Trænger min tumling til at blive klippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Svenne

kirsti skriver:

Da han var knap 4 var han med i Føtex for at købe jeans på tilbud, perfekt til skovbørnehaven! Jeg viser ham dem og siger er de ik fine hvorefter han kigger på mig og siger; ej det er ik min stil! Behøver jeg sige jeg købte dem selvom de 'ikke var hans stil' 

En dag havde han tømt en bøtte voks i håret og han kan bruger 100 år med en kam foran spejlet! For 14 dage siden fik han lov at gå i brusebad selv, efter han meget fint har vasket hår spørger han: mor hvad for en er det man skal bruge så håret bliver blødt? Og så stod han ellers der med balsam i håret! 

Det med håret tror jeg hænger sammen med folk i supermarkeder o.lign ofte kommentere hans røde krøller og spørger Om de må få dem! Jeg ved ik hvor han ellers har det fra for det er ved Gud ikke herhjemme fra! 

Han kan også finde på at komme og spørge om vi vil købe en krølle! Mormor hopper altid på den 

Ha ha ha, hvor lyder han altså bare herlig, din lille gut

Det er godt med stil, men det kan selvfølgelig blive for meget, når man ikke er ældre

Arthur bryder sig bestemt ikke om at vaske håret. Men han er til gengæld overbevist om, at potten er skabt for at han kan sidde der og rede sit hår med min hårbørste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Svenne

det mener jeg ikke.
min daniel blev først klippet nu her da han blev to år og det var udelukket fordi fremmede på gaden kaldte ham for en pige. når jeg så rettede dem sagde de ;"jamen, langt lyst hår...?"
jeg var bange for at han ville blive "for stor" at se på. jeg ville jo så miste min "baby"...
du får lige nogle før/efter-billeder

Årrh, hvor er han sød! Det er da noget fint hår, han har!!!!

Altså folk (især gamle mennesker) spørger også nogle gange, om Arthur er en pige eller dreng!!? Altså hvad tror I selv

Anmeld

18. januar 2012

.....

Sikke en pæn dreng du har . Jeg synes at det er chamerende til ham med langt hår..så han skal ikke klippes (endnu)

Anmeld

18. januar 2012

sandorff

Svenne skriver:

Årrh, hvor er han sød! Det er da noget fint hår, han har!!!!

Altså folk (især gamle mennesker) spørger også nogle gange, om Arthur er en pige eller dreng!!? Altså hvad tror I selv

ja!!! åben dine øjne. barnet er klædt i blåt!

Anmeld

18. januar 2012

Svenne

sandorff skriver:

Lige præcis...
Ikke fordi det generer mig.. Men jeg bliver sgu helt pinlig berørt på deres vegne

Og så synes jeg altså bare overhovedet ikke, han ligner en pige

Anmeld

18. januar 2012

BellaT

sandorff skriver:

Der findes faktisk nogle (inkl. mig selv) der godt kan finde på at give deres piger blåt tøj på....

Synes ikke mødre skal blive så fornærmede over at folk tror at deres langhårede dreng er en pige. Hvad regner I egentlig selv med at folk skal tro? "Nej, det er da ihvertfald en dreng - han har jo blåt tøj på!" siger I. Hvorfor må folk så ikke tro at en langhåret dreng er en pige?

Nå, men jeg synes det er nemt at se forskel på dreng og pige, men nogle har måske svært ved det...

Anmeld

18. januar 2012

sandorff

Svenne skriver:

Lige præcis...
Ikke fordi det generer mig.. Men jeg bliver sgu helt pinlig berørt på deres vegne

Og så synes jeg altså bare overhovedet ikke, han ligner en pige

jeg tror bare at folk ikke SER på barnet. jeg har også en pige, da hun var bebs havde hun langt hår, klædt i pigefarver og LIGNEDE en pige. der var mange der spurge om det var en dreng...

Anmeld

19. januar 2012

DK

Så længe spidserne ikke går ned i øjnene så synes jeg at langt hår er super lækkert!

Anmeld

19. januar 2012

eliasogmor

Svenne skriver:

Billedet taler vidst for sig selv

Jeg synes nu det er lidt frækt til ham med halvlangt hår - men det mener faren ikke!

nejjjjjjj du må ikke klippe ham....... han er skisme lækker...

Anmeld

19. januar 2012

B&J

i mine øjne skal han ikke klippes det er ikke så langt inu og han ser super dejlig ud med det halvlange hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.