Før og efter billeder af hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.661 visninger
72 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Pige2009

Jeg købte hus alene her i sommeren som en frisk start efter nogle svære år og har brugt en del af efteråret på at renovere det. Derfor har jeg modtaget flere opfordringer fra mine venner herinde om før og efter billeder, så her kommer de med efterbillederne først

De tidligere ejere havde linolium på hele 1. salen - soveværelse, børneværelse og kontor!  Så de oprindelige gulve er fundet nedenunder og afhøvlet, ludbehandlet og til sidst sæbebehandlet. Der er dampet tapet af i hele huset og opsat nyt glasvæv og derefter malet. Desuden er der lagt klinker i bryggers, entré og køkken og bryggersgulvet er desuden brækket op og isoleret. I soveværelset har jeg fået en tømrer til at bygge walk-in-closet, hvilket er blevet super fedt 

Er så glad for mit helt eget hus og faktisk også ret stolt over, at jeg alene har været i stand til at købe det til Laura og jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

JulieE

Hvor ser det lækker!! Super godt gået med renoveringen! Hvor stort er huset egentligt?

Anmeld

15. januar 2012

bullerbassen

Ej det ser bare fint ud , så hyggeligt.

Kan godt forstå du er stolt, det har du også godt grund til.. Dejligt med en base som er jeres helt egen

Er sikker på det er jer velundt uden at kende til de hårde år

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

JulieE skriver:

Hvor ser det lækker!! Super godt gået med renoveringen! Hvor stort er huset egentligt?

1000 tak!  Huset er 78 m 2 fordelt på 2 plan med stue, køkken, badeværelse, entre, bryggers, soveværelse, børneværelse og kontor

Anmeld

15. januar 2012

132319

Hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Ej det ser bare fint ud , så hyggeligt.

Kan godt forstå du er stolt, det har du også godt grund til.. Dejligt med en base som er jeres helt egen

Er sikker på det er jer velundt uden at kende til de hårde år

Mange tak!  De svære år findes hurtigt, hvis du kigger på mine tråde herinde

Men ja, det er bare så skønt med vores egen base og det at eje et hus Virkelig dejligt

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

132319 skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud

1000 tak

Anmeld

15. januar 2012

JulieE

Baagøe skriver:

1000 tak!  Huset er 78 m 2 fordelt på 2 plan med stue, køkken, badeværelse, entre, bryggers, soveværelse, børneværelse og kontor

Det lyder som et perfekt lille hus til dig og Laura! Ser så hyggeligt ud 

Anmeld

15. januar 2012

bullerbassen

Baagøe skriver:

Mange tak!  De svære år findes hurtigt, hvis du kigger på mine tråde herinde

Men ja, det er bare så skønt med vores egen base og det at eje et hus Virkelig dejligt

Ja det er skønt  Så dejligt med et sted som er ens egen..

Så må jeg lurer lidt i dine gamle indlæg...

Kunne forestille mig , at det så nydes endnu mere ..

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

JulieE skriver:

Det lyder som et perfekt lille hus til dig og Laura! Ser så hyggeligt ud 

Ja, det er det vitterligt også. Vi har desuden overdækket terasse og en lille have Skønt med ekstra værelse til alle mine bøger og kontorting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.