twinny skriver:
Godaften, tøser. På denne uhyggelige fredag d. 13. 
Drenge bliver 4 måneder om 10 dage....
Men de bliver simpelthen ikk mætte af deres mad...
Mor og far er såååå trætte og er ved at blive sindsyge...
De spiser hver 2. time heeeele døgnet...
Nogle gange spiser de en halv flaske, så går der en halv time, så vil de have mere... og det er om natten. 
Hvad med vælling?? Jeg ved godt man siger 4 måneder.. Men hvad siger I? nogen der er begyndt lidt før... 
God weekend..,

Jeg har akdrig selv givet vælling, da mine børn ikke har brudt sig om det... Men har en veninde der var nødt til at begynde med grød da hendes datter var lige lidt over 3½ måned, da hun var nødt til at begynde på grød med hende... pigen vågnede hele tiden om natten, men efter hun begyndte på det sov hun bedre om natten... Grunden til at der på den færdig vælling du kan købe står fra 6 mdr. er at de ikke kan fordøje den måde vællingen er sammensat på... men som en ældre, erfaren sp sagde til mig: der er jo ikke nogen der kan se om du starter, og den første grød er jo næsten lige så tynd som vælling 
Dog er der noget andet der falder mig ind... Hvor sover drengene? Sover de inde hos jer, sammen i samme værelse, eller hver sit værelse? Caroline havde nemlig behov for at komme ind og sove for sig selv, da hun var lige knap 4 mdr., og det hjalp altså en del på søvnen!!!
Men snak da lige med SP på mandag... 
Knus herfra 
Anmeld