Putterutine, 2årig, jeg bliver vanvittig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

SpunkenJo

Hej Spunken Jo,

Sorry jeg er stadig noget ny herinde. TS?

Når jeg citere dig går det så kun til dig eller??

For jeg tænkte, nå men jeg citere dig for så kan moderen der skrev, se at der er flere der har held med samme rutine.. nu føler jeg mig da lidt fjollet! Sorry

No worries

TS=Trådstarter

Og det er kun den du citerer der får en notifikation. Men TS kan også se der er sket noget nyt i hendes tråd, så det er jo ikke helt "forkert" (Hvis der da er noget rigtigt/forkert)

Hvis jeg ville bidrage med den pointe du havde, ville jeg citere som du har gjort, skrive hvad du har skrevet og erklæret mig enig med den citerede, og nedenunder skrive.

Til TS:
Held og lykke med putningen. Jeg håber vores input kan være en hjælp.

Så er der ligesom ingen tvivl om hvem du henvender dig til med hvad.....

Gav det mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

MissMammy

SpunkenJo skriver:

No worries

TS=Trådstarter

Og det er kun den du citerer der får en notifikation. Men TS kan også se der er sket noget nyt i hendes tråd, så det er jo ikke helt "forkert" (Hvis der da er noget rigtigt/forkert)

Hvis jeg ville bidrage med den pointe du havde, ville jeg citere som du har gjort, skrive hvad du har skrevet og erklæret mig enig med den citerede, og nedenunder skrive.

Til TS:
Held og lykke med putningen. Jeg håber vores input kan være en hjælp.

Så er der ligesom ingen tvivl om hvem du henvender dig til med hvad.....

Gav det mening

Det gav mening. Tusind tak for det.... Det var super du gad at tage dig tid til det  

Anmeld

16. januar 2012

SpunkenJo

MissMammy skriver:

Det gav mening. Tusind tak for det.... Det var super du gad at tage dig tid til det  

No probs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.