Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Amandas-mor skriver: Hun er tæske-lækker Min datter har krøller præsis magen til hendes
Hun er tæske-lækker
Min datter har krøller præsis magen til hendes
Kan bare ikke nænne at klipppe hende...
så vi snitter lidt i pandehåret når det bliver alt for irreterende i øjnene...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er hun bare sød og smuk!
noname skriver: Hej piger og drenge Synes det er så længe siden jeg har flaschet min "lille" baby - som jo ikke længere er baby... Hun er 18mdr. 82/83cm lang og 13,5kg på vægten. Har rigtig meget sprog, hun er endda allerede begyndt at jage med os, "opp då" sir hun og pejer i den retning vi skal gå med - og den ender som regel ude ved køleskabet hvor hun vil ha ost hahaha. Ellers er hun dejlig nem endnu, men vi nærmer os jo trodsealderen med hastige skridt... Vi nyder det så længe hun er nem og tar tingene som de kommer. Nå håber i synes hun er lige så lækker som jeg gør. knus herfra
Hej piger og drenge
Synes det er så længe siden jeg har flaschet min "lille" baby - som jo ikke længere er baby...
Hun er 18mdr. 82/83cm lang og 13,5kg på vægten.
Har rigtig meget sprog, hun er endda allerede begyndt at jage med os, "opp då" sir hun og pejer i den retning vi skal gå med - og den ender som regel ude ved køleskabet hvor hun vil ha ost hahaha.
Ellers er hun dejlig nem endnu, men vi nærmer os jo trodsealderen med hastige skridt... Vi nyder det så længe hun er nem og tar tingene som de kommer.
Nå håber i synes hun er lige så lækker som jeg gør.
knus herfra
Hun er da alt for lækker..
Zette skriver: hvor er hun bare sød og smuk!
Årrrh Tark Zette...
Kvist skriver: Hun er da alt for lækker..
ja ikke
noname skriver: Mange tak
Mange tak
Velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128