et lille billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

NoName

Hej piger og drenge

Synes det er så længe siden jeg har flaschet min "lille" baby - som jo ikke længere er baby...

Hun er 18mdr. 82/83cm lang og 13,5kg på vægten.

Har rigtig meget sprog, hun er endda allerede begyndt at jage med os, "opp då" sir hun og pejer i den retning vi skal gå med - og den ender som regel ude ved køleskabet hvor hun vil ha ost hahaha.

Ellers er hun dejlig nem endnu, men vi nærmer os jo trodsealderen med hastige skridt... Vi nyder det så længe hun er nem og tar tingene som de kommer.

Nå håber i synes hun er lige så lækker som jeg gør.

knus herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Jibbe

Hvor er hun blevet stor! Lækre pige!

Anmeld

17. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

noname skriver:

Hej piger og drenge

Synes det er så længe siden jeg har flaschet min "lille" baby - som jo ikke længere er baby...

Har rigtig meget sprog, hun er endda allerede begyndt at jage med os, "opp då" sir hun og pejer i den retning vi skal gå med - og den ender som regel ude ved køleskabet hvor hun vil ha ost hahaha.

Ellers er hun dejlig nem endnu, men vi nærmer os jo trodsealderen med hastige skridt... Vi nyder det så længe hun er nem og tar tingene som de kommer.

knus herfra

hehe lækker tøs, er vild med første billede..

Anmeld

17. januar 2012

K&S

noname skriver:

Hej piger og drenge

knus herfra

Årh, hvor er hun kær

Anton er 17½ måned og jeg synes goooodt jeg kan mærke selvstændighedsalderen komme snigende med hastige skridt  men alle hans smil, grin og drillerier opvejer det

Anmeld

17. januar 2012

NoName

Jibbe skriver:

Hvor er hun blevet stor! Lækre pige!

Ja, hun er bare dejlig, vi nyder hende i fulde drag...

Anmeld

17. januar 2012

NoName

MaleneS2011baby<3 skriver:

hehe lækker tøs, er vild med første billede..

Det var 1. og enesta gang vi fik hende til at kramme snemanden, hun har været bange for ham siden, hvorfor ved vi ikke...

Anmeld

17. januar 2012

NoName

K&S skriver:

Årh, hvor er hun kær

Anton er 17½ måned og jeg synes goooodt jeg kan mærke selvstændighedsalderen komme snigende med hastige skridt  men alle hans smil, grin og drillerier opvejer det

Ja jo nogle gange farer der en djævel i hende ud af det blå, mon ikke det er trodsealderen der begynder at komme frem der?

men ja alle de smil/grin og sjove kommentarer opvejer det hele

Anmeld

17. januar 2012

Nessie

Skøn pige

Anmeld

17. januar 2012

NoName

Nessie skriver:

Skøn pige

Takker

Anmeld

17. januar 2012

dorthemus

En fræk lille basse Rigtig sød og skøn at se på...vild med billede nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.