Mini-chefen går!! helt selv ;d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Nessie

Hvor er han bare dygtig

Så er der snart fuld fart på, og mor må halse bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja .. Så har hun bare haft sådan nogle skindfutter på også - og så en lammeskindssål i dem Hehe .. Tænker at småsten og sådan noget ikke er så behagelige at gå på (;

Jeg glæææder mig til Caroline skal have rigtige sko .. Synes der er SÅ mange søde Hehe .. Hun fik et gavekort til Skoringen i julegave , så det håber jeg , at vi snart kan få brugt

hehe, mon ikke I snart skal ud og invistere i et par sko Hun har alligevel gået rundt et stykke tid jo Er hun forresten begyndt at sige noget?

Glæder mig også til Victor engang ar fået et par sko Der er en lille pige i hans DP som har de søøøøødeste vintersko stående hver dag når jeg henter ham. Ihh de er søde

Anmeld

15. januar 2012

Mor Christa

Nessie skriver:

Hvor er han bare dygtig

Så er der snart fuld fart på, og mor må halse bagefter

hehe der er allerede fuld fart på  

Han kan nå at blive væk fra mig på under 5 sekunder .. Det går bare stærkt Ja, han er SÅ dygtig

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

MissChrista skriver:

hehe der er allerede fuld fart på  

Han kan nå at blive væk fra mig på under 5 sekunder .. Det går bare stærkt Ja, han er SÅ dygtig

He he, ja de har travlt i den alder

Anmeld

15. januar 2012

VNB

wuuuhuuuu hvor er han sej! 

Viktor begyndte at gå dagen efter hans fødselsdag  han render ikke frit rundt endnu, men han kan tage 7-10 skridt fra en ting hen til en anden ting. og så kan han "snydes" nogle få gange til at gå flere meter mellem Mogens og jer hvor vi bliver ved med at rykke og længere og længere tilbage så han blir nødt til at fange os 

de er ved at blive store nu hva 

Anmeld

15. januar 2012

Mor Christa

VNB skriver:

wuuuhuuuu hvor er han sej! 

Viktor begyndte at gå dagen efter hans fødselsdag  han render ikke frit rundt endnu, men han kan tage 7-10 skridt fra en ting hen til en anden ting. og så kan han "snydes" nogle få gange til at gå flere meter mellem Mogens og jer hvor vi bliver ved med at rykke og længere og længere tilbage så han blir nødt til at fange os 

de er ved at blive store nu hva 

Ih han er også dygtig hva? Han gik ikke langs borde og sådan noget før? 
Degt er simpelthen gået SÅ stærkt. Ikke engang én måned, og så går han bare frit rundt i heeele huset!! Han falder selvfølgelig også tit, og skal så kravle hen til en ting eller person for at rejse sig op igen og så gå
Når først de begynder at tage skridt mellem personer, så tror jeg sgu ikke der går længe før de går! Så mon ikke lille Viktor render rundt i hele huset inde for den næste måned?  

Anmeld

15. januar 2012

B&J

sikke en vidunderlig gave du og din mor fik jer at din dreng kan gå ej hvor dejligt....

jeg ville begynde med begynder sko for de syntes det er lidt underligt at gå i sådan nogle selv om vores dreng kunne gå i dem helt perfekt efter 2 dage

Anmeld

15. januar 2012

VNB

MissChrista skriver:

Ih han er også dygtig hva? Han gik ikke langs borde og sådan noget før? 
Degt er simpelthen gået SÅ stærkt. Ikke engang én måned, og så går han bare frit rundt i heeele huset!! Han falder selvfølgelig også tit, og skal så kravle hen til en ting eller person for at rejse sig op igen og så gå
Når først de begynder at tage skridt mellem personer, så tror jeg sgu ikke der går længe før de går! Så mon ikke lille Viktor render rundt i hele huset inde for den næste måned?  

jojo han har gået rundt ved borde og ved gåvogn siden han var 9 mdr.... så vi har ventet lææænge på at han skulle tage sine første selvstændige gå ture 

tror også at han render rundt om 1 måneds tid 

Anmeld

15. januar 2012

Mor Christa

B&J skriver:

sikke en vidunderlig gave du og din mor fik jer at din dreng kan gå ej hvor dejligt....

jeg ville begynde med begynder sko for de syntes det er lidt underligt at gå i sådan nogle selv om vores dreng kunne gå i dem helt perfekt efter 2 dage

Begyndersko Super. Det ved dem i skobutikken vel hvad er? hihi..
Ja det er en suuuper gave ;D SÅ skønt at han pludselig er blevet så stor  

Anmeld

15. januar 2012

Mor Christa

VNB skriver:

jojo han har gået rundt ved borde og ved gåvogn siden han var 9 mdr.... så vi har ventet lææænge på at han skulle tage sine første selvstændige gå ture 

tror også at han render rundt om 1 måneds tid 

Nånå, okay Synes da også nok jeg kunne huske noget med, at han gik langs borde og sådan
hihi - det er sååå stort når de bare kan gå! Altså det er så sindssygt at tiden er fløjet sådan.. Man når slet ikke at opdage det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.