Sidder her og tuder 
JEG følte selv at mig og kærestens forhold var ved at blive godt igen. Efter vi fik barn har det jo (selvfølgelig) gået op og ned..
Men han har bare været underlig siden weekenden. Han var til julefrokost i lørdags og siden der, har han bare ikke været sig selv. Jeg har spurgt, om han har gjort noget dumt.. Men det siger han, at han ikke har.. Og jeg tror ham - indtil videre i hvert fald.. Jeg er den eneste han har lavet noget med, og han HADER utroskab.. Men alligevel 
I nat blev han så MEGA sur, da vores barn vågnene, og jeg bad ham stå op. Han gjorde det alligevel, men i morges gik han uden at sige farvel. Vi har altid haft den "regel", at vi aldrig går uden at kysse farvel. Jeg lå så i sengen og var ret forvirret.. Kom til at tænke på, at jeg ikke kan huske, hvornår han sidst sagde "jeg elsker dig".. Så jeg skrev til ham, og spurgte om han elskede mig. Og hvad kommer tilbage?! "Jeg vil altid elske dig, men jeg føler bare ikke det samme som jeg har gjort førhen"
.. Jeg skulle ikke have sendt den sms! Nu kan jeg sidde og være totalt ødelagt indtil han kommer hjem kl. 18..
SELVFØLGELIG føler man ikke det samme, som når man er nyforelsket.. Men jeg elsker sgu ham højere nu, end jeg gjorde inden vi fik barn!
Årh.. Det blev langt. Måtte bare lige ud med det 
Anmeld