Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Det er da også rigtig hyggeligt
Det er da også rigtig hyggeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor hyggeligt Ja, jeg får jo også lyst til at spille Sims
Naaah, jeg stener lidt på Baby og spiller på FB
Babyklar skriver: jeg sidder bare og nørder mens bettemanden putter ved siden af , overvejer at hoppe i seng :p .. og så kommer min mand om 10dage fra AFGHANISTAN
jeg sidder bare og nørder mens bettemanden putter ved siden af , overvejer at hoppe i seng :p ..
og så kommer min mand om 10dage fra AFGHANISTAN
Uhhhh jubii!!! Så må de næste 10 dage godt gå hurtigt kan jeg næsten forestille mig ?
rikkeregnbue skriver: Uhhhh jubii!!! Så må de næste 10 dage godt gå hurtigt kan jeg næsten forestille mig ?
meeeeget gerne - kan ik vente til at endelig ska være en familie igen
Babymor2010 skriver: Hvor hyggeligt Ja, jeg får jo også lyst til at spille Sims Naaah, jeg stener lidt på Baby og spiller på FB
Jeg fik heller ikke spillet sims så længe, da jeg blev ringet op af min mutti som var lidt trist! Så nu hygger vi med at spille en masse turneringer på komogvind.dk
rikkeregnbue skriver: Jeg fik heller ikke spillet sims så længe, da jeg blev ringet op af min mutti som var lidt trist! Så nu hygger vi med at spille en masse turneringer på komogvind.dk
Uha ja Komogvind... Puuuh der har jeg snart ikke været længe, måske jeg skulle hoppe en tur derind
Babyklar skriver: meeeeget gerne - kan ik vente til at endelig ska være en familie igen
Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være, at skulle undvære ens kærlighed så længe! Min kæreste var i Frankrig i 5 uger og jeg var ved at DØ!
Babymor2010 skriver: Uha ja Komogvind... Puuuh der har jeg snart ikke været længe, måske jeg skulle hoppe en tur derind
Haha, komogvind er rent tidsfordriv Men det er nu hygge nok
rikkeregnbue skriver: Haha, komogvind er rent tidsfordriv Men det er nu hygge nok
Helt sikkert
rikkeregnbue skriver: Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være, at skulle undvære ens kærlighed så længe! Min kæreste var i Frankrig i 5 uger og jeg var ved at DØ!
Tro mig jeg har også været ved at DØ 20gange, men lillemanden på 9mdr holder mig oppe og nu kan jeg langt om længe se enden på den udsendelse og sidste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128