Mini-chefen går!! helt selv ;d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Pige2009

MissChrista skriver:

Det er hvert fald super stort !!!! Ihh det er skønt.

Nemlig - den første store milepæl af mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Mor Christa

LouiseVous skriver:

Uhh det er altid så hyggeligt. Ka godt huske da jeg var afsted. Spænende om du så synes det modsatte a mig, jeg synes kun der var kæmpe udvalg af drengesko, ret træls når jeg sku bruge pigesko

haha.. Mon ikke jeg har det lige omvendt? Sådan har jeg det hvert fald når jeg er ude og købe tøj til ham.. Der synes jeg altid der er SÅÅ meget sødt og skønt til piger, men knap så stort et udvalg til drengene
Men jeg skal nok finde nogle søde sko til ham Glæder mig til at komme af sted med ham.. Han er sikkert meeega utålmodig  

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe det er de nemlig
Jo - han får panodil om morgenen, og så er han egentlig glad nok - dog ldit pyldret - men glad nok til at kunne komme i DP..
Så får han igen når han skal i seng.. Og han får det der ti lat smøre på gummerne.. Det hjælper også indtil ca kl 1.. og så begynder festen inde på hans værelse. Han tuuuuuder og tuder.. I nat var jeg inde ved ham 11 !!!! gange. han vil ikke have sutten fordi det gør ondt, han vil ikke ha' mælk fordi det gør ondt osv osv. Suk
I nat gav jeg ham også panodil omkring kl 3, men det hjalp desværre ikke. Vil heller ikke give ham panodil hele døgnet rundt ;P Prøver at være lidt påpasselig med det.. Ihh det er træls med de tænder!

Og vi tror der er ikke 1, ikke 2 men 3 kindtænder på vej på samme tid!!  

Årh .. Stakkels Victor Kan I ikke skiftes ? Så du får sovet bare lidt Hehe

Anmeld

16. januar 2012

Clisolka

MissChrista skriver:

Bettemanden går helt selv nu! Det er egentlig kommet snigende! Han tog de første skridt på sin mormors fødselsdag, d 22/12 2011, og på sin mors fødselsdag i onsdags () gik han fra stuen - spisestuen - køkkenet - gangen - sit eget værelse .. HELT selv!!!
Han er såååå dygtigt, og mor her er SÅÅÅ Stolt
Så, han var 12 mdr da han tog sine første skridt, og 13 mdr da han gik - elt selv
Nu skal jeg bare ud og købe nogle rigtige sko til ham, så han kan få lov til at gå udenfor også

KNUS en stolt mor. 

Sådan, SÅ kom det!!! Her har Isbella gået rundt helt uden hjælp den sidste 1½ uges tid 

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Sådan, SÅ kom det!!! Her har Isbella gået rundt helt uden hjælp den sidste 1½ uges tid 

hihihi DYGTIGE er de små 

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Årh .. Stakkels Victor Kan I ikke skiftes ? Så du får sovet bare lidt Hehe

desværre. MIn kære mand står jo tiiidligt op for at arbejde og jeg sender jo bare victor i DP om morgenen, så jeg kan tage hjem og sove om formiddagen ;P MEN fra på mandag er det 50-50 igen wuhu..

Anmeld

17. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

desværre. MIn kære mand står jo tiiidligt op for at arbejde og jeg sender jo bare victor i DP om morgenen, så jeg kan tage hjem og sove om formiddagen ;P MEN fra på mandag er det 50-50 igen wuhu..

Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn i løbet af dagen :/ Og hvis det endelig lykkedes vågner jeg efter et kvarters tid med et sæt , fordi jeg drømmer at jeg har sovet over mig , og vuggestuen er lukket  Hehe

Så her skiftes vi .. Jeg er kold i røven Han må sgu op .. Og han kan jo ligeså godt vænne sig til det :b

Går det bedre med ham ? (:

Anmeld

18. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn i løbet af dagen :/ Og hvis det endelig lykkedes vågner jeg efter et kvarters tid med et sæt , fordi jeg drømmer at jeg har sovet over mig , og vuggestuen er lukket  Hehe

Så her skiftes vi .. Jeg er kold i røven Han må sgu op .. Og han kan jo ligeså godt vænne sig til det :b

Går det bedre med ham ? (:

haah.. jeg kan neeemt sove om dagen! Jeg er konstant træt for tiden SUK!!!
Jaa, det går lidt bedre med bettemanden Ingen kindtænder endnu, men i nat sov han heeele natten fra 19.30 - 7 i morges.. Det var fanme skønt!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.