dig ned og snakke med ham om ALTING og for ALT på bordet. 

Så er jeg sikker på i nok skal finde en løsning ! 

Tak ! Det håber jeg virkelig du har ret i (:

Anmeld

18. januar 2012

lycly

Puha, kan godt forstå du er ked af det! Det lyder som om, at I skal have jer en god lang snak når han kommer hjem. Du er nødt til at få en afklaring på det, så du kan få en form for ro. 

Håbe virkelig alt løser sig, og at I bliver sammen 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Puha, kan godt forstå du er ked af det! Det lyder som om, at I skal have jer en god lang snak når han kommer hjem. Du er nødt til at få en afklaring på det, så du kan få en form for ro. 

Håbe virkelig alt løser sig, og at I bliver sammen 

Tak (:

Anmeld

18. januar 2012

Skønne Jønne

Kæmpe til dig
Ihhh jeg glæder mig til at høre en opdatering fra dig om hvad han siger i aften
Nogle gange tænker de mænd sig sq ikke om og vi kvinder tænker sq for meget - jeg havde været helt rundt på gulvet hvis jeg var dig

Kæmpe

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

UPDATE:

Vi fik snakket igår.. Han siger at han savner at være alene.. Både helt alene og alene med mig.. Og han er heller aldrig alene, vi er her ALTID når han kommer hjem, så kan sgu godt forstå det.. Han skal så finde ud af, om han vil flytte hjem til hans ven, som er på ferie og bo der lidt. For så at finde ud af om han savner mig.. Eller om vi skal lade computer og mobil blive herhjemme og så tage i sommerhus. Dog sammen med den lille selvfølgelig. Men så har vi mange timer alene uden at blive forstyrret af mobiler eller computere.. 

Han vil gerne kæmpe for at vi skal blive sammen og det vil jeg også! Så ligenu er jeg håbefuld.. 

Har aldrig grædt så meget før.. Mine øjne er helt hævede idag  Og mit projekt med at tabe mig er blevet sat på standby.. Har allerede kværnet en tebirkes og 3 stykker stegt flæsk 

Anmeld

19. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

UPDATE:

Vi fik snakket igår.. Han siger at han savner at være alene.. Både helt alene og alene med mig.. Og han er heller aldrig alene, vi er her ALTID når han kommer hjem, så kan sgu godt forstå det.. Han skal så finde ud af, om han vil flytte hjem til hans ven, som er på ferie og bo der lidt. For så at finde ud af om han savner mig.. Eller om vi skal lade computer og mobil blive herhjemme og så tage i sommerhus. Dog sammen med den lille selvfølgelig. Men så har vi mange timer alene uden at blive forstyrret af mobiler eller computere.. 

Han vil gerne kæmpe for at vi skal blive sammen og det vil jeg også! Så ligenu er jeg håbefuld.. 

Har aldrig grædt så meget før.. Mine øjne er helt hævede idag  Og mit projekt med at tabe mig er blevet sat på standby.. Har allerede kværnet en tebirkes og 3 stykker stegt flæsk 

Jeg hælder til begge dele, men jeg har selv været igennem noget lignende.

Der var det tid SAMMEN, der gjorde, at vi fandt hinanden igen. Glemt computer, mobil og alt andet. Tag i sommerhus, gå ture ved stranden, sidde i sofaen ved pejsen og snakke, mens i vikler tæpper omkring jer.

Husk: At være alene kan ret hurtig blive en vane......

Anmeld

19. januar 2012

mkb123

Anonym skriver:

UPDATE:

jeg har lige læst din tråd nu.. Puha en dag du har haft igår, synes det er rigtigt godt, at I fik snakket sammen. Selvom det kan være svært at ændre ting i en hverdag, så synes jeg det er fedt, at han melder klart ud hvad han mangler; nu kan I nemlig gøre noget ved det.

Som en anden skrev, mænd er sgu ærlige.. Og jeg er ikke i tvivl om, at han (stadig) elsker dig meget, ellers ville han ikke være villig til noget.. Samtidig synes jeg også det er godt, at du har fået grædt ud, for det hjælper altså bare!

Håber I finder en god løsning på den ene eller anden måde, og det hele bliver godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.