kirsti skriver:
Da han var knap 4 var han med i Føtex for at købe jeans på tilbud, perfekt til skovbørnehaven! Jeg viser ham dem og siger er de ik fine hvorefter han kigger på mig og siger; ej det er ik min stil! Behøver jeg sige jeg købte dem selvom de 'ikke var hans stil'
En dag havde han tømt en bøtte voks i håret og han kan bruger 100 år med en kam foran spejlet! For 14 dage siden fik han lov at gå i brusebad selv, efter han meget fint har vasket hår spørger han: mor hvad for en er det man skal bruge så håret bliver blødt? Og så stod han ellers der med balsam i håret!
Det med håret tror jeg hænger sammen med folk i supermarkeder o.lign ofte kommentere hans røde krøller og spørger Om de må få dem! Jeg ved ik hvor han ellers har det fra for det er ved Gud ikke herhjemme fra!
Han kan også finde på at komme og spørge om vi vil købe en krølle! Mormor hopper altid på den
Ha ha ha, hvor lyder han altså bare herlig, din lille gut 
Det er godt med stil, men det kan selvfølgelig blive for meget, når man ikke er ældre 
Arthur bryder sig bestemt ikke om at vaske håret. Men han er til gengæld overbevist om, at potten er skabt for at han kan sidde der og rede sit hår med min hårbørste 
Anmeld