et lille billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

NoName

dorthemus skriver:

En fræk lille basse Rigtig sød og skøn at se på...vild med billede nr 2

he he ja en skam det er lidt ude af fokus så det er lidt sløret... men pyt skøn er hun alligevel

og mange tak Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

noname skriver:

Det var 1. og enesta gang vi fik hende til at kramme snemanden, hun har været bange for ham siden, hvorfor ved vi ikke...

Nåh lille pus,  men ellers rigtig godt..

Anmeld

18. januar 2012

BellaT

Hun er da en lille blondine-smukling.

Hvor er jeg misundelig på alt det hår. Min halvandenårige datters hovedbund kan stadig ses...

Anmeld

18. januar 2012

Tona

noname skriver:

Hej piger og drenge

Synes det er så længe siden jeg har flaschet min "lille" baby - som jo ikke længere er baby...

Hun er 18mdr. 82/83cm lang og 13,5kg på vægten.

Har rigtig meget sprog, hun er endda allerede begyndt at jage med os, "opp då" sir hun og pejer i den retning vi skal gå med - og den ender som regel ude ved køleskabet hvor hun vil ha ost hahaha.

Ellers er hun dejlig nem endnu, men vi nærmer os jo trodsealderen med hastige skridt... Vi nyder det så længe hun er nem og tar tingene som de kommer.

Nå håber i synes hun er lige så lækker som jeg gør.

knus herfra

Hun er tæske-lækker  

Min datter har krøller præsis magen til hendes

Anmeld

18. januar 2012

Mother-love

Hvor er hun bare så sød og se på. Glæder mig til Isabella bliver den alder og håber hun bliver lige så fræk og se på. Ha ha ha hvor er det sødt at hun lige giver ordre på at hun lige vil have lidt ost.

Anmeld

18. januar 2012

Pige2009

Hun er skøn!

Anmeld

18. januar 2012

Mumto3

noname skriver:

Hej piger og drenge

Synes det er så længe siden jeg har flaschet min "lille" baby - som jo ikke længere er baby...

Hun er 18mdr. 82/83cm lang og 13,5kg på vægten.

Har rigtig meget sprog, hun er endda allerede begyndt at jage med os, "opp då" sir hun og pejer i den retning vi skal gå med - og den ender som regel ude ved køleskabet hvor hun vil ha ost hahaha.

Ellers er hun dejlig nem endnu, men vi nærmer os jo trodsealderen med hastige skridt... Vi nyder det så længe hun er nem og tar tingene som de kommer.

Nå håber i synes hun er lige så lækker som jeg gør.

knus herfra

Tillykke med din dejlige datter (og så vil jeg bare lige sige at det altså ikke er alle børn der kommer i trodsalderen og bliver umulige! Jeg har selv 3 børn og ingen af dem har været i trodsalderen.  Jeg har et par veninder der også har børn der aldrig har været i trodsalderen. Faktisk tror jeg at man som forældre skal passe på med ikke at tolke al ting som trods. Selvfølgelig har min datter protesteret når jeg ville give hende flyverdragt på, fordi hun gerne selv ville gøre det. Men det ser jeg nu ikke som trods, emn som en naturlig udvikling. Så hvem ved, måske har duogså  fået et barn der slet ikke kommer i trodsalderen )

Anmeld

19. januar 2012

NoName

BellaT skriver:

Hun er da en lille blondine-smukling.

Hvor er jeg misundelig på alt det hår. Min halvandenårige datters hovedbund kan stadig ses...

Taaaark , det kommer, en mor i DP er også misundelig hendes unger gror ikke hår før de er omkring 3

Anmeld

19. januar 2012

NoName

Mumto3 skriver:

Tillykke med din dejlige datter (og så vil jeg bare lige sige at det altså ikke er alle børn der kommer i trodsalderen og bliver umulige! Jeg har selv 3 børn og ingen af dem har været i trodsalderen.  Jeg har et par veninder der også har børn der aldrig har været i trodsalderen. Faktisk tror jeg at man som forældre skal passe på med ikke at tolke al ting som trods. Selvfølgelig har min datter protesteret når jeg ville give hende flyverdragt på, fordi hun gerne selv ville gøre det. Men det ser jeg nu ikke som trods, emn som en naturlig udvikling. Så hvem ved, måske har duogså  fået et barn der slet ikke kommer i trodsalderen )

Du har ret, ikke alle kommer i trodsealder...

Tar en dag af gangen og nyder hver dag hvor hun er nem...

Anmeld

19. januar 2012

NoName

Baagøe skriver:

Hun er skøn!

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.