ARRRR . Jeg skal lade vær og være venlig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Mussen2

Det er simpelthen så dårlig stil hvor er folk skruppelløse, når e kan gemme sig bagved mails og sms.

Jeg sidder lidt i den omvendte situation, hvor jeg har meldt ud at jeg gerne vil købe noget hvis et kunne blive leveret. Hun bliver så forhinret i at leverer og der går nu ydeligere over en uge, før jeg (måske) får det. Det er en autostol, så jeg sidder elvfølgelig g spekulerer på om hun så aflyser igen og jeg så bliver tvungen til at købe en andet sted til flere penge

Håber du får solgt din vogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

th

morethanperfect skriver:

IHHHH JEG ER SÅ GAL !!!! Bær over med mig , skal bare ha det ud ..

Inde på gul og gratis havde jeg min stokke vogn til salg .. For ca , 3 uger siden er der en der bliver ved med at spørge om jeg vil holde den tilbage til hende til den 20 .. Først siger jeg nej , men det virker som om hun er temmelig trofast osv.. Så jeg siger ja ..

Nu har hun så skrevet at hun desværre har fået tilbudt en ny vogn , til billigere penge !!
ARRRR ! Jeg har været inde på krak og finde hendes nummer , og har desværre nok fået skrevet noget der ikke er så pænt , så nu kommer hun i hvert fald ikke efter den

Men jeg er så gal , det kan man da ikke ?
Det er en kombivogn det drejer sig om , og ikke bare et stykke tøj .
Helt ærlig . IHHHH !!!

Skulle bare lige ud med det ..  

heldigvis har du da ikke mistet noget jeg blev snydt af en svindler derinde, så mistede lige 170 kr... øv øv..

Anmeld

17. januar 2012

bullerbassen

Aghhhhhh kan godt forstå du er sur GAL

Oplever det desværre rigtigt tit... Folk der henvender sig og vil købe, laver aftaler for at springe fra... Folk som har reserveret, men springer fra... Folk som ikke overfører pengesom lovet.... Folk som skal afhente vare som aflyser aftaler gang på gang....

Er så træt af det , så jeg kan godt forstå du er rasende... Syntes der er en stigende tendens til folk er pisse lige glad

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Mussen2 skriver:

Det er simpelthen så dårlig stil hvor er folk skruppelløse, når e kan gemme sig bagved mails og sms.

Jeg sidder lidt i den omvendte situation, hvor jeg har meldt ud at jeg gerne vil købe noget hvis et kunne blive leveret. Hun bliver så forhinret i at leverer og der går nu ydeligere over en uge, før jeg (måske) får det. Det er en autostol, så jeg sidder elvfølgelig g spekulerer på om hun så aflyser igen og jeg så bliver tvungen til at købe en andet sted til flere penge

Håber du får solgt din vogn.

Ej det lyder også mega træls !

Håber du får den ! 

Og tak .. Ja det er sku for dårligt .. 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

th skriver:

heldigvis har du da ikke mistet noget jeg blev snydt af en svindler derinde, så mistede lige 170 kr... øv øv..

Ja det er også træls .. Mistede 250 kr. for noget tid siden .. Der var jeg også for sød .. Gider ikke være sød mere .. :/
Ihh altså .  

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

bullerbassen skriver:

Aghhhhhh kan godt forstå du er sur GAL

Oplever det desværre rigtigt tit... Folk der henvender sig og vil købe, laver aftaler for at springe fra... Folk som har reserveret, men springer fra... Folk som ikke overfører pengesom lovet.... Folk som skal afhente vare som aflyser aftaler gang på gang....

Er så træt af det , så jeg kan godt forstå du er rasende... Syntes der er en stigende tendens til folk er pisse lige glad

Jamen det er så skide træls .. Kan de så ikke bare sige de vender tilbage i stedet for at man skal holde det tilbage til dem .. De gider jo alligevel ik købe det 

Anmeld

17. januar 2012

bullerbassen

morethanperfect skriver:

Jamen det er så skide træls .. Kan de så ikke bare sige de vender tilbage i stedet for at man skal holde det tilbage til dem .. De gider jo alligevel ik købe det 

Jo det kunne da være dejligt.. Eller i det mindste ærlig. Jeg har i en lang periode fravalgt at reservere til folk. Netop fordi jeg har oplevet så mange gange at folk ikke vender tilbage, skide træls hvis andre har vist interesse. 

Nu har jeg lukket lidt op igen, går det galt igen, så er det slut

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

bullerbassen skriver:

Jo det kunne da være dejligt.. Eller i det mindste ærlig. Jeg har i en lang periode fravalgt at reservere til folk. Netop fordi jeg har oplevet så mange gange at folk ikke vender tilbage, skide træls hvis andre har vist interesse. 

Nu har jeg lukket lidt op igen, går det galt igen, så er det slut

Ja det er nemlig skide træls hvis de hopper fra dagen før og man står der med en bunke tøj som man alligevel ikke får solgt  

Anmeld

17. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

Jeg kender det alt for godt selv!

Jeg har en ERGObaby bæresele tilsalg på dba der var en der bød 500 kr. for den, jeg har så ingen kvitering på den - hun spurgte så om jeg ikke bare kunne give hende mit kontoudtog og mail fra buttiken hvor jeg havde købt den... Måtte sige til hende at det simpelthen var alt for privat til jeg ville udlevere dette. hvis hun ville købe den så var det nu ellers afsluttede jeg handelen. Hun takkede nej. Hmm

Anmeld

17. januar 2012

Karo

Jeg har desværre også prøvet det et par gange

Nogen gange skriver folk selv tilbage at de hopper fra og andre gange ignorere de bare en når man prøver at få kontakt

Men jeg lader bare vær med at reservere ting til folk, med mindre jeg kender dem eller har solgt til dem før. For jeg gider ikke sidde og tro jeg har solgt en vare og så ikke have gjort det alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.