Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IHHHH JEG ER SÅ GAL !!!! Bær over med mig , skal bare ha det ud ..
Inde på gul og gratis havde jeg min stokke vogn til salg .. For ca , 3 uger siden er der en der bliver ved med at spørge om jeg vil holde den tilbage til hende til den 20 .. Først siger jeg nej , men det virker som om hun er temmelig trofast osv.. Så jeg siger ja ..
Nu har hun så skrevet at hun desværre har fået tilbudt en ny vogn , til billigere penge !!ARRRR ! Jeg har været inde på krak og finde hendes nummer , og har desværre nok fået skrevet noget der ikke er så pænt , så nu kommer hun i hvert fald ikke efter den
Men jeg er så gal , det kan man da ikke ?Det er en kombivogn det drejer sig om , og ikke bare et stykke tøj . Helt ærlig . IHHHH !!!
Skulle bare lige ud med det ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har været ude for det samme bare med en barnevogn - når folk spørg nu om jeg vil holde ting tilbage beder jeg dem om et depositum siger de nej hopper de nok også fra til den aftalte dato..
AnjaB skriver: Har været ude for det samme bare med en barnevogn - når folk spørg nu om jeg vil holde ting tilbage beder jeg dem om et depositum siger de nej hopper de nok også fra til den aftalte dato..
Ja det skulle jeg måske ha gjort for det er da bare super træls :/
morethanperfect skriver: IHHHH JEG ER SÅ GAL !!!! Bær over med mig , skal bare ha det ud .. Inde på gul og gratis havde jeg min stokke vogn til salg .. For ca , 3 uger siden er der en der bliver ved med at spørge om jeg vil holde den tilbage til hende til den 20 .. Først siger jeg nej , men det virker som om hun er temmelig trofast osv.. Så jeg siger ja .. Nu har hun så skrevet at hun desværre har fået tilbudt en ny vogn , til billigere penge !!ARRRR ! Jeg har været inde på krak og finde hendes nummer , og har desværre nok fået skrevet noget der ikke er så pænt , så nu kommer hun i hvert fald ikke efter den Men jeg er så gal , det kan man da ikke ?Det er en kombivogn det drejer sig om , og ikke bare et stykke tøj . Helt ærlig . IHHHH !!! Skulle bare lige ud med det ..
Jeg kender udemærket følelsen.
Man skal sgu lade være med at virke interesseret, hvis man alligevel går ud og finder noget billigere.
Jeg har flere gange "solgt" forskellige ting, hvor købere har skrevet "Den vil jeg gerne købe" eller lign. Når alt så kom til alt, og jeg havde reserveret den, sprang de fra.
Pisse irriterende. Så følger dig fuldt ud. Håber, du alligevel får den solgt
Kathepige skriver: Jeg kender udemærket følelsen. Man skal sgu lade være med at virke interesseret, hvis man alligevel går ud og finder noget billigere. Jeg har flere gange "solgt" forskellige ting, hvor købere har skrevet "Den vil jeg gerne købe" eller lign. Når alt så kom til alt, og jeg havde reserveret den, sprang de fra. Pisse irriterende. Så følger dig fuldt ud. Håber, du alligevel får den solgt
Åhh . Jeg er tydeligvis ikke den eneste i verden det er sket for ...
Tror ikke jeg får den solgt foreløbig . Desværre . Det har været svært og få den solgt syns jeg ..
Ih, det er så flabet når sådan noget sker!! Sys bare det er rigtig tarveligt når du selv er så large i så mange dage! .. undrer mig over man ikke selv kan se det er lidt en forkert måde at handle på!!!!
HeidiØ skriver: Ih, det er så flabet når sådan noget sker!! Sys bare det er rigtig tarveligt når du selv er så large i så mange dage! .. undrer mig over man ikke selv kan se det er lidt en forkert måde at handle på!!!!
Ja og det kan hun tydeligvis ikke se .. Hun er kold som nordpolen altså
morethanperfect skriver: Ja og det kan hun tydeligvis ikke se .. Hun er kold som nordpolen altså
Suk!!! .. Nogle mennesker altså.......
Jeg skulle for 4 måneder siden sælge en autostol, en kvinde kontakter mig og vi aftaler en fair pris, hun siger at hun kan være der kl. 16.30, planen var at min mand og jeg skulle i sommerhus den dag, men venter så pænt til hun har afhentet. Jeg skriver med hende og hun fortæller at hun kører hjemmefra om 10 min. Da klokken bliver 16.30 kommer der ingen, vi venter selvfølgelig lige 5 min mere, og jeg forsøger så at kontakte hende. klokken nærmer sig nu 17, og jeg føler ikke bare at jeg kan forlade hjemmet, da hun kommer fra en længere køretur. Da klokken bliver 18 skriver hun at hun alligevel ikke er interesseret.. Behøver jeg at fortælle hvor pisse sur jeg blev ?
Det kan tydeligvis ikke altid betale sig at være flink, men jeg håber du får solgt din vogn
Prinsesse2ben skriver: Jeg skulle for 4 måneder siden sælge en autostol, en kvinde kontakter mig og vi aftaler en fair pris, hun siger at hun kan være der kl. 16.30, planen var at min mand og jeg skulle i sommerhus den dag, men venter så pænt til hun har afhentet. Jeg skriver med hende og hun fortæller at hun kører hjemmefra om 10 min. Da klokken bliver 16.30 kommer der ingen, vi venter selvfølgelig lige 5 min mere, og jeg forsøger så at kontakte hende. klokken nærmer sig nu 17, og jeg føler ikke bare at jeg kan forlade hjemmet, da hun kommer fra en længere køretur. Da klokken bliver 18 skriver hun at hun alligevel ikke er interesseret.. Behøver jeg at fortælle hvor pisse sur jeg blev ? Det kan tydeligvis ikke altid betale sig at være flink, men jeg håber du får solgt din vogn
Nej nej nej altså !!
Der var også en der skulle ha hentet en autostol her den anden dag som sprang fra dagen før .. Blev også enormt sur ..Men slet ikke så sur som jeg er nu
Ihh ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128