Huller i ørerme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

4xGreve

Har stemt blankt da det helt selv skal være op til vores datter, mener ikke det skal være vores beslutning da det er dem der skal gå med det... Så her er det 100% vores datters egen beslutning! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Savannah

Når hun har plaget tilpas længe til at man ved hun mener det Forstå mig ret, min mands datter ytrede ønske om det da hun var 5 - og fik et nej. Hun har ikke snakket om det siden.. Nu er det jo ikke mit barn og derfor ikke min beslutning - Men jeg vil sige tidligst 10 år. Også skal de pierces i.

Mvh

Anmeld

12. januar 2012

Muhmi

Zafir skriver:

PIERCES!!! - Idun fik piercet sine ører da hun var 5 år og 10 mrd, altså den 22. januar for 2 år siden

Det var farmand der gjorde det, da hun fik valget om en dygtig piercer i kbh eller far og en masse sterilt grej og titanium øreringe. Hendes huller i ørerne er PERFEKTE og hun har ALDRIG haft det ligner betændelse, rødme eller irretation. (jeg har selv fået skudt alle mine huller i ørerne og vil ikke have at mine børn får skudt deres ører).

Vi har filmet det og det kan ses her:

http://www.youtube.com/watch?v=En-5moA6TT4

http://www.youtube.com/watch?v=UCzn9XTbiJo

http://www.youtube.com/watch?v=4C2bUn8OyyE

Ahh, dem har jeg lige siddet og set inde på blackmarket... Vidste ikke i også var derinde

Tråden er jo også tyvstjålet derinde fra

Anmeld

12. januar 2012

A&F

Når min datter en dag selv beder om det

Anmeld

12. januar 2012

BellaT

Synes det er SÅ sødt til de helt små piger. Altså babypiger. 

Men jeg vil ikke kunne nænne det. Hverken selve piercingen eller ømhed og mulig betændelse.

Men har stemt 5-6 år og så skal der godt nok være plaget om det læææænge, så hun viser at hun virkelig vil.

Anmeld

12. januar 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Men ved børnene virkelig hvad de vil når de plager om det som 5-6 årige?

Nej men så syns jeg man som forældrer må forklare dem det .. I hvert fald prøve ..

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Muhmi skriver:

Ahh, dem har jeg lige siddet og set inde på blackmarket... Vidste ikke i også var derinde

Tråden er jo også tyvstjålet derinde fra

Haha. Der er efterhånden mange dobler, her og der. Har ikke set der kører sådan eb tråd der også for tiden. Mest af min tid går herinde.

Anmeld

12. januar 2012

maryjane

Når de selv kan have en ønske om det, ser ingen grund til at gøre det før det... Hvad skulle de få ud af det, det er jo ikke for de voksnes skyld

Anmeld

13. januar 2012

lio

Min svar er ikke en mulighed, men synes når barnet selv ønsker det, mm. der er en reel grund til at afslå.

Anmeld

13. januar 2012

Koen.

Her i huset siger mor 12-13 år og far siger min. 16 år så der et sted

Selv fik jeg det da jeg var 3 år men det får Lærke absolut ikke lov til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.