Sillebob skriver:
Først og fremmest et stort tillykke med den lille
Øv hvor er det bare en trist situation I sidder i. Faktisk sad vi for 8mrd siden i nøjagtig samme situation.....en YDERST larmende nabo ( virkelig, virkelig, virkelig! arrggghhh bliver helt vred ved tanken ) 50m2 lejlighed, et barn på 18 mrd og en nyfødt....og et underskud. Vi kunne ikke fremleje da lejen ikke ville dække boliglånet. Vi valgte at tage underskuddet og så leje noget større selv.
Nu er jeg superglad for at vi har mere plads og mindre larm, men søde....vi klarede os i 18mrd med vores den ældste på 50m2 og en støjende nabo og det gik faktisk ok. Hårdt til tider, men det gik.
Håber I finder en løsning 
Kram herfra
Tusind tak for dit smadder søde svar! Ja du har ret....man kan jo godt klare sig på få kvadratmeter...faktisk blev min søster og jeg født i et baggårdshus på nørrebro. Mine forældre havde 30km2 at gøre godt med i 2 år inden de fik tilbudt en lejlighed i "forhuset" som det så fornemt hed!
Og de fortalte os altid hvor dejligt de havde haft det i det lille baghus! Jo vi klarer os nok! ...Bliver bare så frygtelig frustreret over min overbo. Bliver nødt til at fortælle om en af episoderne:
En mandag morgen kl.6.30 bliver jeg vækket ved at overboen hører høj musik og snakker højt med ihvertfald 4 andre! (min mand hører intet da han sover som en sten) Jeg bliver for en gang skyld så arrig at jeg smider en sweater og et par bukser på og stormer op til hans dør og banker på, han lukker op og det ryger ud af mig "SERIØST?" han kigger sløvt på mig og siger "Øøøh undskyld jeg vidste ikke I var hjemme" Jeg beder ham om at komme ned og selv høre hvor højt det lyder nede hos os, han går med og står et kort sekund og lytter hvorefter han udbryder "jamen sådan er det jo at bo i byen, så må I jo flytte" AAAAAAARRRRGGGGHHH
.Jeg stod bare og måbede!!! På dette tidspunkt var min mand selvfølgelig vågnet og tog over, så de ordnede det på "mande" vis med at udveklse mobilnumre og "så kan I bare sende en sms, hvis det bliver for slemt"
Men den bemærkning?...når han udemærket godt ved at vi har haft lejligheden til salg af 2 omgange!!!! SYGE STODDER!!! eller knægt
PUHA en omgang galle fra morgenstunden
beklager
Anmeld