Camillos skriver:
Hun spurgte mig hvordan det gik og straks fortalte jeg hende om mine test's, hun blev lidt "vred" over jeg ikke ringede i fredags, da blødningen startede, fordi det er vigtigt for hende at vide om der har været noget. Hun Scannede mig og hun så ingenting, hun er dog lidt bange for at jeg kan være gravid uden for livmoderen, da jeg har prøvet dette før, så jeg får mine blodprøve svar på onsdag.
Når det så er sagt :
Jeg blev nærmest Skamrost af hende, hun var så stolt af mig, at jeg har tabt 10,5 kg!
Hun fortæller mig at hun kan se at begge mine æggestokke SLET ikke er nær så PCO prægede med cyster Ol. som de var før vægttabet, og siger så at : Chancerne for vi bliver gravide på normal vis er meget større nu, og hun defor vil lade os prøve selv. Men hvis jeg går bare 1 dag over tid (mens), skal jeg straks op og have taget Blodprøver, så hun kan følge mig fra start. Når jeg så er blevet gravid vil hun sætte mig i behandling med (hjertemagnyl), det har jeg dog aldrig hørt før? er der nogle af jer der har hørt om det? Det skulle være med til at holde på mit foster, så ricikoen ikke er så stor for at tabe igen..
Så alt i alt er vi altså ikke kommet til noget med ægløsnings sprøjter, insimeringer eller andet...
Men til gengæld er mine æggestokke efterhånden snart klare til KAMP
Jeg håber det går godt inden Længe...
Jeg er i hvertfald posetiv nu ..
Tak for støtten Piger 
Hjertemagnyl har en blodfortyndende effekt - det kan bruges, hvis man har mistanke om, at der er risiko for blodpropdannelse.
Progesterontilskud startes i den meget tidlige graviditet i de tilfælde, hvor man mistænker, at kroppen ikke selv kan producere det i tilstrækkelige doser, så det kan fungere som graviditetsbevarende tilskud.