Fredag d. 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

-Sigrid-

Haha!!  

Dine små historier herinde er efterhånden hvad jeg regner med er forældrekab!

Min dag? Tja, var på fg igår og fik kørt en strimmel, havde veer med 7 mins interval - og de er gået i stå, så fredag den 13. er ikke en god dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Muffin_girl

Nøjj for en dag.. Fik da helt grineflip, da jeg læste det.. Det er da helt utroligt. Håber din eftermiddag var bedre  

Jeg har utroligt nok ikke haft nogen uheld, endnu..

Har vasket 6 maskiner vasketøj, handlet ind til noget studenterfest med min klasse imorgen, og studenterkørsel..

Taget en lur på sofaen pga..hovedpine.. Og derefter ned og handle igen fordi jeg havde flemt plastik glas og tallerkner..

Anmeld

13. januar 2012

MorEllen

Hehehe, hvor kan jeg bare kende mig igen i din historie Også bliver det jo ekstra træls når det er fredag den 13. Puha.

Nå, jeg må heller dele min ulykkesdag..
Dagen startet med at jeg fik en sms fra min lillesøster om at hun var blevet påkørt i skibakken i går aftes, og nu ligger på sygehuset med brukket ben og skruer ind i leggen.. Min stakkels lillesøster!!
Derefter havde jeg en megatravl dag på arbejdet, og da jeg endelig kom hjem og skulle parkere bilen, så presterer jeg at bakke lige ind i vores postkasse Jeg giver fredag den 13. skylden! Av mirakuløse grunder blev der ikke mærker på bilen, så helt skidt var det dog ikke. Men der er helt klart en negativ karma over denne dag  

Anmeld

13. januar 2012

sne190810

Vi har fået en fin lille prinsesse i familien i nat, da min fætters kone nedkom efter kun 2timers fødsel i nat

Så her er det en glædens dag

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Tina&Martin skriver:

Han er sluppet rigtig heldigt fra det. Han kunne se at hun ikke havde styr på hendes bil, så han valgte at køre over i hendes bane, heldigvis, for hans passagerside var total krøllet ind i kabinen.
Så heldigvis for den gør gamle volvo som desværre måtte af med taget.
Og så endda på min søsters fødselsdag.

Åh, godt at der ikke skete mere!

Anmeld

14. januar 2012

Nessie

He he he, sikke en dag
Håber eftermiddagen blev bedre

Det værste der skete for mig, var at frisøren klippede mit pandehår en centimeter for kort

Torsdag var til gengæld en dårlig dag. Jeg var mega træt, og kunne næsten ikke komme ud af sengen, men Daniel skulle jo have morgenmad og i vuggestue.
Bestemte mig for at vente med morgenmad og bad, til han var afleveret, men da vi kom ud til døren, havde jeg ikke set at han rakte op for at trykke på ringeklokken, og holdt fast i dørkarmen
Da det blæste lige ind, hev jeg godt til og så først da døren var helt lukket at hele hans hånd var i klemme  Hold fast hvor han græd, og mor her var lige ved at gøre det samme, men jeg måtte jo tage mig sammen og gøre noget fornuftigt i stedet.

Tog en tur på skadestuen, sad der i næsten 3 timer, før de konstaterede at der ikke var sket noget. En venlig mand og hans datter gav Daniel et pølsehorn, da han jo var ved at være sulten igen ved 11-tiden, og kort efter kom min mor med et par bananer.
Daniel ville gerne med mormor hjem bagefter, så vi tog derhjem og viste morfar den stakkels lille hånd.
Daniel nappede så lige en lur i mormors seng (lå og grinede), mens mor var til akupunktur.

Tror dog stadig at det gør mest ondt på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.