hvad filan gør jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Dejligt hun er sød.

Kan du måske nøjes med behandlinger hver 10. dag fx?

med tiden vil jeg måske kunne være så heldig at det måske kun skulle være hver 14 dag, men om det så er to behandlinger efter hinanden eller hvad det er, ved jeg ikke.

Men jeg ved at noget skal der gøres, for er ved at blive sindsyg af at være øm og have ondt næsten dagligt, og er jo heller ikke holdbart at man ingenting kan selv bare fordi ens kæreste feks ikke er hjemme.

ville da nødig skulle ende på førtidspension som 22 årig ( og tror jeg heller ikke jeg kommer) men det er da klart at jeg heller vil have vished om hvad der skal ske, end at gå og have ondt. Har jeg gjort i snart tre år (dog nogen perioder værre end andre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Pige2009

jydeinden skriver:

gid jeg vidste det.. de to drømme jeg havde havde jeg enten ikke mulighed for ( pga for lav karakter bl.a.) og den anden kan jeg på ingen måder holde til ( er prøvet)

men har overvejet at tage en snak med vejlederne fra østjylland og finde ud af hvad jeg enligt kan. Har ikke lyst til at ende med at gå hjemme dag ud og dag ind

Det var også mit næste forslag, at du skulle tale med en vejleder De kan få en til at se tingene i et lidt andet perspektiv

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

Baagøe skriver:

Det var også mit næste forslag, at du skulle tale med en vejleder De kan få en til at se tingene i et lidt andet perspektiv

hehe jamen er glad for at de på baby gider hjælpe en.. er sgu da dejligt

regner med at tage en snak med en af de mange imorgen

Anmeld

17. januar 2012

MamaLook

Jeg synes helt klart, du skal til en fysioterapeut - det koster, men så dyrt er det heller ikke. Især ikke, når det er DIT LIV, det gælder. Den første behandling koster ca. 250 kr og derefter bliver det billigere.

Jeg havde selv en svær rygskade, en "diskusforskydning" (svært at forklare) - men via hjælp (øvelser) fra en fysioterapeut, trænede jeg min ryg 'god' igen. Jeg var selv bange for at ende som 20 årig invalid førtidspensionist... Men sådan blev det heldigvis ikke.

Jeg tror ikke, du er doven - slet ikke. Men det er bare så vigtigt, at du gør noget ved det NU, inden det er for sent..

for at du får det godt igen 

Anmeld

17. januar 2012

MamaLook

MamaLook skriver:

Jeg synes helt klart, du skal til en fysioterapeut - det koster, men så dyrt er det heller ikke. Især ikke, når det er DIT LIV, det gælder. Den første behandling koster ca. 250 kr og derefter bliver det billigere.

Jeg havde selv en svær rygskade, en "diskusforskydning" (svært at forklare) - men via hjælp (øvelser) fra en fysioterapeut, trænede jeg min ryg 'god' igen. Jeg var selv bange for at ende som 20 årig invalid førtidspensionist... Men sådan blev det heldigvis ikke.

Jeg tror ikke, du er doven - slet ikke. Men det er bare så vigtigt, at du gør noget ved det NU, inden det er for sent..

Hmm, var vist lidt for hurtig, sorry  Kan godt se, du skriver, du skal til fysioterapeut..

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

MamaLook skriver:

har en aftale med lægen om at han først får sine billeder, og så hvis der ikke er noget at se på dem, som kan forklare mine smerter, så har han indstillet mig til at få gratis fys, da desværre løber op.

Men jeg er blevet enig med mig selv om, at ja nu skal der gøres noget ved det, da det ikke er en ny "skade".. ( har stået på i flere år) og så er jeg enligt ret ligeglad med min uddannelse.. misforstå mig ikke, jeg vil helst ikke ende på førtidspension MEN mit helbred kommer i første række

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

MamaLook skriver:

Hmm, var vist lidt for hurtig, sorry  Kan godt se, du skriver, du skal til fysioterapeut..

hehe er helt i orden.. kunne ikke en gang selv huske at jeg havde skrevet det en gang HAHA, så nu gentager vi da bare lige

Anmeld

17. januar 2012

MamaLook

jydeinden skriver:

har en aftale med lægen om at han først får sine billeder, og så hvis der ikke er noget at se på dem, som kan forklare mine smerter, så har han indstillet mig til at få gratis fys, da desværre løber op.

Men jeg er blevet enig med mig selv om, at ja nu skal der gøres noget ved det, da det ikke er en ny "skade".. ( har stået på i flere år) og så er jeg enligt ret ligeglad med min uddannelse.. misforstå mig ikke, jeg vil helst ikke ende på førtidspension MEN mit helbred kommer i første række

Det forstår jeg godt..

Jeg håber virkelig for dig, at dine rygsmerter forsvinder - for ondt i ryggen er virkelig noget af det værste, man kan have..

rigtig god bedring

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

MamaLook skriver:

Det forstår jeg godt..

Jeg håber virkelig for dig, at dine rygsmerter forsvinder - for ondt i ryggen er virkelig noget af det værste, man kan have..

rigtig god bedring

jadet gør da i hvertfald at man bliver lidt frygtsom omkring det at man en gang skal have børn, og skal bærer rundt på en vægt som er noget anderledes end den man har.. frygter nok mest af alt det at have smerter og ikke at kunne gøre noget ved det

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

jydeinden skriver:

hehe jamen er glad for at de på baby gider hjælpe en.. er sgu da dejligt

regner med at tage en snak med en af de mange imorgen

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.