Update på tiden hos Gynækologen idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Rockertand

Camillos skriver:

Ja for jeg tænker at hjertemagnyl er underligt at behandle mig med eftersom jeg har fint Blodtryk og ellers ikke fejler noget.. men måske er det for at sikre foster får blod nok eller sådan noget... 

Ja altså jeg ved bare jeg gerne skal have noget der gør at chancerne for at tabe fosteret formindskes... Da jeg godt kan blive gravid, men har tabt 5 gange nu .. 

Det er blodets tykkelse, det har indvirkning på, ikke blodtrykket.

Der er en del kvinder, der har tendens til at danne små bitte blodpropper i moderkagen, de fleste betyder ikke noget, men hvis man danner lidt flere/større end normalen, kan det jo sagtens have en betydning for moderkagens evne til at forsyne fosteret.

Jeg synes, at du skal tage en snak med din gynækolog om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Camillos

Musse21 skriver:

Hej 

Jeg blev opereret i hjertet sidste år og får derfor hjertemagnyl 6 mdr efter. Da jeg så kom til gyn. sagde hun at hjertemagnyl ikke fungerede særlig godt på mine æg. Så jeg skulle ikke forvente at blive gravid før jeg havde smidt de hjertemagnyl igen

Så håber da hun har sagt forkert..

Okay? jamen hun vil først påbegynde hjertemagnylen når jeg er blevet gravid og ægget er befrugtet.. men ja det lyder da underligt.. Men både min kæreste og jeg hørte altså hun nævnte hjertemagnyl som behandlings middel .. vi studsede over det, men det virkede virkelig somom hun har haft sucess med det ? 

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Rockertand skriver:

Det er blodets tykkelse, det har indvirkning på, ikke blodtrykket.

Der er en del kvinder, der har tendens til at danne små bitte blodpropper i moderkagen, de fleste betyder ikke noget, men hvis man danner lidt flere/større end normalen, kan det jo sagtens have en betydning for moderkagens evne til at forsyne fosteret.

Jeg synes, at du skal tage en snak med din gynækolog om det.

Okay , så forstår jeg bedere.. jeg regner med hun har forstand på det hun siger og gør... 

Men tak for du tog dig tid til at svare mig, så får man en bedere forståelse for situationen...

Anmeld

16. januar 2012

Musse21

Camillos skriver:

Okay? jamen hun vil først påbegynde hjertemagnylen når jeg er blevet gravid og ægget er befrugtet.. men ja det lyder da underligt.. Men både min kæreste og jeg hørte altså hun nævnte hjertemagnyl som behandlings middel .. vi studsede over det, men det virkede virkelig somom hun har haft sucess med det ? 

Undskyld det var lige mig der havde læst forhurtigt igennem din tekst.. Ved ikke hvad virkningen er efter man er blevet gravid

Men held og lykke med det

Anmeld

17. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Tak for nice update!

tjek denne side: http://www.min-mave.dk/debat/at-miste/thread-17316 86.htm

hun siger at lægen gav hende hjertemagnyl for at øge blodgennemstrømningen i livmoderen og undgå små blodpropper. Måske det er det samme for dig?

glæder mig meget over at det har haft så positiv en effekt på dine æggestokke at du har tabt dig, så begynder man at se det positive i vægttabs anstrengelserne!

Anmeld

17. januar 2012

christina92

Camillos skriver:

Hun spurgte mig hvordan det gik og straks fortalte jeg hende om mine test's, hun blev lidt "vred" over jeg ikke ringede i fredags, da blødningen startede, fordi det er vigtigt for hende at vide om der har været noget. Hun Scannede mig og hun så ingenting, hun er dog lidt bange for at jeg kan være gravid uden for livmoderen, da jeg har prøvet dette før, så jeg får mine blodprøve svar på onsdag. 

Når det så er sagt :

Jeg blev nærmest Skamrost af hende, hun var så stolt af mig, at jeg har tabt 10,5 kg!

Hun fortæller mig at hun kan se at begge mine æggestokke SLET ikke er nær så PCO prægede med cyster Ol. som de var før vægttabet, og siger så at : Chancerne for vi bliver gravide på normal vis er meget større nu, og hun defor vil lade os prøve selv. Men hvis jeg går bare 1 dag over tid (mens), skal  jeg straks op og have taget Blodprøver, så hun kan følge mig fra start. Når jeg så er blevet gravid vil hun sætte mig i behandling med (hjertemagnyl), det har jeg dog aldrig hørt før? er der nogle af jer der har hørt om det? Det skulle være med til at holde på mit foster, så ricikoen ikke er så stor for at tabe igen.. 

Så alt i alt er vi altså ikke kommet til noget med ægløsnings sprøjter, insimeringer eller andet... 

Men til gengæld er mine æggestokke efterhånden snart klare til KAMP Jeg håber det går godt inden Længe... 

Jeg er i hvertfald posetiv nu .. 

Tak for støtten Piger 

SÅDAN! Så fortsætter du jo baer ud af "taberstien" så de kan blive helt klar. Det er da rart at hun mener I kan lave en naturligt  

Jeg håber og krydser hel vild meget fingre for at der lige om lidt, er en baby der bliver derinde og vokser sig stor og stærkOg det er da dejligt at hun har en mulighed for at gøre noget for at hjælpe bebs med at blive der

Og det ville da ikke gøre noget hvis der var babystøv nok til os begge to

Anmeld

17. januar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

Tak for nice update!

tjek denne side: http://www.min-mave.dk/debat/at-miste/thread-17316 86.htm

hun siger at lægen gav hende hjertemagnyl for at øge blodgennemstrømningen i livmoderen og undgå små blodpropper. Måske det er det samme for dig?

glæder mig meget over at det har haft så positiv en effekt på dine æggestokke at du har tabt dig, så begynder man at se det positive i vægttabs anstrengelserne!

Det gør man bestemt .. Ja det er rigtig dejligt, ja det er nok det hun mener med Hjerte magnylen, Vil bare sådan håbe det er det der skal til  

Anmeld

17. januar 2012

Camillos

christina92 skriver:

SÅDAN! Så fortsætter du jo baer ud af "taberstien" så de kan blive helt klar. Det er da rart at hun mener I kan lave en naturligt  

Jeg håber og krydser hel vild meget fingre for at der lige om lidt, er en baby der bliver derinde og vokser sig stor og stærkOg det er da dejligt at hun har en mulighed for at gøre noget for at hjælpe bebs med at blive der

Og det ville da ikke gøre noget hvis der var babystøv nok til os begge to

Jadet ville være rart der var baby støv nok til alle her på baby dk.. Ja jeg skal fortsætte med at tabe mig ...Det er bare så hårdt til tider.. Jo mere jeg kommer ned i vægt jo sværre bliver det desværre 

Anmeld

17. januar 2012

christina92

Camillos skriver:

Jadet ville være rart der var baby støv nok til alle her på baby dk.. Ja jeg skal fortsætte med at tabe mig ...Det er bare så hårdt til tider.. Jo mere jeg kommer ned i vægt jo sværre bliver det desværre 

Sådan er det jo desværre med det vægt halløj! de sidste 3-5 kilo er de sværeste!! Men hey, det er jo lige så meget en livstiltændring og der må man jo sige du er godt på vej efter som du jo HAR tabt dig så meget

Anmeld

21. januar 2012

lillemusen10

Det lyder da som rigtig gode nyheder - og tillykke med vægttabet - det er da super sejt!

Jeg krydser fingre for at det snart lykkes for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.