Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billedet taler vidst for sig selv
Jeg synes nu det er lidt frækt til ham med halvlangt hår - men det mener faren ikke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han er da skøn
Du må lige smide et billede ind, når han er blevet klippet
Hos os er det omvendt. Moren der vil have håret klippet når det bliver for langt, og faren der nægter at få klippet krøllerne af
Hmm næ.. han ser da sød ud med langt hår Min dreng på 2,5 år har endnu ikke været ved frisør, det er mor her der indimellem klipper ham lidt - kan godt li når små børn - også drenge har lidt langt hår
Svenne skriver: Billedet taler vidst for sig selv Jeg synes nu det er lidt frækt til ham med halvlangt hår - men det mener faren ikke!
ej hvor er han altså bare lækker synes det er MEGA cute til ham med det lidt lange hår.. Årrrh han bliver dælme en hjerteknuser om 14-15 år ;D
Elsker langt hår! Noah har det også og han er så tøset med pleje af sit hår og han er kun 5 tør slet ikke tænke på når han bliver teenager
Nessie skriver: Han er da skøn Du må lige smide et billede ind, når han er blevet klippet Hos os er det omvendt. Moren der vil have håret klippet når det bliver for langt, og faren der nægter at få klippet krøllerne af
Det skal jeg nok
Nå, det er lidt sjovt. Her mener faren han skal klippes hele tiden!
Hvis du spørg mig så nej...
Syntes det er super sødt men er nu også vild med lidt halv langt hår
MinNoah skriver: Hmm næ.. han ser da sød ud med langt hår Min dreng på 2,5 år har endnu ikke været ved frisør, det er mor her der indimellem klipper ham lidt - kan godt li når små børn - også drenge har lidt langt hår
Arthur blev klippet første gang, da han var 3 mdr. - Der var det længere end det er på billedet!
Og siden er han blevet klippet hver 2. måned.. Det er så vildt!
Ja, jeg synes godt, han kunne trænge lidt Han er virkelig en dejlig køn dreng
Han er da guddommelig dejlig
Og nej..ikke endnu, hvis det altså er nr 2 billede der er gældende
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128