har oprettet et indlæg om emnet før, og beklager at jeg nu gentager mig, men er i den grad i tvivl.
nu til sagens kerne. Jeg har alle dage sagt til mig selv, at den dag jeg skulle tage en uddannelse, skulle det være en jeg brændte efter, en jeg virkeligt havde lyst til, og en som ville sige mig en del. Og sådan synes jeg bare på ingen måder det er gået.
Jeg er en af dem som af en række årsager ikke fik vanvittigt gode karaktere på HF (indrømmet) men jeg er samtidlig også en af dem som meget ofte kæmper en kamp, en kamp med at gå, at stå UDEN at have ondt.
Dette skal hverken tages som et klynke indlæg, eller som om at jeg "bare" er doven.
Men har vitterligt dage hvor smerterne i min lænd, ja i min ryg i det hele taget er virkeligt slemme ( forstil dig at der står en og banker dig i ryggen med en mukkert hver eneste gang du tager et skridt) sådan føles det ofte for mig, og der er INTET jeg kan gøre ved det.
Dette har naturligt nok lagt en dæmper på udvalget af uddannelser ( ingen tunge løft, og ingen uddannelse med for meget ståen op) men nu er jeg atter en gang kommet i tvivl om jeg har valgt den rette hylde, om jeg reelt kan holde til det, og om jeg nogensinde bliver færdig.
har overvejet om jeg burde vælge en HGV istedet, men jeg brænder bare ikke rigtigt for kontor arbejde, og er en spade til sprog ( igen indrømmet)
Anmeld