Før og efter billeder af hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Wouw, så der godt nok meget nyrenoveret. Kan godt li køkkenet.
Kan virkelig godt forstå du er vild med ekstra værelse, det savner jeg helt vildt. Især hvis jeg har nogle til at sove her..

Ja, det meste er snart nyt her. Har også lige fået spritnyt toilet og radiator, så det er bare skønt!

Vi havde min veninde og hendes datter sovende og de boede på kontoret i weekenden og havde deres ting der, så det var dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Munder

Jeg købte hus alene her i sommeren som en frisk start efter nogle svære år og har brugt en del af efteråret på at renovere det. Derfor har jeg modtaget flere opfordringer fra mine venner herinde om før og efter billeder, så her kommer de med efterbillederne først

De tidligere ejere havde linolium på hele 1. salen - soveværelse, børneværelse og kontor!  Så de oprindelige gulve er fundet nedenunder og afhøvlet, ludbehandlet og til sidst sæbebehandlet. Der er dampet tapet af i hele huset og opsat nyt glasvæv og derefter malet. Desuden er der lagt klinker i bryggers, entré og køkken og bryggersgulvet er desuden brækket op og isoleret. I soveværelset har jeg fået en tømrer til at bygge walk-in-closet, hvilket er blevet super fedt 

Er så glad for mit helt eget hus og faktisk også ret stolt over, at jeg alene har været i stand til at købe det til Laura og jeg

Hvor er det læks!!!!

Hvor er det et skønt hjem for dig og Laura (ud fra hvad jeg kan se)

Anmeld

17. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Ja, det meste er snart nyt her. Har også lige fået spritnyt toilet og radiator, så det er bare skønt!

Vi havde min veninde og hendes datter sovende og de boede på kontoret i weekenden og havde deres ting der, så det var dejligt

Lækker lækker

Tror jeg virkelig gerne. Ku jeg godt bruge nu hvor min barnepige kommer fra nordjylland..

Man føler bare så meget, at man så stadig har et privatliv, selvom man har gæster..

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

Nemesis skriver:

Aj det kan jo vlre der er lidt krokus, påskeliljer eller andet :-)

Men ellers så er jeg også mest til græs der bare skal slåes...jeg kan godt li blomster, men jeg hader virkelig at luge ukrudt, så her er haven mandens opgave.

:-) Sisse

Det er selvfølgelig rigtigt Glæder mig til forår

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

MinNoah skriver:

Jeg gør det heller ALDRIG igen!!! :-) Vi dampede selv af, og havde så maler til at tapetsere, og så maler vi selv... Man er jo nødt til spare lidt

Ja, men det er også noget nemmere, når man er to om det. Hver gang jeg selv skulle lave noget, måtte jeg have Laura passet, så derfor har jeg været nødt til at betale mig fra meget

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

Munder skriver:

Hvor er det læks!!!!

Hvor er det et skønt hjem for dig og Laura (ud fra hvad jeg kan se)

Mange tak Det er simpelthen super skønt og vi elsker det begge - det er i sandhed vores friske start efter i 2 år at have været helt nede...

Anmeld

17. januar 2012

Munder

Baagøe skriver:

Mange tak Det er simpelthen super skønt og vi elsker det begge - det er i sandhed vores friske start efter i 2 år at have været helt nede...

Er det med have og alt ting?

Anmeld

18. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Lækker lækker

Tror jeg virkelig gerne. Ku jeg godt bruge nu hvor min barnepige kommer fra nordjylland..

Man føler bare så meget, at man så stadig har et privatliv, selvom man har gæster..

Lige præcis

Anmeld

18. januar 2012

Pige2009

Munder skriver:

Er det med have og alt ting?

Ja, vi har en dejlig lille overdækket terasse og en lille græsplæne 

Anmeld

19. januar 2012

Munder

Baagøe skriver:

Ja, vi har en dejlig lille overdækket terasse og en lille græsplæne 

Skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.