Update på tiden hos Gynækologen idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Camillos

Hun spurgte mig hvordan det gik og straks fortalte jeg hende om mine test's, hun blev lidt "vred" over jeg ikke ringede i fredags, da blødningen startede, fordi det er vigtigt for hende at vide om der har været noget. Hun Scannede mig og hun så ingenting, hun er dog lidt bange for at jeg kan være gravid uden for livmoderen, da jeg har prøvet dette før, så jeg får mine blodprøve svar på onsdag. 

Når det så er sagt :

Jeg blev nærmest Skamrost af hende, hun var så stolt af mig, at jeg har tabt 10,5 kg!

Hun fortæller mig at hun kan se at begge mine æggestokke SLET ikke er nær så PCO prægede med cyster Ol. som de var før vægttabet, og siger så at : Chancerne for vi bliver gravide på normal vis er meget større nu, og hun defor vil lade os prøve selv. Men hvis jeg går bare 1 dag over tid (mens), skal  jeg straks op og have taget Blodprøver, så hun kan følge mig fra start. Når jeg så er blevet gravid vil hun sætte mig i behandling med (hjertemagnyl), det har jeg dog aldrig hørt før? er der nogle af jer der har hørt om det? Det skulle være med til at holde på mit foster, så ricikoen ikke er så stor for at tabe igen.. 

Så alt i alt er vi altså ikke kommet til noget med ægløsnings sprøjter, insimeringer eller andet... 

Men til gengæld er mine æggestokke efterhånden snart klare til KAMP Jeg håber det går godt inden Længe... 

Jeg er i hvertfald posetiv nu .. 

Tak for støtten Piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Hun spurgte mig hvordan det gik og straks fortalte jeg hende om mine test's, hun blev lidt "vred" over jeg ikke ringede i fredags, da blødningen startede, fordi det er vigtigt for hende at vide om der har været noget. Hun Scannede mig og hun så ingenting, hun er dog lidt bange for at jeg kan være gravid uden for livmoderen, da jeg har prøvet dette før, så jeg får mine blodprøve svar på onsdag. 

Når det så er sagt :

Jeg blev nærmest Skamrost af hende, hun var så stolt af mig, at jeg har tabt 10,5 kg!

Hun fortæller mig at hun kan se at begge mine æggestokke SLET ikke er nær så PCO prægede med cyster Ol. som de var før vægttabet, og siger så at : Chancerne for vi bliver gravide på normal vis er meget større nu, og hun defor vil lade os prøve selv. Men hvis jeg går bare 1 dag over tid (mens), skal  jeg straks op og have taget Blodprøver, så hun kan følge mig fra start. Når jeg så er blevet gravid vil hun sætte mig i behandling med (hjertemagnyl), det har jeg dog aldrig hørt før? er der nogle af jer der har hørt om det? Det skulle være med til at holde på mit foster, så ricikoen ikke er så stor for at tabe igen.. 

Så alt i alt er vi altså ikke kommet til noget med ægløsnings sprøjter, insimeringer eller andet... 

Men til gengæld er mine æggestokke efterhånden snart klare til KAMP Jeg håber det går godt inden Længe... 

Tak for støtten Piger 

ALT hvad jeg kan for jer! 

Anmeld

16. januar 2012

l.kjoeller

Godt at høre i er kampklare

Anmeld

16. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Når det så er sagt :

Tak for støtten Piger 

Det er da rigtig gode nyheder.. Så håber vi i snart står med to streger

Jeg har hørt at folk har fået noget for at holde på barnet.. Hvad det hedder ved jeg ikke, men det er vist meget normalt når man har tabt nogle gange.. Så det synes jeg da også kun er gode nyheder at hun vil give dig det.. Held og lykke med det hele...

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Det er da rigtig gode nyheder.. Så håber vi i snart står med to streger

Jeg har hørt at folk har fået noget for at holde på barnet.. Hvad det hedder ved jeg ikke, men det er vist meget normalt når man har tabt nogle gange.. Så det synes jeg da også kun er gode nyheder at hun vil give dig det.. Held og lykke med det hele...

Tak skal du ha, ja det er dejligt... og allerbedst at mine æggestokke ikke er så slemme som de har været.. det er vildt hvad et vægttab kan gøre og det er vildt at overvægt nærmest kan danne cyster pga hormoner når man har Pco.. 

Men indtilvidere synes jeg det lyder fornuftigt.. så Håber jeg bare ikke vi skal vente ½ år på at blive naturligt gravide...

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

ALT hvad jeg kan for jer! 

Tak ... mon ikke det går i orden nu.. Vi håber 

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

Godt at høre i er kampklare

Vi vil kæmpe alt det vi kan i hvertfald Nu skal der sku en Bebs i kassen og så får den lidt medicin og så skal den bare blive derinde hehe 

Anmeld

16. januar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Tak ... mon ikke det går i orden nu.. Vi håber 

Det tror jeg og hvor er det bare super flot med det vægttab! 

Anmeld

16. januar 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

LLiLigpspå

Vi vil kæmpe alt det vi kan i hvertfald Nu skal der sku en Bebs i kassen og så får den lidt medicin og så skal den bare blive derinde hehe 

Lige præcis

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Det tror jeg og hvor er det bare super flot med det vægttab! 

Tak og Jaaa det synes hun også, hun var meget imponeret og synes det var super godt gået.. så kan hun vel for pokker også mærke at jeg vil det her .. Nu skal jeg bare holde i med vægttabet og fortsætte et par måneder endnu .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.