Huller i ørerme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Maja_4000

Jeg har stemt blank , da jeg synes man skal være 10 - 13 år .. Jeg fik det selv lige inden jeg skulle konfirmeres .. Jeg havde haft det før , men jeg var slet ikke "klar" til det .. Tror jeg var 10 år dengang .. Jeg kunne slet ikke tage at andre rørte ved dem .. Besvimede og alt muligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

maria_wlt

Når JEG vil

Jeg fik det vist selv da jeg var 7 år.. 

Anmeld

13. januar 2012

Giraffen

Muhmi skriver:

Hvornår er børnene gamle nok til dette?

Og pierces vs. skydes i?

Jeg fik selv skudt huller i ørerne da jeg var seks år gammel... Jeg døjede meget med betændelse i såret, det var længe om at hele, de er skæve og jeg har udviklet nikkelallergi... Jeg fik hullerne i fødselsdagsgave af min kusine.. Jeg havde ikke selv bedt om dem, men jeg er da heller ikke ked af min gave og jeg glædede mig til at få dem i efter jeg hvde fået at vide det var det jeg fik...

Men ville egentlig gerne have ventet tror jeg....

Kan se jeg har glemt nogle svar i afstemningen... Men så må i skrive

optimalt set synes jeg man skal vente til børnene forstår hvad det vil sige.

Når det er sagt så fik jeg selv huller i ørerne som 5-årig og det var ikke med min mors goe vilje. Men jeg havde fået nogle forfærdelige og store plastik-øreringe fra min farmor som jeg konstant rendte rundt med (de havde clips) - og jeg nægtede at tage dem af (jeg var meget nem og mild men var så stædig at det var næsten helt ufatteligt) - og så sagde min mor "hvis du absolut skal have rædsler i ørerne så ka vi lige så godt gi dig rigtige huller" (med troen på at det ville skræmme mig da hun forklarede hvordan det foregik) - men nej - jeg sagde fint og fortsætte stædigheden og sådan fik jeg huller i ørerne

Jeg synes min mor gjorde det rigtige men jeg kunne aldrig finde på selv at give mine børn huller i ørerne i en tidlig alder alene for at smykke på dem eller fordi de lige havde sagt i en vending at det ku være sjovt. 

Anmeld

13. januar 2012

quindelist

Jeg har stemt blank -mangler en svarmulighed der hedder 10-13 år

Anmeld

13. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg tror, min datter må få huller i ørene, fra hun er 10 år - men har ikke helt bestemt mig. Det skal være hos en piercer, da jeg stoler mere på deres evner.

Anmeld

13. januar 2012

B&J

jeg har stemt mellem 4-6år hvis altså barnet har lyst

Anmeld

13. januar 2012

MorTil4<3

Muhmi skriver:

Hvornår er børnene gamle nok til dette?

Og pierces vs. skydes i?

Jeg fik selv skudt huller i ørerne da jeg var seks år gammel... Jeg døjede meget med betændelse i såret, det var længe om at hele, de er skæve og jeg har udviklet nikkelallergi... Jeg fik hullerne i fødselsdagsgave af min kusine.. Jeg havde ikke selv bedt om dem, men jeg er da heller ikke ked af min gave og jeg glædede mig til at få dem i efter jeg hvde fået at vide det var det jeg fik...

Men ville egentlig gerne have ventet tror jeg....

Kan se jeg har glemt nogle svar i afstemningen... Men så må i skrive

du mangler en hvor der står når de vil

jeg fik selv lov at bestemme om hvornår jeg ville
og jeg mener faktisk jeg var hen af 12 år tror jeg . .

Anmeld

13. januar 2012

HeidiW86

Jeg har stemt blankt for det er lidt svært, har ingen børn endnu, men jeg har i 6 år skudt huller i ørerne på folk! 

Og det er utroligt sterielt idag at få skudt/trykket øreringene i hos en guldsmed! 

Det der var i det for mit vedkommende var når børn og deres forældre kom ind og forældrene havde sagt at det ikke gjorde ondt, hvilket jo ikke er rigtigt, så jeg sagde altid at det gjorde lidt ondt men var hurtigt overstået også fik de lov til at hører lyden af pistolen og hvis de tøver meget ikke kan bestemme sig så vil jeg ikke lave dem!

Så det skal være når børnene selv er klar, men ikke bare første gang de siger nu vil jeg have hul i ørerne, men når de virkelig mener det!  

Anmeld

13. januar 2012

2721

Nu har jeg joen dreng, men jeg mener at de som piger minimum skal være 10 år og derefter ville det være når de selv ytrede ønske der om.
I forhold til min dreng tænker jeg at han som minimum skal være 13-14 år, da det jo er en beslutning han skal leve med resten af livet og som andre skriver skal de gøres hos en pirces

Anmeld

13. januar 2012

oerbaek

jeg har stemt blank da jeg selv har 3 drenge men jeg var selv 11 måneder da jeg fik huller i ørerne...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.