Update på tiden hos Gynækologen idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Tak og Jaaa det synes hun også, hun var meget imponeret og synes det var super godt gået.. så kan hun vel for pokker også mærke at jeg vil det her .. Nu skal jeg bare holde i med vægttabet og fortsætte et par måneder endnu .. 

Ja det er jo lige præcis det! Når man vil ha' et barn oprigtigt, vil man jo gøre alt for det. Med den gulerod for enden af stangen kan man meget

I skal hvert fald have alt mulig held og lykke  for at det kan lade sig gøre for jer inden længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Ja det er jo lige præcis det! Når man vil ha' et barn oprigtigt, vil man jo gøre alt for det. Med den gulerod for enden af stangen kan man meget

I skal hvert fald have alt mulig held og lykke  for at det kan lade sig gøre for jer inden længe!

Tak for det ... Ja vi vil hænge i til det sidste... 

Anmeld

16. januar 2012

Rockertand

Camillos skriver:

Hun spurgte mig hvordan det gik og straks fortalte jeg hende om mine test's, hun blev lidt "vred" over jeg ikke ringede i fredags, da blødningen startede, fordi det er vigtigt for hende at vide om der har været noget. Hun Scannede mig og hun så ingenting, hun er dog lidt bange for at jeg kan være gravid uden for livmoderen, da jeg har prøvet dette før, så jeg får mine blodprøve svar på onsdag. 

Når det så er sagt :

Jeg blev nærmest Skamrost af hende, hun var så stolt af mig, at jeg har tabt 10,5 kg!

Hun fortæller mig at hun kan se at begge mine æggestokke SLET ikke er nær så PCO prægede med cyster Ol. som de var før vægttabet, og siger så at : Chancerne for vi bliver gravide på normal vis er meget større nu, og hun defor vil lade os prøve selv. Men hvis jeg går bare 1 dag over tid (mens), skal  jeg straks op og have taget Blodprøver, så hun kan følge mig fra start. Når jeg så er blevet gravid vil hun sætte mig i behandling med (hjertemagnyl), det har jeg dog aldrig hørt før? er der nogle af jer der har hørt om det? Det skulle være med til at holde på mit foster, så ricikoen ikke er så stor for at tabe igen.. 

Så alt i alt er vi altså ikke kommet til noget med ægløsnings sprøjter, insimeringer eller andet... 

Men til gengæld er mine æggestokke efterhånden snart klare til KAMP Jeg håber det går godt inden Længe... 

Jeg er i hvertfald posetiv nu .. 

Tak for støtten Piger 

Hjertemagnyl har en blodfortyndende effekt - det kan bruges, hvis man har mistanke om, at der er risiko for blodpropdannelse.

Progesterontilskud startes i den meget tidlige graviditet i de tilfælde, hvor man mistænker, at kroppen ikke selv kan producere det i tilstrækkelige doser, så det kan fungere som graviditetsbevarende tilskud.

Anmeld

16. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Tak skal du ha, ja det er dejligt... og allerbedst at mine æggestokke ikke er så slemme som de har været.. det er vildt hvad et vægttab kan gøre og det er vildt at overvægt nærmest kan danne cyster pga hormoner når man har Pco.. 

Men indtilvidere synes jeg det lyder fornuftigt.. så Håber jeg bare ikke vi skal vente ½ år på at blive naturligt gravide...

Ja det er ret vildt.. Det tænker man ikke lige over at et par kg for meget kan have så stor betydning... det er utroligt hvor let påvirkelig kroppen er...

Ej jeg sender en masse baby tanker til jer, så i bliver gravide lige om lidt

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Rockertand skriver:

Hjertemagnyl har en blodfortyndende effekt - det kan bruges, hvis man har mistanke om, at der er risiko for blodpropdannelse.

Progesterontilskud startes i den meget tidlige graviditet i de tilfælde, hvor man mistænker, at kroppen ikke selv kan producere det i tilstrækkelige doser, så det kan fungere som graviditetsbevarende tilskud.

Okay hun snakkede bare om hjergtemagnyl, men intet om mistanke om blodprop dannelse,,, det vil sige man typisk vil give begge ting allerede tidligt i graviditeten ? for at undgå tab ? Dejligt med nogle der har forstand på det 

Anmeld

16. januar 2012

Rockertand

Camillos skriver:

Okay hun snakkede bare om hjergtemagnyl, men intet om mistanke om blodprop dannelse,,, det vil sige man typisk vil give begge ting allerede tidligt i graviditeten ? for at undgå tab ? Dejligt med nogle der har forstand på det 

Nej, man får ikke nødvendigvis begge dele, de har jo 2 forskellige funktioner.

Hjertemagnyl er meget almindeligt at give til lidt ældre mennesker som blodfortyndende, det er "allemands-behandling", inden man går i gang med decideret Marevan-behandling, som er "rigtig" blodfortyndende medicin.

Progesterontilskud er jeg kun stødt på, når jeg har læst om barnløshedsbehandling (som jeg ikke er så velbevandret i), men der må være nogle kloge behandlingstøser herinde, der ved noget om det?

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Rockertand skriver:

Nej, man får ikke nødvendigvis begge dele, de har jo 2 forskellige funktioner.

Hjertemagnyl er meget almindeligt at give til lidt ældre mennesker som blodfortyndende, det er "allemands-behandling", inden man går i gang med decideret Marevan-behandling, som er "rigtig" blodfortyndende medicin.

Progesterontilskud er jeg kun stødt på, når jeg har læst om barnløshedsbehandling (som jeg ikke er så velbevandret i), men der må være nogle kloge behandlingstøser herinde, der ved noget om det?

Ja for jeg tænker at hjertemagnyl er underligt at behandle mig med eftersom jeg har fint Blodtryk og ellers ikke fejler noget.. men måske er det for at sikre foster får blod nok eller sådan noget... 

Ja altså jeg ved bare jeg gerne skal have noget der gør at chancerne for at tabe fosteret formindskes... Da jeg godt kan blive gravid, men har tabt 5 gange nu .. 

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

Det hele lyder da også rigtig godt og positivt

for at det lykkes hurtigt og naturligt

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Det hele lyder da også rigtig godt og positivt

for at det lykkes hurtigt og naturligt

Jaaa... det håber jeg også den del plejer vi også at være gode til ... Så må hun give os noget medicinsk behandling som gør jeg kan holde på det.. hvis det kan lade sig gøre... .. 

Anmeld

16. januar 2012

Musse21

Camillos skriver:

Ja for jeg tænker at hjertemagnyl er underligt at behandle mig med eftersom jeg har fint Blodtryk og ellers ikke fejler noget.. men måske er det for at sikre foster får blod nok eller sådan noget... 

Ja altså jeg ved bare jeg gerne skal have noget der gør at chancerne for at tabe fosteret formindskes... Da jeg godt kan blive gravid, men har tabt 5 gange nu .. 

Hej 

Jeg blev opereret i hjertet sidste år og får derfor hjertemagnyl 6 mdr efter. Da jeg så kom til gyn. sagde hun at hjertemagnyl ikke fungerede særlig godt på mine æg. Så jeg skulle ikke forvente at blive gravid før jeg havde smidt de hjertemagnyl igen

Så håber da hun har sagt forkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.