De bliver simpelthen ikke mætte... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
39 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

twinny

Godaften, tøser. På denne uhyggelige fredag d. 13. 

Drenge bliver 4 måneder om 10 dage....

Men de bliver simpelthen ikk mætte af deres mad...  Mor og far er såååå trætte og er ved at blive sindsyge... 

De spiser hver 2. time heeeele døgnet...  Nogle gange spiser de en halv flaske, så går der en halv time, så vil de have mere...  og det er om natten. 

Hvad med vælling?? Jeg ved godt man siger 4 måneder.. Men hvad siger I? nogen der er begyndt lidt før... 

God weekend.., 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

maryjane

Puuuuuh, det lyder dæleme hårdt... Har du hørt den sp ad?

Anmeld

13. januar 2012

twinny

maryjane skriver:

nej... jeg må ringe til hende.. men sidst jeg snakkede med hende, sagde hun 6 måneder.. og det overlever jeg ik... 

for det er vildt hårdt og anstrengende... jeg kan dårligt nok handle uden de ska have flaske i butikken... 

Anmeld

13. januar 2012

twinny

maryjane skriver:

også hedder det, de kun sover til middag i 20 min. 

Anmeld

13. januar 2012

Jonatansmor

twinny skriver:

nej... jeg må ringe til hende.. men sidst jeg snakkede med hende, sagde hun 6 måneder.. og det overlever jeg ik... 

for det er vildt hårdt og anstrengende... jeg kan dårligt nok handle uden de ska have flaske i butikken... 

Altså drengen manglede 20 dage før hans 4 måneders dag, da vi startede på vælling. Efter samtale med sp, han åd næsten den flaske, platisk, kapsel, sut og det hele... hun var helt enig i at det ikke fungerede. 

Jeg tror jeg vile gå lidt til hende, spen af din, ved næste samtale - hun kan enten være med på ideen og åbne op for fifs og tricks eller I har sultne unger. De skal ha' den lidt hårdt sommetider....

Anmeld

13. januar 2012

birthee

twinny skriver:

Godaften, tøser. På denne uhyggelige fredag d. 13. 

Drenge bliver 4 måneder om 10 dage....

Men de bliver simpelthen ikk mætte af deres mad...  Mor og far er såååå trætte og er ved at blive sindsyge... 

De spiser hver 2. time heeeele døgnet...  Nogle gange spiser de en halv flaske, så går der en halv time, så vil de have mere...  og det er om natten. 

Hvad med vælling?? Jeg ved godt man siger 4 måneder.. Men hvad siger I? nogen der er begyndt lidt før... 

God weekend.., 

Jeg har akdrig selv givet vælling, da mine børn ikke har brudt sig om det... Men har en veninde der var nødt til at begynde med grød da hendes datter var lige lidt over 3½ måned, da hun var nødt til at begynde på grød med hende... pigen vågnede hele tiden om natten, men efter hun begyndte på det sov hun bedre om natten... Grunden til at der på den færdig vælling du kan købe står fra 6 mdr. er at de ikke kan fordøje den måde vællingen er sammensat på... men som en ældre, erfaren sp sagde til mig: der er jo ikke nogen der kan se om du starter, og den første grød er jo næsten lige så tynd som vælling

Dog er der noget andet der falder mig ind... Hvor sover drengene? Sover de inde hos jer, sammen i samme værelse, eller hver sit værelse? Caroline havde nemlig behov for at komme ind og sove for sig selv, da hun var lige knap 4 mdr., og det hjalp altså en del på søvnen!!!

Men snak da lige med SP på mandag...

Knus herfra

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Jonatansmor skriver:

Altså drengen manglede 20 dage før hans 4 måneders dag, da vi startede på vælling. Efter samtale med sp, han åd næsten den flaske, platisk, kapsel, sut og det hele... hun var helt enig i at det ikke fungerede. 

Jeg tror jeg vile gå lidt til hende, spen af din, ved næste samtale - hun kan enten være med på ideen og åbne op for fifs og tricks eller I har sultne unger. De skal ha' den lidt hårdt sommetider....

okay hun kommer d 24... men de føles som en evighed... Så må jeg bare sige det hårdt til hende.... men det er jo heller ikk hende der bestemmer..... hun ska jo ikk op 20 gange om natten... 

Anmeld

13. januar 2012

Ellie79

Hejsa

Altså vil først sige at det er godt at rådføre sig med sin sp men nu er det jo ikke hende der bestemmer og i sidste ende er det dig der tager valget om hvornår dine drenge skal på grød/vælling.

Nå men nu er jeg jo en af dem der synes vælling er mærkeligt - hvorfor ikke begynde at indføre et grød måltid. I min mødregruppe er der en lille gut der lyder som dine drenge, han var så sulten og i samråd med sp begyndte han på et grødmåltid 10 dage før han blev 4 mdr og han elskede det. Nu er han mæt og mor og far får sovet igen.

Knus og pøj pøj med beslutningen...

Anmeld

13. januar 2012

twinny

birthee skriver:

Jeg har akdrig selv givet vælling, da mine børn ikke har brudt sig om det... Men har en veninde der var nødt til at begynde med grød da hendes datter var lige lidt over 3½ måned, da hun var nødt til at begynde på grød med hende... pigen vågnede hele tiden om natten, men efter hun begyndte på det sov hun bedre om natten... Grunden til at der på den færdig vælling du kan købe står fra 6 mdr. er at de ikke kan fordøje den måde vællingen er sammensat på... men som en ældre, erfaren sp sagde til mig: der er jo ikke nogen der kan se om du starter, og den første grød er jo næsten lige så tynd som vælling

Dog er der noget andet der falder mig ind... Hvor sover drengene? Sover de inde hos jer, sammen i samme værelse, eller hver sit værelse? Caroline havde nemlig behov for at komme ind og sove for sig selv, da hun var lige knap 4 mdr., og det hjalp altså en del på søvnen!!!

Men snak da lige med SP på mandag...

Knus herfra

jaah vi har overvejet cremet kartofelsuppe... da sst sagde man kunne det... 

de sover hos os... men vi har prøvet uden. men så ska vi op endnu flere gange... det vil de slet ikk... 

Anmeld

13. januar 2012

LilyMarleen

twinny skriver:

okay hun kommer d 24... men de føles som en evighed... Så må jeg bare sige det hårdt til hende.... men det er jo heller ikk hende der bestemmer..... hun ska jo ikk op 20 gange om natten... 

Gi dem noget vælling !! Op i r**** med hvad den SP siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.