Før og efter billeder af hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Undskyld Har ikk læst hele tråden
Er det sådan et rækkehus lignende noget?

Griner... Det er helt ok Jeps - rækkehus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Griner... Det er helt ok Jeps - rækkehus

Jeg ved ikk hvorfor, men jeg havde en eller anden forestilling om at du havde købt en kæmpe villa. Ved ikk hvor den tanke er kommet fra.
Men det der er mindst lige så hyggeligt!! Og så håber jeg ikk billederne er fra idag, for så har du da glemt at invitere på kaffe

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Jeg ved ikk hvorfor, men jeg havde en eller anden forestilling om at du havde købt en kæmpe villa. Ved ikk hvor den tanke er kommet fra.
Men det der er mindst lige så hyggeligt!! Og så håber jeg ikk billederne er fra idag, for så har du da glemt at invitere på kaffe

Billederne er fra igår Nej, det er et lille hyggeligt rækkehus

Anmeld

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Billederne er fra igår Nej, det er et lille hyggeligt rækkehus

Smiler, Altså det gør det jo bestemt ikke bedre thihi.. .
Troede egentlig det var større end mit, men lækker er dit sku. og flere rum

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Smiler, Altså det gør det jo bestemt ikke bedre thihi.. .
Troede egentlig det var større end mit, men lækker er dit sku. og flere rum

Det bedste er virkelig, at jeg har et kontor foruden Lauras værelse, så det er dejligt. Køkkenet er fra 2009 og badeværelset er fra 2005

Anmeld

16. januar 2012

gonefishing

Flodkilling skriver:

Det ser rigtig flot ud.. Men må jeg sige noget... pas nu på med at sætte billeder ud som alle kan se, via google, med PH lamper og dyre møbler...

hilsen en der har haft indbrud et par gange!

Du vil blive overrasket hvor meget man kan få ud af, din by, din hjemmeside, dine billeder, dit kælenavn (som typisk har noget med et efternavn at gøre) og hvad du laver til dagligt. 

Siger det også bare, jeg fik indbrud 2 uger efter jeg havde lagt lign. billeder ud (også med PH lamper og fladskærm) med MEGET mindre information end du har

Siger det KUN for at være flink

Anmeld

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Det bedste er virkelig, at jeg har et kontor foruden Lauras værelse, så det er dejligt. Køkkenet er fra 2009 og badeværelset er fra 2005

Wouw, så der godt nok meget nyrenoveret. Kan godt li køkkenet.
Kan virkelig godt forstå du er vild med ekstra værelse, det savner jeg helt vildt. Især hvis jeg har nogle til at sove her..

Anmeld

16. januar 2012

Nemesis

Baagøe skriver:

Jeg tvivler nu på, at de tidligere ejere havde nogen som helst blomster Men jeg regner stærkt med at udlægge hele haven med græs og så lave et lille hjørne med herregårdssten, granitbænk og krukker

Aj det kan jo vlre der er lidt krokus, påskeliljer eller andet :-)

Men ellers så er jeg også mest til græs der bare skal slåes...jeg kan godt li blomster, men jeg hader virkelig at luge ukrudt, så her er haven mandens opgave.

:-) Sisse

Anmeld

17. januar 2012

MinNoah

Baagøe skriver:

Jeg havde en maler til at gøre det, da jeg ikke ville selv Det er virkelig lysnet med glasvæv og hvid maling

Jeg gør det heller ALDRIG igen!!! :-) Vi dampede selv af, og havde så maler til at tapetsere, og så maler vi selv... Man er jo nødt til spare lidt

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

Giraffen skriver:

Wow det er flot og hvor er du sej at du har båret det projekt selv ligner et dejligt hjem for dig og Laura 

1000 tak Det har virkelig været lærerigt, men også hårdt at skulle agere byggeleder og koordinere håndværkere

Jeg elsker vores nye hjem og det gør Laura også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.