Uh, det er hygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Miss Church skriver:

Hvor hyggeligt. Får helt selv lyst til at spille Sims  

Jeg "hygger" i sofaen med varmepude og voldsomme mens-smerter  og manden er ikke hjemme  Sikke en aften hehe. 

Glæder mig til jeg har været gravid. De siger at det hjælper på mens-smerterne. 

Held og lykke med maven  Sender dig en gang ve-støv 

(puha der kom mange smileys  i den besked )

Smileys er også deeeeejlige  Og øv med mens-smerterne! Har du prøvet med en varmepude, hvis du har sådan en?

Ellers hjalp det typisk for mig at ligge på siden med knæene oppe til hjertet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Bevidst ordvalg fra min side haha 

Haha

Anmeld

16. januar 2012

Miss Church

rikkeregnbue skriver:

Smileys er også deeeeejlige  Og øv med mens-smerterne! Har du prøvet med en varmepude, hvis du har sådan en?

Ellers hjalp det typisk for mig at ligge på siden med knæene oppe til hjertet!

Ja det er bare træls! Jep ligger med den lige nu og gør jeg nok fra nu af og til på onsdag  

Jeg synes ikke rigtig der er noget som hjælper rigtigt, desværre. 

Anmeld

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Miss Church skriver:

Ja det er bare træls! Jep ligger med den lige nu og gør jeg nok fra nu af og til på onsdag  

Jeg synes ikke rigtig der er noget som hjælper rigtigt, desværre. 

Øv, har ondt af dig!

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Herhjemme er der også total hygge fra min side af
Alle mine tre drenge sover hhv på sit værelse (sønnen) på gulvet (hunden) og i sofaen (kæresten) .. Og jeg sidder her og ser gilmore girls og nørder baby Åårrrhhh det er skønt
Masser af kaffe og gilmore girls!  

Anmeld

16. januar 2012

Røverdatter

Da vi ikke har noget fjernsyn, sidder jeg og prøver på at få filmstriben til at fungere, men den hakker og vil ikke spille ordentligt, så jeg tror jeg vil finde mig en dvd jeg ikke har set længe....

Kæresten er på job, da han arbejder som bager- så jeg hygger alene med Birk, som har lidt små feber pga tand-frembrud

Held og lykke med Sims og bebsen

Anmeld

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissChrista skriver:

Herhjemme er der også total hygge fra min side af
Alle mine tre drenge sover hhv på sit værelse (sønnen) på gulvet (hunden) og i sofaen (kæresten) .. Og jeg sidder her og ser gilmore girls og nørder baby Åårrrhhh det er skønt
Masser af kaffe og gilmore girls!  

Så bliver det da næsten heller ikke bedre!  Jeg ELSKEDE Gilmore Girls da jeg var mindre, og elsker stadig at se det.. Men nu har jeg set alle afsnit alt for mange gange

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

rikkeregnbue skriver:

Så bliver det da næsten heller ikke bedre!  Jeg ELSKEDE Gilmore Girls da jeg var mindre, og elsker stadig at se det.. Men nu har jeg set alle afsnit alt for mange gange

haha jeg har også set afsnittene AAALT for mange gange ( Men det er ved at være lang tid siden jeg så gilmore girls sæsonerne! :O så jeg tænkte.. hvorfor ikke )
Sådan har jeg det også med sex and the city, Friends og Desperate housewives  

Anmeld

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Himmelsmil skriver:

Da vi ikke har noget fjernsyn, sidder jeg og prøver på at få filmstriben til at fungere, men den hakker og vil ikke spille ordentligt, så jeg tror jeg vil finde mig en dvd jeg ikke har set længe....

Kæresten er på job, da han arbejder som bager- så jeg hygger alene med Birk, som har lidt små feber pga tand-frembrud

Held og lykke med Sims og bebsen

Det er da også rigtig hyggeligt  Og mange tak!

Anmeld

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissChrista skriver:

haha jeg har også set afsnittene AAALT for mange gange ( Men det er ved at være lang tid siden jeg så gilmore girls sæsonerne! :O så jeg tænkte.. hvorfor ikke )
Sådan har jeg det også med sex and the city, Friends og Desperate housewives  

Gilmore Girls er nu også dejligt afslappende at se synes jeg  Ønsker mig stadig alle sæsonerne på dvd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.