hvad filan gør jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Så syntes jeg du skal tage en snak med en læge og en studievejleder og få fundet en løsning.. Der er jo masser af job og skole muligheder selvom man har dårlige karakterer.. Mange jeg kender kom ud af HF og gymnasie med en gennemsnit på BÆ! Altså der må være en mulighed lige til dig  

også en tur til lægen imorgen.. for det her holder i hvertfald ikke i længden.. har været hjemme i tre dage nu, pga min åndsvage lænd. det er til at få pip af.

men takker for dine svar, og for din hjælpsomhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Kofoed.

der går i hvertfald mange overvejelser og tanker igennem hovedet på mig.

Havde først startet op på uddannelse til laborant, men da min ryg allerede nu driller, så er jeg meget i tvivl om jeg kan holde til det.

Og også om lysten er der mere..

Men ja det der med tankeboksen er desværre ikke nyt for mig heller, og jeg kan ikke en gang få en operation til at ændre på det, så håber da for guds skyld kan hjælpe dig

Tak, for datoen på torsdag

Og ja, det er du nok nyd til, desværre.

Anmeld

16. januar 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Tak, for datoen på torsdag

Og ja, det er du nok nyd til, desværre.

tror jeg du har ret i.. men det er noget frusterende, især fordi jeg næsten kan regne lægens svar ud, i hvertfald når det kommer til behandling med lænden.. har nemlig spurgt en gang før

Anmeld

16. januar 2012

Kofoed.

jydeinden skriver:

tror jeg du har ret i.. men det er noget frusterende, især fordi jeg næsten kan regne lægens svar ud, i hvertfald når det kommer til behandling med lænden.. har nemlig spurgt en gang før

Hvad siger de da, hvis man må vide det? Giver de råd eller for du bare den "ellers må du jo arklæres uarbejdsdygtig"?

Anmeld

16. januar 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Hvad siger de da, hvis man må vide det? Giver de råd eller for du bare den "ellers må du jo arklæres uarbejdsdygtig"?

nej den har jeg dog ikke fået endnu.

Men har fået den der " jamen du kan få en henvisning til en fys, så kan vi se hvad hun siger"

der var jeg også, og det der hjalp mest var at få løsnet op i ryggen, men det hjalp kun kort varrigt. og var for egen regning (hvilket betyder at hvis jeg skal i "behandling" ja så kan jeg ikke starte på det studie jeg står til at skulle i gang med, for vi har ikke yderligere 2400 til behandlinger ( det koster 250/300 pr gang)

Anmeld

16. januar 2012

Kofoed.

jydeinden skriver:

nej den har jeg dog ikke fået endnu.

Men har fået den der " jamen du kan få en henvisning til en fys, så kan vi se hvad hun siger"

der var jeg også, og det der hjalp mest var at få løsnet op i ryggen, men det hjalp kun kort varrigt. og var for egen regning (hvilket betyder at hvis jeg skal i "behandling" ja så kan jeg ikke starte på det studie jeg står til at skulle i gang med, for vi har ikke yderligere 2400 til behandlinger ( det koster 250/300 pr gang)

Og du er heller ikke medlem af Danmark?

Jeg synes også det er voldsomme beløber, for to gange i måned er altså ikke nok, desværre.

Anmeld

16. januar 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Og du er heller ikke medlem af Danmark?

Jeg synes også det er voldsomme beløber, for to gange i måned er altså ikke nok, desværre.

det ville nok blive til omkring 2400 om måneden hvis jeg skal gå der 2 gange om ugen ( og det er nok ikke usandsynligt når det kun er en halv time pr gang)

og nix.. er en af dem som INTET giver for danmark ( nægtet "adgang" pga jeg har en arvlig sygdom)

Anmeld

16. januar 2012

Kofoed.

jydeinden skriver:

det ville nok blive til omkring 2400 om måneden hvis jeg skal gå der 2 gange om ugen ( og det er nok ikke usandsynligt når det kun er en halv time pr gang)

og nix.. er en af dem som INTET giver for danmark ( nægtet "adgang" pga jeg har en arvlig sygdom)

Jeg kan heller ikke komme ind, har jo det dejlige hofte, bruger briller (eller i hvert fald på deltid) og er altid på en eller anden medicin...

Ja okay, troede det var af en time af gange, wow, man skulle bliver privat fysioterapeut

Anmeld

16. januar 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Jeg kan heller ikke komme ind, har jo det dejlige hofte, bruger briller (eller i hvert fald på deltid) og er altid på en eller anden medicin...

Ja okay, troede det var af en time af gange, wow, man skulle bliver privat fysioterapeut

hehe hende her er en dygtig fys, og SÅ sød.. men ja billig kan man ikke påstå hun er.

Og det hjælper da også, men der går maks 14 dage, og så er den gal igen..

og det er såå dejligt med Danmark.. hmm ( behøver vist ikke hentyde nærmere til min reele mening )

Anmeld

16. januar 2012

Kofoed.

jydeinden skriver:

hehe hende her er en dygtig fys, og SÅ sød.. men ja billig kan man ikke påstå hun er.

Og det hjælper da også, men der går maks 14 dage, og så er den gal igen..

og det er såå dejligt med Danmark.. hmm ( behøver vist ikke hentyde nærmere til min reele mening )

Dejligt hun er sød.

Kan du måske nøjes med behandlinger hver 10. dag fx?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.