Trænger min tumling til at blive klippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Røverdatter

Svenne skriver:

Billedet taler vidst for sig selv

Jeg synes nu det er lidt frækt til ham med halvlangt hår - men det mener faren ikke!

Nårh, jeg synes ikke han trænger! Synes det er så dejligt at se drenge med halvlangt hår! Og han er da bare for kær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Ansemusen

Så længe han ikke har pisk i nakken

Elsker også lidt langt hår til drenge!

Anmeld

19. januar 2012

Svenne

BellaT skriver:

Der findes faktisk nogle (inkl. mig selv) der godt kan finde på at give deres piger blåt tøj på....

Synes ikke mødre skal blive så fornærmede over at folk tror at deres langhårede dreng er en pige. Hvad regner I egentlig selv med at folk skal tro? "Nej, det er da ihvertfald en dreng - han har jo blåt tøj på!" siger I. Hvorfor må folk så ikke tro at en langhåret dreng er en pige?

Nå, men jeg synes det er nemt at se forskel på dreng og pige, men nogle har måske svært ved det...

Selvfølgelig! Det kunne jeg også godt selv finde på..

Og som jeg også skrev, så generer det mig overhovedet ikke, hvis de spørger om mit barn er en dreng eller pige (det sker nu ikke så ofte mere..)

Anmeld

19. januar 2012

Svenne

eliasogmor skriver:

nejjjjjjj du må ikke klippe ham....... han er skisme lækker...

Tak!

Men nu har faren bestilt tid til frisør i weekenden. Hm. Jeg må bare tage med, så de ikke klipper for meget af!

Anmeld

19. januar 2012

Svenne

Strawberry skriver:

Sikke en pæn dreng du har . Jeg synes at det er chamerende til ham med langt hår..så han skal ikke klippes (endnu)

Mange tak!

Anmeld

19. januar 2012

Svenne

Himmelsmil skriver:

Nårh, jeg synes ikke han trænger! Synes det er så dejligt at se drenge med halvlangt hår! Og han er da bare for kær

Tusind tak

Anmeld

19. januar 2012

BellaT

Svenne skriver:

Selvfølgelig! Det kunne jeg også godt selv finde på..

Og som jeg også skrev, så generer det mig overhovedet ikke, hvis de spørger om mit barn er en dreng eller pige (det sker nu ikke så ofte mere..)

Det var nu også henvendt til hende jeg citerede..

Jeg synes din dreng er smuk med sit lange hår. Men nøøj, hvor ville han se sød og fræk ud med kort hår. Kort hår i siderne og lidt strit på toppen. Hans ansigt ville komme mere til sin ret. Det lange hår tager lidt opmærksomheden fra hans kønne ansigt.

Smider du ikke et efterbillede ind?

Anmeld

19. januar 2012

Svenne

BellaT skriver:

Det var nu også henvendt til hende jeg citerede..

Jeg synes din dreng er smuk med sit lange hår. Men nøøj, hvor ville han se sød og fræk ud med kort hår. Kort hår i siderne og lidt strit på toppen. Hans ansigt ville komme mere til sin ret. Det lange hår tager lidt opmærksomheden fra hans kønne ansigt.

Smider du ikke et efterbillede ind?

Okay

Jo, det kan jeg godt!
Jeg synes nu altid han ser lidt underlig ud, når han lige er blevet klippet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.