Hvad gør du - Hvis nu....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

sandorff

Mira0911 skriver:

Bare ren og skær nysgerrighed.... 

Hvad ville du gøre den dag Facebook går ned for altid? (Og det er jo ikke sikkert det sker) 

Jeg selv ville komme til at savne det rigtig meget... Især de forskellige grupper som jeg er i... Tror nu godt jeg kunne acceptere hvis det en dag overhovedet skete at det gik ned... 

Hvis nu Baby.dk skulle gå ned for altid - Hvad gør du så? 

Jeg aner overhovedet ikke hvad jeg ville gøre... Måske jeg bare skal i gang med at møde hver enkelt herinde og få venskaber/veninde(R)... 

Hvor ville det blive total stille i hverdagen hvis der ikke var noget baby.dk at gå ind på og snakke med end masse andre... 

HUSK, det er kun ren nysgerrighed... 

jeg har stemt "andet" da jeg, på trods af er storbruger af begge sites, sagtens kan leve uden dem begge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Muhmi

Meh.. Jeg ville RINGE til min mor istedet for prikke til hende hele tiden...

Hehe.. Facebook betyder ikke så meget for mig

Og herinde... Tjaaa.. Jeg ville da være ked af det og ville da ærge mig over ikke at kunne snakke med alle jer søde tøser... Men dem som jeg føler jeg kan holde kontakten med ville jeg nok have nummeret på

Anmeld

18. januar 2012

FrkZier

hvis Facebook gik ned, ville jeg også gå ned - hvordan skulle jeg så kunne stalke hende bitch'en fra mit gamle gym?? .. haha..

ej ville nok lære at klare mig uden

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Jeg ville gøre sådan her hvis Baby.dk går ned og ikke kommer op at køre igen..

først går jeg en laaaang tur med min bamse og MANGE flasker vodka, så holder jeg flere sørge dage, derefter skriver jeg et afskedsbrev til baby.dk, og så går jeg under jorden og sulter mig ihjel..

Nok bliver det ikke helt så slemt, men er ret afhængig af den her side, og var ved at dø imorges, da siden ikke ville åbnes..

Facebook, er slet ikke ligeså vigtig som baby, for facebook er kun et forum for nysgerrige mennesker og sladdertanter..

jeg er der kun fordi jeg snager.. ej det er jeg ikke, men jeg er der for at holde kontakten med min familie i Schweiz

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Muhmi skriver:

Og herinde... Tjaaa.. Jeg ville da være ked af det og ville da ærge mig over ikke at kunne snakke med alle jer søde tøser... Men dem som jeg føler jeg kan holde kontakten med ville jeg nok have nummeret på

Præcis samme måde her... 

Anmeld

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Først.... jeg ELSKER svarmulighederne!  Hahaha.

Det andet tør jeg slet ikke tænke på  Åh gud dog... Hvordan skulle jeg så stalke alle dem på min face??!

Og baby.... Hvem skal så komme med fornuftige ting at sige, når jeg har brug for det?!!!!!

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

Jeg ville gøre sådan her hvis Baby.dk går ned og ikke kommer op at køre igen..

først går jeg en laaaang tur med min bamse og MANGE flasker vodka, så holder jeg flere sørge dage, derefter skriver jeg et afskedsbrev til baby.dk, og så går jeg under jorden og sulter mig ihjel..

Nok bliver det ikke helt så slemt, men er ret afhængig af den her side, og var ved at dø imorges, da siden ikke ville åbnes..

Facebook, er slet ikke ligeså vigtig som baby, for facebook er kun et forum for nysgerrige mennesker og sladdertanter..

jeg er der kun fordi jeg snager.. ej det er jeg ikke, men jeg er der for at holde kontakten med min familie i Schweiz

Shiit, du skal have mange flasker vodka... 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Først.... jeg ELSKER svarmulighederne!  Hahaha.

Det andet tør jeg slet ikke tænke på  Åh gud dog... Hvordan skulle jeg så stalke alle dem på min face??!

Og baby.... Hvem skal så komme med fornuftige ting at sige, når jeg har brug for det?!!!!!

Hehe, dejligt at svarmulighederne er perfekte... 

Ja æhm... Ved ikke lige hvem der skulle svare når du har brug for det... 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

k skriver:

hvis Facebook gik ned, ville jeg også gå ned - hvordan skulle jeg så kunne stalke hende bitch'en fra mit gamle gym?? .. haha..

ej ville nok lære at klare mig uden

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Muhmi skriver:

Årh et sidespring... Fedt profilbillede!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.