Kender det også godt, og det er vildt træls
Så er derfor selv påpasselig med at melde ud når jeg er interesseret, og self. også når jeg alligevel ikke er... men hovedet på blokken den kan desværre glippe, og jeg ikke får meldt tilbage... specielt hvis jeg har spurgt ind til noget og der går et godt stykke tid før sælger svarer, ganske enkelt fordi når jeg har tjekket efter svar x antal gange uden held så glemmer jeg det igen
men er aldrig sprunget fra hvis der er aftalt pris og afhentning
Noget andet jeg også har været ude for er at folk siger de er interreseret, der bliver aftalt afhentningstidspunkt og når de så dukker op begynder de at ville forhandle pris
Christ, sådan noget gider jeg ikke.... så kan de bare kører igen, for ellers kunne de have meldt ud at de ville forhandle pris!!
Det er ikke fordi jeg ikke er til at forhandle med, for det er vi herhjemme, men simpelthen fordi jeg ikke gider stå på afhentningstidspunktet og gøre det!! syntes simpelthen det er flabet at gøre det på den måde.... kun én gang har jeg givet efter i sådan en situation, men med den utilfredshed der fulgte med gør jeg det ikke igen....
Qnuz
Anmeld