Anonym skriver:
UPDATE:
Vi fik snakket igår.. Han siger at han savner at være alene.. Både helt alene og alene med mig.. Og han er heller aldrig alene, vi er her ALTID når han kommer hjem, så kan sgu godt forstå det.. Han skal så finde ud af, om han vil flytte hjem til hans ven, som er på ferie og bo der lidt. For så at finde ud af om han savner mig.. Eller om vi skal lade computer og mobil blive herhjemme og så tage i sommerhus. Dog sammen med den lille selvfølgelig. Men så har vi mange timer alene uden at blive forstyrret af mobiler eller computere..
Han vil gerne kæmpe for at vi skal blive sammen og det vil jeg også! Så ligenu er jeg håbefuld..
Har aldrig grædt så meget før.. Mine øjne er helt hævede idag
Og mit projekt med at tabe mig er blevet sat på standby.. Har allerede kværnet en tebirkes og 3 stykker stegt flæsk 
jeg har lige læst din tråd nu.. Puha en dag du har haft igår, synes det er rigtigt godt, at I fik snakket sammen. Selvom det kan være svært at ændre ting i en hverdag, så synes jeg det er fedt, at han melder klart ud hvad han mangler; nu kan I nemlig gøre noget ved det.
Som en anden skrev, mænd er sgu ærlige.. Og jeg er ikke i tvivl om, at han (stadig) elsker dig meget, ellers ville han ikke være villig til noget.. Samtidig synes jeg også det er godt, at du har fået grædt ud, for det hjælper altså bare! 
Håber I finder en god løsning på den ene eller anden måde, og det hele bliver godt igen 

Anmeld