De bliver simpelthen ikke mætte... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

twinny

AnjaB skriver:

Hejsa

Altså vil først sige at det er godt at rådføre sig med sin sp men nu er det jo ikke hende der bestemmer og i sidste ende er det dig der tager valget om hvornår dine drenge skal på grød/vælling.

Nå men nu er jeg jo en af dem der synes vælling er mærkeligt - hvorfor ikke begynde at indføre et grød måltid. I min mødregruppe er der en lille gut der lyder som dine drenge, han var så sulten og i samråd med sp begyndte han på et grødmåltid 10 dage før han blev 4 mdr og han elskede det. Nu er han mæt og mor og far får sovet igen.

Knus og pøj pøj med beslutningen...

vi har overvejet kartofelsuppe.. da jeg har hårdt  det er bedre for maven... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Janni.

AnjaB skriver:

Altså vil først sige at det er godt at rådføre sig med sin sp men nu er det jo ikke hende der bestemmer og i sidste ende er det dig der tager valget om hvornår dine drenge skal på grød/vælling.

Nå men nu er jeg jo en af dem der synes vælling er mærkeligt - hvorfor ikke begynde at indføre et grød måltid. I min mødregruppe er der en lille gut der lyder som dine drenge, han var så sulten og i samråd med sp begyndte han på et grødmåltid 10 dage før han blev 4 mdr og han elskede det. Nu er han mæt og mor og far får sovet igen.

Knus og pøj pøj med beslutningen...

Næsten mine ord, jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. 

Til TS: 

Puha det må være hårdt for jer, håber i snart finder en mættende løsning så i alle kan få sovet igen. 

Anmeld

13. januar 2012

Jonatansmor

twinny skriver:

okay hun kommer d 24... men de føles som en evighed... Så må jeg bare sige det hårdt til hende.... men det er jo heller ikk hende der bestemmer..... hun ska jo ikk op 20 gange om natten... 

Hvad siger din mor? Det er hende jeg bruger når resten af kloden ikke fatter mit problem. Og hun gør altid alting rigtigt.. mødre du ved...

Ellers, så giv det et lille forsøg? Majsmel er meget skånsomt for maven .. bum bum.. fik faktisk sådan en folder..

http://www.sst.dk/publ/Publ2003/Mad_netversion_0903/html_files/index50.html

Værsgo - Du kan jo blande din vælling op i mme, så er det også med til at beskytte fordøjelsessystemet...

måske der kommer mere, det er jo efterhånden en lille evighed siden vi fik alt det at vide af sp

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Janni. skriver:

Næsten mine ord, jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. 

Til TS: 

Puha det må være hårdt for jer, håber i snart finder en mættende løsning så i alle kan få sovet igen. 

vi prøver.... 

Anmeld

13. januar 2012

Ellie79

twinny skriver:

vi har overvejet kartofelsuppe.. da jeg har hårdt  det er bedre for maven... 

Ja eller en tynd majsgrød skulle også være rigtig godt

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Jonatansmor skriver:

Hvad siger din mor? Det er hende jeg bruger når resten af kloden ikke fatter mit problem. Og hun gør altid alting rigtigt.. mødre du ved...

Ellers, så giv det et lille forsøg? Majsmel er meget skånsomt for maven .. bum bum.. fik faktisk sådan en folder..

http://www.sst.dk/publ/Publ2003/Mad_netversion_0903/html_files/index50.html

Værsgo - Du kan jo blande din vælling op i mme, så er det også med til at beskytte fordøjelsessystemet...

måske der kommer mere, det er jo efterhånden en lille evighed siden vi fik alt det at vide af sp

hun sagde jeg skulle begynde...  faktisk jeg snakkede hende igår... 

Anmeld

13. januar 2012

twinny

LilyMarleen skriver:

Gi dem noget vælling !! Op i r**** med hvad den SP siger.

hehe.... tak for det gode svar...  fik lige et smil på læben... 

jeg prøver med lidt kartofelsuppe her til aften...

Anmeld

13. januar 2012

Janni.

twinny skriver:

vi prøver.... 

for en meget snart bedre søvn. Kommer du med en update? 

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Janni. skriver:

for en meget snart bedre søvn. Kommer du med en update? 

ja vi prøver med lidt kartofelsuppe her nu... 

Anmeld

13. januar 2012

Jonatansmor

twinny skriver:

hun sagde jeg skulle begynde...  faktisk jeg snakkede hende igår... 

Ja .. de kan bare noget de mødre der ..

Jeg tror jeg havde givet det et godt forsøg, kan ret godt lide min ide om at blande det op i mme. Træls jeg ikke tænkte på det for 13 måneder siden

Jeg ved at det gule allomin var lavet på rismel og derfor mættede mere end almindeligt mme, men det er vist taget ud af produktion. Og måske resultatet vil være det samme, som at du selv lavede en vælling der var så tynd at det kunne komme ud af at tykt hul i flaskesutten ...

Det værste der kan ske er at du får en funky ble nogen timer efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.