Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg købte hus alene her i sommeren som en frisk start efter nogle svære år og har brugt en del af efteråret på at renovere det. Derfor har jeg modtaget flere opfordringer fra mine venner herinde om før og efter billeder, så her kommer de med efterbillederne først
De tidligere ejere havde linolium på hele 1. salen - soveværelse, børneværelse og kontor! Så de oprindelige gulve er fundet nedenunder og afhøvlet, ludbehandlet og til sidst sæbebehandlet. Der er dampet tapet af i hele huset og opsat nyt glasvæv og derefter malet. Desuden er der lagt klinker i bryggers, entré og køkken og bryggersgulvet er desuden brækket op og isoleret. I soveværelset har jeg fået en tømrer til at bygge walk-in-closet, hvilket er blevet super fedt
Er så glad for mit helt eget hus og faktisk også ret stolt over, at jeg alene har været i stand til at købe det til Laura og jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser det lækker!! Super godt gået med renoveringen! Hvor stort er huset egentligt?
Ej det ser bare fint ud , så hyggeligt.
Kan godt forstå du er stolt, det har du også godt grund til.. Dejligt med en base som er jeres helt egen
Er sikker på det er jer velundt uden at kende til de hårde år
JulieE skriver: Hvor ser det lækker!! Super godt gået med renoveringen! Hvor stort er huset egentligt?
1000 tak! Huset er 78 m 2 fordelt på 2 plan med stue, køkken, badeværelse, entre, bryggers, soveværelse, børneværelse og kontor
Hvor ser det hyggeligt ud
bullerbassen skriver: Ej det ser bare fint ud , så hyggeligt. Kan godt forstå du er stolt, det har du også godt grund til.. Dejligt med en base som er jeres helt egen Er sikker på det er jer velundt uden at kende til de hårde år
Mange tak! De svære år findes hurtigt, hvis du kigger på mine tråde herinde
Men ja, det er bare så skønt med vores egen base og det at eje et hus Virkelig dejligt
132319 skriver: Hvor ser det hyggeligt ud
1000 tak
Baagøe skriver: 1000 tak! Huset er 78 m 2 fordelt på 2 plan med stue, køkken, badeværelse, entre, bryggers, soveværelse, børneværelse og kontor
Det lyder som et perfekt lille hus til dig og Laura! Ser så hyggeligt ud
Baagøe skriver: Mange tak! De svære år findes hurtigt, hvis du kigger på mine tråde herinde Men ja, det er bare så skønt med vores egen base og det at eje et hus Virkelig dejligt
Ja det er skønt Så dejligt med et sted som er ens egen..
Så må jeg lurer lidt i dine gamle indlæg...
Kunne forestille mig , at det så nydes endnu mere ..
JulieE skriver: Det lyder som et perfekt lille hus til dig og Laura! Ser så hyggeligt ud
Ja, det er det vitterligt også. Vi har desuden overdækket terasse og en lille have Skønt med ekstra værelse til alle mine bøger og kontorting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128