ARRRR . Jeg skal lade vær og være venlig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

dpb

Kender det også godt, og det er vildt træls Så er derfor selv påpasselig med at melde ud når jeg er interesseret, og self. også når jeg alligevel ikke er... men hovedet på blokken den kan desværre glippe, og jeg ikke får meldt tilbage... specielt hvis jeg har spurgt ind til noget og der går et godt stykke tid før sælger svarer, ganske enkelt fordi når jeg har tjekket efter svar x antal gange uden held så glemmer jeg det igen men er aldrig sprunget fra hvis der er aftalt pris og afhentning

Noget andet jeg også har været ude for er at folk siger de er interreseret, der bliver aftalt afhentningstidspunkt og når de så dukker op begynder de at ville forhandle pris Christ, sådan noget gider jeg ikke.... så kan de bare kører igen, for ellers kunne de have meldt ud at de ville forhandle pris!! Det er ikke fordi jeg ikke er til at forhandle med, for det er vi herhjemme, men simpelthen fordi jeg ikke gider stå på afhentningstidspunktet og gøre det!! syntes simpelthen det er flabet at gøre det på den måde.... kun én gang har jeg givet efter i sådan en situation, men med den utilfredshed der fulgte med gør jeg det ikke igen....

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Zafir

Forstår godt at du syntes at det er træls. Jeg hader også når folk ikke holder hvad de lover

Anmeld

17. januar 2012

th

morethanperfect skriver:

Ja det er også træls .. Mistede 250 kr. for noget tid siden .. Der var jeg også for sød .. Gider ikke være sød mere .. :/
Ihh altså .  

kan jeg godt forstå, jeg ringede til den bank jeg havde overført til og fik at vide at der var 11 andre der også havde overført 170 kr. og skrevet hummel bukser, så der har hun da lige tjemt kassen.

hun er blevet meldt og det er 2 gang hun bliver smidt ud på gul og gratis og for 1 uge siden var hun fanme på dba så ringede til dem og sagde at jeg troede hun var en svindler, da det var samme billede og bukser hun brugte igen...

man skal sgu passe på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.