Fredag d. 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Phoenix

Frøken J. skriver:

I dag er fredag d. 13. En uheldssvanger dag i manges øjne, mine deriblandt, da 13. også er mit ulykkestal. Og HVILKEN dag jeg har haft! Nu skal i høre. Og del gerne om i har været ramt af uheld, eller om i er gået fri

Stod op med den bette 7.30. Hyggede, ammede. Kl. 8 ringede jeg til lægen og bestilte tid, fordi jeg har mistanke om brystsvamp. Fik en tid i dag 12.15.

Kort efter begynder Rose at græde. Nej, hun græder ikke. Hun SKRIGER. SKRIGER utrøsteligt med tårer, og intet jeg gør hjælper. Jeg kan ikke få hende til at holde op, aner ikke hvad der er galt, og er halvt i panik. Dette står på i 1½ time. Beslutter mig for at rykke min lægetid til en anden dag, for jeg kan ikke gøre hverken mig selv eller Rose klar, når hun er utrøstelig.

Ringer og kan først få en ny tid på TORSDAG, men sådan må det jo være. Dette dog først efter at have ventet i kø i et kvarter. Og da jeg var nr. 2 mistede jeg fandme forbindelsen, og måtte ringe op og starte forfra bagerst i køen! Umiddelbart efter jeg har lagt på, holder Rose op med at græde. Of course. Ud af det blå smiler, pludrer og griner hun. Nå ok! Jeg giver det et kvarter og ringer og hører, om jeg kan få min tid tilbage. Men den er givet ud til en anden. Greeeat.

Rose er nu i ok humør, men snart begynder hun at græde igen. Hun bliver lagt til brystet, men spiser meget uroligt. Og så kom der et ordentligt "pruuuuuuuuuuuuuuuuut". Jeg tænker: "FINT! Så er hun nok i bedre humør efter at være kommet af med dén omgang!"

Jeg løfter hende op, min hånd bliver våd. Jeps, det er sandt. Ungen har skidt sig selv helt op i nakken, og det er gået gennem både body og sparkedragt og ud på det hvide lagen, som jeg lige skiftede i går. Tak for lort, bogstavelig talt!

Vi ender på puslebordet, og Rose begynder at hulkegræde og tårerne triller. Jeg skynder mig at fjerne tøj, den klamme ble og vaske hende ren, imens hun græder utrøsteligt. Jeg tager hende op og trøster hende, uden ble.

Da hun falder til ro, ligger jeg hende igen, men læner mig ind over hende og pludrer med hende for at opmuntre. Synes mit venstre bryst føltes lidt varmt, så jeg kigger ned, og hun er så i fuld gang med at tisse ud over både mig, hende og puslebordet. Greeeeaatt!!!

Jeg får smidt trøjen, tørret op, og så begynder hun at græde IGEN! Jeg smider en ble på hende, tager hende op for at trøste, og "blllæææddrrkk" siger det, og hun gylper ud over hele min overkrop, hende selv og gulvet.

Får tørret hende op, rent tøj på, og nu er hun puttet til lur. Eftermiddagen må gerne blive LIDT bedre!

Fredag d. 13 sucks Godt man kan grine af det tragikomiske i det hele

Ha ha ha ha  Det er klassikeren, som man næsten skal udsættes for som forældre. At begynde forfra igen og igen og så igen 

Men på den positive side, er det jo godt hun kom af med det der sad og trykkede 

Håber resten af jeres dag forløber lidt nemmere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

I dag er fredag d. 13. En uheldssvanger dag i manges øjne, mine deriblandt, da 13. også er mit ulykkestal. Og HVILKEN dag jeg har haft! Nu skal i høre. Og del gerne om i har været ramt af uheld, eller om i er gået fri

Stod op med den bette 7.30. Hyggede, ammede. Kl. 8 ringede jeg til lægen og bestilte tid, fordi jeg har mistanke om brystsvamp. Fik en tid i dag 12.15.

Kort efter begynder Rose at græde. Nej, hun græder ikke. Hun SKRIGER. SKRIGER utrøsteligt med tårer, og intet jeg gør hjælper. Jeg kan ikke få hende til at holde op, aner ikke hvad der er galt, og er halvt i panik. Dette står på i 1½ time. Beslutter mig for at rykke min lægetid til en anden dag, for jeg kan ikke gøre hverken mig selv eller Rose klar, når hun er utrøstelig.

Ringer og kan først få en ny tid på TORSDAG, men sådan må det jo være. Dette dog først efter at have ventet i kø i et kvarter. Og da jeg var nr. 2 mistede jeg fandme forbindelsen, og måtte ringe op og starte forfra bagerst i køen! Umiddelbart efter jeg har lagt på, holder Rose op med at græde. Of course. Ud af det blå smiler, pludrer og griner hun. Nå ok! Jeg giver det et kvarter og ringer og hører, om jeg kan få min tid tilbage. Men den er givet ud til en anden. Greeeat.

Rose er nu i ok humør, men snart begynder hun at græde igen. Hun bliver lagt til brystet, men spiser meget uroligt. Og så kom der et ordentligt "pruuuuuuuuuuuuuuuuut". Jeg tænker: "FINT! Så er hun nok i bedre humør efter at være kommet af med dén omgang!"

Jeg løfter hende op, min hånd bliver våd. Jeps, det er sandt. Ungen har skidt sig selv helt op i nakken, og det er gået gennem både body og sparkedragt og ud på det hvide lagen, som jeg lige skiftede i går. Tak for lort, bogstavelig talt!

Vi ender på puslebordet, og Rose begynder at hulkegræde og tårerne triller. Jeg skynder mig at fjerne tøj, den klamme ble og vaske hende ren, imens hun græder utrøsteligt. Jeg tager hende op og trøster hende, uden ble.

Da hun falder til ro, ligger jeg hende igen, men læner mig ind over hende og pludrer med hende for at opmuntre. Synes mit venstre bryst føltes lidt varmt, så jeg kigger ned, og hun er så i fuld gang med at tisse ud over både mig, hende og puslebordet. Greeeeaatt!!!

Jeg får smidt trøjen, tørret op, og så begynder hun at græde IGEN! Jeg smider en ble på hende, tager hende op for at trøste, og "blllæææddrrkk" siger det, og hun gylper ud over hele min overkrop, hende selv og gulvet.

Får tørret hende op, rent tøj på, og nu er hun puttet til lur. Eftermiddagen må gerne blive LIDT bedre!

hehe du ved da virkelig hvordan dig og prinsessen fejrer fredag den 13

Der er nu ikke sket noget usædvanligt for mig ENDNU.. Men jeg kan nu godt lide tallet 13 nok mere fordi min lille trold bliver 4 måneder idag

Anmeld

13. januar 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

skpskødI dag er fredag d. 13. En uheldssvanger dag i manges øjne, mine deriblandt, da 13. også er mit ulykkestal. Og HVILKEN dag jeg har haft! Nu skal i høre. Og del gerne om i har været ramt af uheld, eller om i er gået fri

Min dag slår vist sin. Har aldrig set fredag d 13 som en skod dato før idag.
Min far er kørt frontalt ind i en anden bil på vej til arbejde, så er på vej til kolding sygehus nu.
Han skal bare krammes, og det kunne kun ske for langsomt, snøft.

Anmeld

13. januar 2012

RiUL

Haha En ulykke kommer sjældent alene Griner..

Men kender udemærket det der med en voldsom ble, tis og en god gang gylp Især når man lige har skiftet og givet rent tøj på, så kan man begynde forfra igen

Hos os har dagen faktisk været god, kaffe med mødregruppen og en lille mand der har sovet middagslur i 5 timer... 5 timer!! Må hellere lige ud og tjekke at han stadig ligger i sin vogn

God weekend 

Anmeld

13. januar 2012

vitapigen

Ej kunne altså ikke lade være med at grine, selvom det måtte have været mega træls at stå i din situation. Stakkels dig... Hvor uheldig kan man lige være

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Tina&Martin skriver:

Min dag slår vist sin. Har aldrig set fredag d 13 som en skod dato før idag.
Min far er kørt frontalt ind i en anden bil på vej til arbejde, så er på vej til kolding sygehus nu.
Han skal bare krammes, og det kunne kun ske for langsomt, snøft.

Ej, hvor forfærdeligt..

Håber han er okay trods alt.. 

Anmeld

13. januar 2012

S.Maria

Sikke en fantastisk dag

Min far har idag fødselsdag og min datter bliver 8 måneder, så min fredag den 13 har været ganske udemærket. 

Min datter blev født sidste år, fredag den 13, så for mig er det bestemt ikke nogen ulykkesdag 

Anmeld

13. januar 2012

2babygirls

M (: skriver:

Ej, hvor forfærdeligt..

Håber han er okay trods alt.. 

Han er sluppet rigtig heldigt fra det. Han kunne se at hun ikke havde styr på hendes bil, så han valgte at køre over i hendes bane, heldigvis, for hans passagerside var total krøllet ind i kabinen.
Så heldigvis for den gør gamle volvo som desværre måtte af med taget.
Og så endda på min søsters fødselsdag.

Anmeld

13. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sorry men hahaha! - Nøj, hvor må det have været trælst i det øjeblik det hele skete!

Min dag har været rigtig dejlig synes jeg  Startede med at jeg får engang skyld har sovet FANTASTISK i nat! For første gang i.... 4 mdr deromkring. Så stod jeg op og hyggede lidt for mig selv. Tog bussen ud for at møde kæresten i Harald Nyborg og derefter har den stået på shopping! Me like  

Og så fik jeg overtalt ham til at vi maler den ene væg rød, så min fredag den 13 har faktisk været rigtig dejlig

Anmeld

13. januar 2012

Joan ( Smallie )

Vores dag har også været rigtig træls. Manden kom hjem med en fyre seddel. Så nu kommer vi til at gå hjemme begge 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.