Uh, det er hygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.619 visninger
53 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

...Det er det nemlig

Kæresten og jeg sidder og råhygger med os selv i sofaen!  Han har sat sit nye spil i xboxen og er godt i gang med det, mens jeg sidder og venter på at mit nye spil til Sims3 er færdig med at installere!

Jeg eeeeeeeeeeeeelsker Sims!

Udover det har vi bestilt mad udefra.  Hi hi. Ren hygge!

Hvad med jer, hvad laver i her til aften/hvad skal i lave til aften?

P.S. Fik jeg fortalt at der kun er 1 UGE til termin i dag???  Wuhuuuuuu! Jeg tror jeg overlever!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

...Det er det nemlig

Kæresten og jeg sidder og råhygger med os selv i sofaen!  Han har sat sit nye spil i xboxen og er godt i gang med det, mens jeg sidder og venter på at mit nye spil til Sims3 er færdig med at installere!

P.S. Fik jeg fortalt at der kun er 1 UGE til termin i dag???  Wuhuuuuuu! Jeg tror jeg overlever!!

Vi har lige spist. Kæresten spiller på pcen, og jeg ser The Mentalist.. 

Så skal han hjælpe mig med at få lavet min blog Og ellers skal vi se en film og slappe af

Lyder som en hyggelig aften i skal have  

Og sender vestøv til dig 

Anmeld

16. januar 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

...Det er det nemlig

Ihhhh spændende med bebs snart   

Jamen vi laver ikke så meget her. Har puttet Amanda her kl. 19 og er helt bombede i hovedet da hendes oldemor lige er død. Så vi skal bare stene en gammel dansk film tror jeg...

Anmeld

16. januar 2012

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

...Det er det nemlig

jeg har lige spist en lille bolle med et lille stykke pålægchokolade på. og så drikker jeg mig en stor kop chai the med mælk og sukker 

kæresten er lige kommet hjem fra træning og er hoppet i bad, 

og så tror jeg vi går i seng og ser Star Wars 

Anmeld

16. januar 2012

TR

rikkeregnbue skriver:

...Det er det nemlig

- vi ligger og slapper af og nyder hinanden , inden manden skal på job

Anmeld

16. januar 2012

Janni.

Lyder som rent råhygge  

Jeg sidder og kigger på stoffer  Altså stof til bukser, skal snart igang med symaskinen igen. 

Anmeld

16. januar 2012

MorEllen

Intet er bedre end hyggeaften i sofaen Og især når ens kæreste er der
Min hyggeaften, kort opsummeret: Hindebærsmoothie, 500 billeder der skal ind i lillepigens bog, håndbold i fjernsynet og en mand der er på vej hjem fra et møde på djeveløen Jeg hygger mig, men glæder mig meget til at få manden hjem.. Det er nu hyggelig at være to

Hyg dig med Sims og held og lykke med indspurten

Anmeld

16. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg har indtil videre haft besøg af min lillesøster hele dagen næsten, hun bliver snart hentet.

Så har vi fået pakket videre, og skilt en reol ad, vi skal jo flytte om 15 dage. Jubiii!

Når hun er hentet tror jeg bare jeg smækker benene op i sofaen til en god film.

Vi fik kylling, kartofler, brun sovs og kogte grøntsager, MUMS!

Anmeld

16. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har lavet tomat suppe for første gang og det var noget familien ku li. Thea har fået lov til at prøve at sove i telt på sit værelse, så må vi se om det holder...

Ser the mentalist og glæder mig til det nye afsnit kl 21 + der kommer en ny serie kl 22 der hedder Grimm, jeg tænker jeg ska se. Kærsten ska nok sidde lidt med computeren. Vh stine

Anmeld

16. januar 2012

Miss Church

Hvor hyggeligt. Får helt selv lyst til at spille Sims  

Jeg "hygger" i sofaen med varmepude og voldsomme mens-smerter  og manden er ikke hjemme  Sikke en aften hehe. 

Glæder mig til jeg har været gravid. De siger at det hjælper på mens-smerterne. 

Held og lykke med maven  Sender dig en gang ve-støv 

(puha der kom mange smileys  i den besked )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.