De bliver simpelthen ikke mætte... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

twinny

Jonatansmor skriver:

Ja .. de kan bare noget de mødre der ..

Jeg tror jeg havde givet det et godt forsøg, kan ret godt lide min ide om at blande det op i mme. Træls jeg ikke tænkte på det for 13 måneder siden

Jeg ved at det gule allomin var lavet på rismel og derfor mættede mere end almindeligt mme, men det er vist taget ud af produktion. Og måske resultatet vil være det samme, som at du selv lavede en vælling der var så tynd at det kunne komme ud af at tykt hul i flaskesutten ...

Det værste der kan ske er at du får en funky ble nogen timer efter

Hehe.. vi ville prøve med kartofelsuppe... Da det ikke skulle være så hårdt for maven...

Det kan sådan noget med mel godt være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Filippa & Liva

Hvad siger de til kartoffelsuppe, søde?

Anmeld

13. januar 2012

twinny

BigBabyWish skriver:

Hvad siger de til kartoffelsuppe, søde?

vi er ved at koge kartoflerne... Og det går alt for langsomt..

Jeg skal nok skrive... juhhu hvor jeg glæder mig..

Anmeld

13. januar 2012

Jonatansmor

twinny skriver:

Hehe.. vi ville prøve med kartofelsuppe... Da det ikke skulle være så hårdt for maven...

Det kan sådan noget med mel godt være..

Skønt I finder ud af det.

Krydser fingre for en god nats søvn og 2 stks mætte unger i kurven

Anmeld

13. januar 2012

Filippa & Liva

twinny skriver:

vi er ved at koge kartoflerne... Og det går alt for langsomt..

Jeg skal nok skrive... juhhu hvor jeg glæder mig..

uuh, det bliver spændende hvad de små drenge siger til det. jeg glæder mig selv rigtig meget til vi skal prøve grød/mos til Liva her.

Anmeld

13. januar 2012

Faith

Åh det lyder fuldstændig som mine tvillingedrenge i den alder. Det var en hård og meget frustrerende tid indtil vi fandt løsningen.

Da de var 4 måneder startede vi lige så stille op med grød om aftenen og så supplerede vi med en flaske lige inden sengetid. Det gav en helt anden ro. Da de var ca 6 måneder tog de endnu et appetitspring og der startede vi op med vælling. Det virkede! De gik ud som to små lys.

Mit råd: Prøv jer frem og mærk efter hvad der virker for jer. Som min sp sagde: De første 6 måneder er ren overlevelse med eneste formål værende at dine børn skal blive mætte og sove godt, og at i skal kunne fungere som forældre og mennesker i det hele taget.

Pøj pøj med det

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Faith skriver:

Åh det lyder fuldstændig som mine tvillingedrenge i den alder. Det var en hård og meget frustrerende tid indtil vi fandt løsningen.

Da de var 4 måneder startede vi lige så stille op med grød om aftenen og så supplerede vi med en flaske lige inden sengetid. Det gav en helt anden ro. Da de var ca 6 måneder tog de endnu et appetitspring og der startede vi op med vælling. Det virkede! De gik ud som to små lys.

Mit råd: Prøv jer frem og mærk efter hvad der virker for jer. Som min sp sagde: De første 6 måneder er ren overlevelse med eneste formål værende at dine børn skal blive mætte og sove godt, og at i skal kunne fungere som forældre og mennesker i det hele taget.

Pøj pøj med det

Mange tak... Vi prøver også med lidt tynd kartofelsuppe her til aften for at se om det hjælper.. mor og far trænger virkelig til at sove mere end 2 timer i træk..

Anmeld

13. januar 2012

Faith

twinny skriver:

Mange tak... Vi prøver også med lidt tynd kartofelsuppe her til aften for at se om det hjælper.. mor og far trænger virkelig til at sove mere end 2 timer i træk..

Det er MEGET forståeligt!!!!!

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

twinny skriver:

Godaften, tøser. På denne uhyggelige fredag d. 13. 

Drenge bliver 4 måneder om 10 dage....

Men de bliver simpelthen ikk mætte af deres mad...  Mor og far er såååå trætte og er ved at blive sindsyge... 

De spiser hver 2. time heeeele døgnet...  Nogle gange spiser de en halv flaske, så går der en halv time, så vil de have mere...  og det er om natten. 

Hvad med vælling?? Jeg ved godt man siger 4 måneder.. Men hvad siger I? nogen der er begyndt lidt før... 

God weekend.., 

Cajsa drak 900-1400 ml mme i døgnet da hun var omkring 3 - 3 1/2 måned, så vi startede med at give hende lidt frugtmos da hun var 3 1/2 måned, så hun lige fandt ud af det med skeen, også gik vi igang med grød da hun var et par dage fra 4 mdr...

Dog kunne hun ikke lide grød, hverken den ene eller den anden slags, så vi gik videre til kartoffelmos med div. grøntsager lidt efter

Anmeld

13. januar 2012

twinny

uuh, det bliver spændende hvad de små drenge siger til det. jeg glæder mig selv rigtig meget til vi skal prøve grød/mos til Liva her.

Update.... Det gik fint... dog kunne de ikk finde ud af skeen.. (så det skal vi træne hver dag)Så de fik det i flaske... Og de drak/spiste ca 120 ml hver...  Det smagte mums...

Der gik 5 min og de sov... Sååå nu ligger de i DERES seng og har sovet i 20 min...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.