Hvad gør du - Hvis nu....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Mira0911

sandorff skriver:

jeg har stemt "andet" da jeg, på trods af er storbruger af begge sites, sagtens kan leve uden dem begge...

Fair nok... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Shiit, du skal have mange flasker vodka... 

ja jeg ender nok med at blive fattig og hjemløs fordi jeg skal have så mange flasker vodka.. haha..

Sikke en fest vi har haft nu i nat, åh ja åh ja åhh

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

ja jeg ender nok med at blive fattig og hjemløs fordi jeg skal have så mange flasker vodka.. haha..

Sikke en fest vi har haft nu i nat, åh ja åh ja åhh

Ja det tror jeg da også det ender med... Hehe... 

Anmeld

18. januar 2012

Koen.

Så tror jeg at jeg gå mig en tur med Lærkes bodil kær elefant og en flaske vodka

Bare fordi den idé lyder sjovest

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

tanja. skriver:

Så tror jeg at jeg gå mig en tur med Lærkes bodil kær elefant og en flaske vodka

Bare fordi den idé lyder sjovest

Anmeld

18. januar 2012

LR85

Tror ikke jeg ville gøre nogen a delene. De alle lyder som om det er det eneste luv man har. Ville være ærgelig, og det er det

Anmeld

18. januar 2012

twinny

drikke en kasse øl... Ej jeg ved det ikk. hehe...

Anmeld

18. januar 2012

hende-nanna

Nu er jeg nærmest afhængig af min facebook, så jeg ville nok næsten skrige og hoppe rundt i vrede. Ikke fordi jeg ikke kan leve uden facebook, synes bare det er rart at kunne komme i kontakt med folk, og se hvordan de har det, og alt det der. Så det håber jeg virkelig ikke sker 

Hvis baby.dk går ned, ville det ikke betyde det helt store for mig. Jeg er mest med på sidelinjen herinde, da jeg ingen børn har, så jeg svarer kun på det jeg føler jeg kan svare på 

Anmeld

18. januar 2012

sarahb

Har ikk facebook men hvis baby gik ned så ville der jo bare være mere tid til alt muligt andet .. Jeg er ikke en der går i stå over sådanne ting ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.