Mini-chefen går!! helt selv ;d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

B&J

MissChrista skriver:

Begyndersko Super. Det ved dem i skobutikken vel hvad er? hihi..
Ja det er en suuuper gave ;D SÅ skønt at han pludselig er blevet så stor  

nemlig dem kan du få i skobutikkerne de er gode for deres små fødder

og ja det er da lige jorden største gave og hvor bliver mand bare sååå stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe, mon ikke I snart skal ud og invistere i et par sko Hun har alligevel gået rundt et stykke tid jo Er hun forresten begyndt at sige noget?

Glæder mig også til Victor engang ar fået et par sko Der er en lille pige i hans DP som har de søøøøødeste vintersko stående hver dag når jeg henter ham. Ihh de er søde

Hun siger hej hej .. Og ma ma ma ma (mad) Men ellers ikke noget som betyder noget :b Og så har hun ENDELIG lært at klappe .. Indtil nu har hun kun klappet vores hænder .. Altså ført dem med hendes hænder .. Gav det mening ? :b Men nu klapper hun !! Hehe ..

Ja , de små sko er bare ikke til at stå for Men på den anden side synes jeg også det er lidt ærgeligt at gå ud og invistere i et par vinterstøvler , hvis hun ikke rigtig har behov for dem  De er ikke ligefrem billige jo :b

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hun siger hej hej .. Og ma ma ma ma (mad) Men ellers ikke noget som betyder noget :b Og så har hun ENDELIG lært at klappe .. Indtil nu har hun kun klappet vores hænder .. Altså ført dem med hendes hænder .. Gav det mening ? :b Men nu klapper hun !! Hehe ..

Ja , de små sko er bare ikke til at stå for Men på den anden side synes jeg også det er lidt ærgeligt at gå ud og invistere i et par vinterstøvler , hvis hun ikke rigtig har behov for dem  De er ikke ligefrem billige jo :b

Neeej true.. Tænker bare at der j oogså kommer sne på et tidspunkt.. Hmm.. Men tror jeg starter med et par begyndersko til lilledrengen! Så må vi se hvad der sker (:

Nej hvor fint at hun siger hej Det gør Victor godt nok ikke endnu.. Det lyder så sødt når de siger hej!!
Floot at hun er begyndt at klappe Det er så sødt..
Victor siger nu "BAAAAB" = Babu (= brandbil ) Muuuuh, måmåmåmåm, BAAR (=far), Bøøhh, "a' det?" "DEM" .. Resten aner jeg ikke hvad betyder endnu haha 

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

Neeej true.. Tænker bare at der j oogså kommer sne på et tidspunkt.. Hmm.. Men tror jeg starter med et par begyndersko til lilledrengen! Så må vi se hvad der sker (:

Nej hvor fint at hun siger hej Det gør Victor godt nok ikke endnu.. Det lyder så sødt når de siger hej!!
Floot at hun er begyndt at klappe Det er så sødt..
Victor siger nu "BAAAAB" = Babu (= brandbil ) Muuuuh, måmåmåmåm, BAAR (=far), Bøøhh, "a' det?" "DEM" .. Resten aner jeg ikke hvad betyder endnu haha 

Han er bare så dygtig ;D

Hun siger faktisk også "det" :b Og så siger hun AAARH , når det ikke går efter hendes hoved Hun er en bestemt dame ;D Haha

Og hun er begyndt at gå idag !!

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Han er bare så dygtig ;D

Hun siger faktisk også "det" :b Og så siger hun AAARH , når det ikke går efter hendes hoved Hun er en bestemt dame ;D Haha

Og hun er begyndt at gå idag !!

hihih wuhhuuu.. tillykke med sejeren! De er så dygtige, vores unger!
victor er ved at få kindtænder nu Så får næsten ingen søvn, og har ikke fået det de sidste 4 dage.. OG jeg ligger selv med halsbetænelse åårrhhh..  

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihih wuhhuuu.. tillykke med sejeren! De er så dygtige, vores unger!
victor er ved at få kindtænder nu Så får næsten ingen søvn, og har ikke fået det de sidste 4 dage.. OG jeg ligger selv med halsbetænelse åårrhhh..  

Puha :/ Glæder mig heller ikke til de kommer :b

Kan I ikke give ham lidt panodil ? Eller hjælper det ikke ? 

Og ja , de er SÅ dygtige !! ;D

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Puha :/ Glæder mig heller ikke til de kommer :b

Kan I ikke give ham lidt panodil ? Eller hjælper det ikke ? 

Og ja , de er SÅ dygtige !! ;D

hehe det er de nemlig
Jo - han får panodil om morgenen, og så er han egentlig glad nok - dog ldit pyldret - men glad nok til at kunne komme i DP..
Så får han igen når han skal i seng.. Og han får det der ti lat smøre på gummerne.. Det hjælper også indtil ca kl 1.. og så begynder festen inde på hans værelse. Han tuuuuuder og tuder.. I nat var jeg inde ved ham 11 !!!! gange. han vil ikke have sutten fordi det gør ondt, han vil ikke ha' mælk fordi det gør ondt osv osv. Suk
I nat gav jeg ham også panodil omkring kl 3, men det hjalp desværre ikke. Vil heller ikke give ham panodil hele døgnet rundt ;P Prøver at være lidt påpasselig med det.. Ihh det er træls med de tænder!

Og vi tror der er ikke 1, ikke 2 men 3 kindtænder på vej på samme tid!!  

Anmeld

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MissChrista skriver:

Bettemanden går helt selv nu! Det er egentlig kommet snigende! Han tog de første skridt på sin mormors fødselsdag, d 22/12 2011, og på sin mors fødselsdag i onsdags () gik han fra stuen - spisestuen - køkkenet - gangen - sit eget værelse .. HELT selv!!!
Han er såååå dygtigt, og mor her er SÅÅÅ Stolt
Så, han var 12 mdr da han tog sine første skridt, og 13 mdr da han gik - elt selv
Nu skal jeg bare ud og købe nogle rigtige sko til ham, så han kan få lov til at gå udenfor også

KNUS en stolt mor. 

Hvor er han sej!
Du skal bare være obs på at det ikke er sikkert han ka gå i et par faste rigtige sko allerede nu, de er tunge. Start ud med de bløde sko (bundgaard fx) Ved godt de ikk er skide gode udenfor..

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

LouiseVous skriver:

Hvor er han sej!
Du skal bare være obs på at det ikke er sikkert han ka gå i et par faste rigtige sko allerede nu, de er tunge. Start ud med de bløde sko (bundgaard fx) Ved godt de ikk er skide gode udenfor..

han er SÅ sej (;
Jaa - tror også kjeg starter ud med et par bløde og lader ham gå i dem indenfor et stykke tid. Jeg har heller ikke nogen plan om at han skal gå udenfor lige med det samme.. så må hellere tage ham med ind til en skobutik og få købt et par begyndersko  

Anmeld

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MissChrista skriver:

han er SÅ sej (;
Jaa - tror også kjeg starter ud med et par bløde og lader ham gå i dem indenfor et stykke tid. Jeg har heller ikke nogen plan om at han skal gå udenfor lige med det samme.. så må hellere tage ham med ind til en skobutik og få købt et par begyndersko  

Uhh det er altid så hyggeligt. Ka godt huske da jeg var afsted. Spænende om du så synes det modsatte a mig, jeg synes kun der var kæmpe udvalg af drengesko, ret træls når jeg sku bruge pigesko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.