He he he, sikke en dag 
Håber eftermiddagen blev bedre 
Det værste der skete for mig, var at frisøren klippede mit pandehår en centimeter for kort 
Torsdag var til gengæld en dårlig dag. Jeg var mega træt, og kunne næsten ikke komme ud af sengen, men Daniel skulle jo have morgenmad og i vuggestue.
Bestemte mig for at vente med morgenmad og bad, til han var afleveret, men da vi kom ud til døren, havde jeg ikke set at han rakte op for at trykke på ringeklokken, og holdt fast i dørkarmen 
Da det blæste lige ind, hev jeg godt til og så først da døren var helt lukket at hele hans hånd var i klemme
Hold fast hvor han græd, og mor her var lige ved at gøre det samme, men jeg måtte jo tage mig sammen og gøre noget fornuftigt i stedet.
Tog en tur på skadestuen, sad der i næsten 3 timer, før de konstaterede at der ikke var sket noget. En venlig mand og hans datter gav Daniel et pølsehorn, da han jo var ved at være sulten igen ved 11-tiden, og kort efter kom min mor med et par bananer.
Daniel ville gerne med mormor hjem bagefter, så vi tog derhjem og viste morfar den stakkels lille hånd.
Daniel nappede så lige en lur i mormors seng (lå og grinede), mens mor var til akupunktur.
Tror dog stadig at det gør mest ondt på mig 
Anmeld