Jeg har bagt franskbrød... (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Muhmi

BabyWish2012 <3 skriver:

Mmmmm hvor ser det dog lækkert ud !!!

Namme nam.

Vil du dele opskriften??? 

Har delt "opskriften" på side 2

Og taark!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, jeg bager ikke. Jeg kan godt, men jeg har andet, jeg bruger min tid på. Når mine børn bliver større, kunne jeg måske godt bage med dem i bland - men helt sikkert ikke al vores brød.

Anmeld

17. januar 2012

Røverdatter

jeg bager ikke selv, men min kæreste arbejder som bager i et økologisk/biodynamisk bageri her i odense, så det er jo super fedt! Han tager altid brød med hjem når der ikke er udsolgt mums

Dine brød ser også lækre ud!

Anmeld

17. januar 2012

NinaNymannMadsen

Muhmi skriver:

Tak skal du have... Dine boller og kager ser også RIGTIG lækre ud

selv tak

Anmeld

17. januar 2012

Loa

Muhmi skriver:

Mmm... Jeg har haft bagt franskbrød i dag og så ville jeg bare lige dele med jer... De smagte SYGT godt og for fremtiden bager jeg alt vores brød herhjemme selv... Der er bestemt penge at spare og så smager det jo bare bedre, når man ved hvad der er i, hvilke omgivelser de er lavet i og når de er lune

Bager i selv derhjemme, sådan til hverdagsbrug?

!NOM!

Muuuuuums det ser godt ud. Elsker nybagt brød, jeg duer bare ikke lige til den slags....... 

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Er også viild med groft brød... Det er jeg dog ikke SÅ øvet i endnu og tror det kræver lidt ekstra.. Men jeg vil helt klart også gerne lave grove brød istedet for de HELT hvide

Ja men nogen gange kan man bare få lyst til hvid brød Og jeg har en sygdom.. Så kan ikke engang snyde.. ØV

Anmeld

17. januar 2012

Lone Jakobsen