Jeg har bagt franskbrød... (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bager i selv jeres brød?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.084 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Muhmi

Mmm... Jeg har haft bagt franskbrød i dag og så ville jeg bare lige dele med jer... De smagte SYGT godt og for fremtiden bager jeg alt vores brød herhjemme selv... Der er bestemt penge at spare og så smager det jo bare bedre, når man ved hvad der er i, hvilke omgivelser de er lavet i og når de er lune

Bager i selv derhjemme, sådan til hverdagsbrug?

!NOM!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Mmm... Jeg har haft bagt franskbrød i dag og så ville jeg bare lige dele med jer... De smagte SYGT godt og for fremtiden bager jeg alt vores brød herhjemme selv... Der er bestemt penge at spare og så smager det jo bare bedre, når man ved hvad der er i, hvilke omgivelser de er lavet i og når de er lune

!NOM!

Ej, for FANDEN det ser godt ud!! .. Ummenum!

Jeg har altså svaret "andet", for jeg bager selv, men ikke altid, slet kke brød.. og jeg er heller ikke for doven, og vil slet ik hellere købe hos bageren

Anmeld

17. januar 2012

Frk.S

Jeg bager stort set aldrig franskbrød - men jeg bager da ret ofte boller - morgenmadsboller, fødselsdagsboller, madpakkeboller.

Mums det ser lækkert ud det der - tror da jeg vil have mig et blødkogt æg i morgen tidlig!

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

opskrift!!!!

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

!NOM!

ÅRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHH hvidt brød  

Jeg må ikke få hvid hvedemel.. Det der ser da bare godt ud Haps.. 

Jeg bager det meste selv, men køber kun "brunt" brød  

Anmeld

17. januar 2012

NinaNymannMadsen

vi bager nogen gange selv.
vi ager mange ting som chokoladeboller,kage,franskbrød, alm boller og alt muligt andet.
min kæreste elsker at bage.

nå tilbage til tråden:
hold op hvor ser det lækkert ud det franskbrød. mums.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

Muhmi skriver:

!NOM!

ihhhh hvor ser det bare lækker ud.. mums..Ku du ikke lige komme forbi med noget til mig.. K

Og der er bare IKKE noget bedre end hjemmebagt franskbrød/boller...

jeg elsker også at bage.. dog er jeg forfærdelig til at glemme det og så bliver det pludseligt for sent

Anmeld

17. januar 2012

Maja_4000

Bager slet ikke så meget , som jeg gerne ville :/ Men engang imellem laver jeg da en gang boller eller noget andet

Anmeld

17. januar 2012

M&N

Muhmi skriver:

!NOM!

Mmmmm hvor ser det dog lækkert ud !!!

Namme nam.

Vil du dele opskriften??? 

Anmeld

17. januar 2012

BinaMor

ja jeg bager jævnligt. jeg sys ikke der er de vilde penge at spare må jeg indrømme men jeg ved hvad jeg spiser og jeg kan gøre brødet sundt og nærende.

vil du dele din opskrift. jeg er kørt surt i mine(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.