Hvad gør du - Hvis nu....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør du hvis Facebook og Baby.dk går ned for altid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.515 visninger
38 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Mira0911

Bare ren og skær nysgerrighed.... 

Hvad ville du gøre den dag Facebook går ned for altid? (Og det er jo ikke sikkert det sker) 

Jeg selv ville komme til at savne det rigtig meget... Især de forskellige grupper som jeg er i... Tror nu godt jeg kunne acceptere hvis det en dag overhovedet skete at det gik ned... 

Hvis nu Baby.dk skulle gå ned for altid - Hvad gør du så? 

Jeg aner overhovedet ikke hvad jeg ville gøre... Måske jeg bare skal i gang med at møde hver enkelt herinde og få venskaber/veninde(R)... 

Hvor ville det blive total stille i hverdagen hvis der ikke var noget baby.dk at gå ind på og snakke med end masse andre... 

HUSK, det er kun ren nysgerrighed... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Nessie

Hvis Facebook går ned, vil jeg bare være mere aktiv på min Google+ konto i stedet for

Det var straks værre med Baby.dk, for så skulle vi jo alle have aftalt et nyt sted at "mødes", inden det går ned, men det er jo ikke sikkert man kan nå det

Anmeld

17. januar 2012

Fru Hansen

Facebook kan jeg godt undvære. Jeg har kun en profil fordi hele min familie har, og fordi jeg så kan følge familien i Sverige lidt lettere. Men det kan jo klares på andre måder også...

Baby. dk er jeg efterhånden lettere afhængig af så at undvære det ville nok betyde at jeg ville få nået noget mere oprydning mm om aften i stedet for at sidde her og glo.

Egentlig nu hvor jeg tænker over det så tror jeg sørme at jeg bruger for meget tid herinde. Måske skulle jeg skære lidt ned eller slette mig helt. Det vil jeg da lige overveje...Det var vist ikke formålet med dit indlæg...ups

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Hvis Facebook går ned, vil jeg bare være mere aktiv på min Google+ konto i stedet for

Det var straks værre med Baby.dk, for så skulle vi jo alle have aftalt et nyt sted at "mødes", inden det går ned, men det er jo ikke sikkert man kan nå det

Ah ja... Har også selv google+ men bruger det ikke rigtig... 

Nej det der med at aftale et nyt sted at mødes, den kan godt blive temmelig svær... 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Hvad ville du gøre den dag Facebook går ned for altid? (Og det er jo ikke sikkert det sker) 

Jeg selv ville komme til at savne det rigtig meget... Især de forskellige grupper som jeg er i... Tror nu godt jeg kunne acceptere hvis det en dag overhovedet skete at det gik ned... 

Jeg aner overhovedet ikke hvad jeg ville gøre... Måske jeg bare skal i gang med at møde hver enkelt herinde og få venskaber/veninde(R)... 

Hvor ville det blive total stille i hverdagen hvis der ikke var noget baby.dk at gå ind på og snakke med end masse andre... 

ØHHHHH .... Hvorfor spørg du overhovedet ?  Har du en hemmelig mission som jeg ikke kender til  

Ej , jeg har valgt at gå under jorden

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Facebook kan jeg nok leve med lidt.. Men baby.dk .. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ.... 

Så bliver jeg bare ked af det 

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

Fru Hansen skriver:

Facebook kan jeg godt undvære. Jeg har kun en profil fordi hele min familie har, og fordi jeg så kan følge familien i Sverige lidt lettere.

Baby. dk er jeg efterhånden lettere afhængig af så at undvære det ville nok betyde at jeg ville få nået noget mere oprydning mm om aften i stedet for at sidde her og glo.

Egentlig nu hvor jeg tænker over det så tror jeg sørme at jeg bruger for meget tid herinde. Måske skulle jeg skære lidt ned eller slette mig helt. Det vil jeg da lige overveje...Det var vist ikke formålet med dit indlæg...ups

Nej nej nej.... Det er slet ikke fordi jeg er ude på at folk skal slette sig... Overhovedet ikke... 

Jeg bruger selv alt for meget tid herinde... Såååh, det er du bestemt ikke ene om... 

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

ØHHHHH .... Hvorfor spørg du overhovedet ?  Har du en hemmelig mission som jeg ikke kender til  

Ej , jeg har valgt at gå under jorden

Hemmelig mission?? Nej hvordan kan du da tro det? 

Så kan vi går under jorden sammen.... 

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Facebook kan jeg nok leve med lidt.. Men baby.dk .. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ.... 

Så bliver jeg bare ked af det 

baby.dk er uundværlig... 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Hemmelig mission?? Nej hvordan kan du da tro det? 

Så kan vi går under jorden sammen.... 

Hahah .. Ja lets do it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.